return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
sabi10 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Silky21
sabiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii is aliiiiiiiiiiiive !@!!:toothless
Shahar
סאבי תדע לך אתה מעליב טילים
תראה איך אנחנו משקיעים בשביל לראות אותך בטיאלוי
יגאל הסכים להכין חולצה עם הקדשה בשבילך
יאללה עזוב תעניינים בוא לארמין עדיין יש כרטיסים
:D
fusi
:קיבלתי תגובה מסאבי להודעה הפרטית ששלחתי לו
quote:
לא ארמין לא, לצערי... חשבתי לבוא אבל בסוף החלטתי שלא.

פשוט אין לי את החשק...

אני אגיע לאיזו מסיבה, אבל לא הפעם.

ותודה על ההזמנה


!כן כן, האמת כואבת, אבל אני לא נכנע וממשיך להירתם לאגודת החזרת הסאבי. בואו כולנו נצטרף למאבק
m0sh
חחחחח נדפקתם תאמינו לי.....


עוד 19 חודש למנייאק!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by fusi
:קיבלתי תגובה מסאבי להודעה הפרטית ששלחתי לו


!כן כן, האמת כואבת, אבל אני לא נכנע וממשיך להירתם לאגודת החזרת הסאבי. בואו כולנו נצטרף למאבק


תשמע יותר ממה שאני עשיתי אי אפשר
גונו גראנט קרא לו חציל
:)

או שזה היה טוני?
אוף קשה להבדיל בין הקולות של הבריטים האלה:)

מארק מה ה בעיה..?
למה שכונה אחי..?
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מארק מה ה בעיה..?
למה שכונה אחי..?


כי אתה מנצל תוכנית מכובדת כדי להסתלבט על אנשים
אבל מצד שני זה לא שכונה כי אתה בעצם מנסה לשכנע קלאבר לשעבר לחזור לעצמו ולמועדונים ככה שאתה עושה מצווה ומחזק את הסצינה בארץ

ככה שמארק טעה!
Huge-A
חחחחחחחחחחחחחחחחחח

סאבי שלי יסאבי
ארמין אותך אוהב
אנה תבוא לפרטי של ארמין! עם כל הלב

בוא למסיבה !!!
סאביייייי
בוא לחגיגה !!!
סאבייייייייי
סאבי שלנו יסאבייייייייייייייייייייייי

לחן מזרחי :
רונה שלי את רונה.
רונה אותך אוהב...
:D
Shahar
יחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סאבי אתה לא מעריך תמאמצים
תתבייש

שמעתי גם על השיר האחר
מחפששש
את התירוץ המספקקקקק
מחפששששששש
הדרך להתחמקקקק

לא נוראאאאא
אם פספסתי מסיבה
כל מקרה......
אפטר הבא....
נתראההההההה

סאבי קלה - מחפש
Silky21
Take me on a SABI RIDEEEEEEEEEEEEEEEEE
markfeldman
quote:

Originally posted by Glenn-Holmes
מארק מה ה בעיה..?
למה שכונה אחי..?


כי אתה מנצל תוכנית מכובדת כדי להסתלבט על אנשים
אבל מצד שני זה לא שכונה כי אתה בעצם מנסה לשכנע קלאבר לשעבר לחזור לעצמו ולמועדונים ככה שאתה עושה מצווה ומחזק את הסצינה בארץ

ככה שמארק טעה!,


אילן, הפכת את מיניסטרי אוף סאונד לאיזו שכונה אחורית ברמלה....

תאמין לי - ימי "רדיו סנטר"...

cluBBer
באמא שלכם


אתם שרוטים
עכשיו אני מרגיש על עצמי איך זה להיות החציל של כל חצילים
sabi10
תודה חברה אבל לא הפעם..אני מבטיח מתישהו במהלך 2005 שאגיע;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement