|
sabi10 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| cluBBer |
אני גם רוצה לקבל קצת צומי
אני מכריז בזה שאני חציל |
|
|
| fusi |
קיצר מחר הפתעההההההההההההה
תמתינו בסבלנות... יש למה לחכות
:clown: :eek: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by fusi
קיצר מחר הפתעההההההההההההה
תמתינו בסבלנות... יש למה לחכות
:clown: :eek: |
בונא אני באמת מתחיל לחשוב שיש הפתעה :eyespop: |
|
|
| sabi10 |
שגעתם אותי חברה....אבל באופן החיובי;)
באמת תודה על כל המאמץ שהשקעתם אבל לא הפעם... במת תודה, נגעתם לליבי.
ואם כבר הפתעה אז שדומונד יבואו ואני מבטיח להיות הראשון בתור לקופה והראשון שיפזז על רחבת הריקודים והאחרון שיעזוב את המועדון!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by sabi10
שגעתם אותי חברה....אבל באופן החיובי;)
באמת תודה על כל המאמץ שהשקעתם אבל לא הפעם... במת תודה, נגעתם לליבי.
ואם כבר הפתעה אז שדומונד יבואו ואני מבטיח להיות הראשון בתור לקופה והראשון שיפזז על רחבת הריקודים והאחרון שיעזוב את המועדון!!! |
אחי ההפתעה הכי גדולה זה לראות אותך בא פעם אחת אחרי כל ההבטחות!
תבוא תהנה תאמין לי זה ינקה לך תראש קצת
הרבה זמן לא היית בנקסט זאת המסיבה המתאימה לבוא לפתוח איתה עונה חדשה. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by sabi10
ואני מבטיח להיות הראשון בתור לקופה והראשון שיפזז על רחבת הריקודים והאחרון שיעזוב את המועדון!!! |
אז תגיד שאתה מתכוון לעבוד באבטחת מועדונים.... |
|
|
| Meltdown |
LET SABI GO TO THE PARTY!!!!!!
כל מי שיודע מי או מה עוצר את סאבי מללכת למסיבות, שיצור קשר עם רפי "קול הבס" גינת, אחרי צעקה אחת של גינת על סאבי, הוא בטוח יתייצב כל שבוע במסיבות בווקס ובנקסט |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Meltdown
LET SABI GO TO THE PARTY!!!!!!
כל מי שיודע מי או מה עוצר את סאבי מללכת למסיבות, שיצור קשר עם רפי "קול הבס" גינת, אחרי צעקה אחת של גינת על סאבי, הוא בטוח יתייצב כל שבוע במסיבות בווקס ובנקסט |
לא לתת !
ה-ג-נ-ה
ומיד אחריה
DEFENCEEEE
יופי גור
(נכון שלא שמעתם את זה כבר שנים) |
|
|
| Shahar |
לא בא בסוף אה :rolleyes:
סאבי סאבי סאבייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
אם תמשיך ככה נקסט לא יפתחו מסיבות בלעדייך :eyes: |
|
|
| sabi10 |
אז מה חברה... איך היה ארמין:rolleyes:
מקווה שנהנתם למרות שלא הגעתי;) |
|
|
| fusi |
היה 10... סאבי 10
:D |
|
|
|
|