|
sabi10 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Silky21 |
| sabiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii is aliiiiiiiiiiiive !@!!:toothless |
|
|
| Shahar |
סאבי תדע לך אתה מעליב טילים
תראה איך אנחנו משקיעים בשביל לראות אותך בטיאלוי
יגאל הסכים להכין חולצה עם הקדשה בשבילך
יאללה עזוב תעניינים בוא לארמין עדיין יש כרטיסים
:D |
|
|
| fusi |
:קיבלתי תגובה מסאבי להודעה הפרטית ששלחתי לו
| quote: | לא ארמין לא, לצערי... חשבתי לבוא אבל בסוף החלטתי שלא.
פשוט אין לי את החשק...
אני אגיע לאיזו מסיבה, אבל לא הפעם.
ותודה על ההזמנה |
!כן כן, האמת כואבת, אבל אני לא נכנע וממשיך להירתם לאגודת החזרת הסאבי. בואו כולנו נצטרף למאבק |
|
|
| m0sh |
חחחחח נדפקתם תאמינו לי.....
עוד 19 חודש למנייאק! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by fusi
:קיבלתי תגובה מסאבי להודעה הפרטית ששלחתי לו
!כן כן, האמת כואבת, אבל אני לא נכנע וממשיך להירתם לאגודת החזרת הסאבי. בואו כולנו נצטרף למאבק |
תשמע יותר ממה שאני עשיתי אי אפשר
גונו גראנט קרא לו חציל
:)
או שזה היה טוני?
אוף קשה להבדיל בין הקולות של הבריטים האלה:)
מארק מה ה בעיה..?
למה שכונה אחי..? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מארק מה ה בעיה..?
למה שכונה אחי..? |
כי אתה מנצל תוכנית מכובדת כדי להסתלבט על אנשים
אבל מצד שני זה לא שכונה כי אתה בעצם מנסה לשכנע קלאבר לשעבר לחזור לעצמו ולמועדונים ככה שאתה עושה מצווה ומחזק את הסצינה בארץ
ככה שמארק טעה! |
|
|
| Huge-A |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
סאבי שלי יסאבי
ארמין אותך אוהב
אנה תבוא לפרטי של ארמין! עם כל הלב
בוא למסיבה !!!
סאביייייי
בוא לחגיגה !!!
סאבייייייייי
סאבי שלנו יסאבייייייייייייייייייייייי
לחן מזרחי :
רונה שלי את רונה.
רונה אותך אוהב...
:D |
|
|
| Shahar |
יחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סאבי אתה לא מעריך תמאמצים
תתבייש
שמעתי גם על השיר האחר
מחפששש
את התירוץ המספקקקקק
מחפששששששש
הדרך להתחמקקקק
לא נוראאאאא
אם פספסתי מסיבה
כל מקרה......
אפטר הבא....
נתראההההההה
סאבי קלה - מחפש |
|
|
| Silky21 |
| Take me on a SABI RIDEEEEEEEEEEEEEEEEE |
|
|
| markfeldman |
| quote: |
Originally posted by Glenn-Holmes
מארק מה ה בעיה..?
למה שכונה אחי..?
כי אתה מנצל תוכנית מכובדת כדי להסתלבט על אנשים
אבל מצד שני זה לא שכונה כי אתה בעצם מנסה לשכנע קלאבר לשעבר לחזור לעצמו ולמועדונים ככה שאתה עושה מצווה ומחזק את הסצינה בארץ
ככה שמארק טעה!, |
אילן, הפכת את מיניסטרי אוף סאונד לאיזו שכונה אחורית ברמלה....
תאמין לי - ימי "רדיו סנטר"... |
|
|
| cluBBer |
באמא שלכם
אתם שרוטים
עכשיו אני מרגיש על עצמי איך זה להיות החציל של כל חצילים |
|
|
| sabi10 |
| תודה חברה אבל לא הפעם..אני מבטיח מתישהו במהלך 2005 שאגיע;) |
|
|
|
|