return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
sabi10 (pg. 4)
View this Thread in Original format
cluBBer
אני גם רוצה לקבל קצת צומי


אני מכריז בזה שאני חציל
fusi
קיצר מחר הפתעההההההההההההה

תמתינו בסבלנות... יש למה לחכות
:clown: :eek:
Shahar
quote:
Originally posted by fusi
קיצר מחר הפתעההההההההההההה

תמתינו בסבלנות... יש למה לחכות
:clown: :eek:


בונא אני באמת מתחיל לחשוב שיש הפתעה :eyespop:
sabi10
שגעתם אותי חברה....אבל באופן החיובי;)

באמת תודה על כל המאמץ שהשקעתם אבל לא הפעם... במת תודה, נגעתם לליבי.

ואם כבר הפתעה אז שדומונד יבואו ואני מבטיח להיות הראשון בתור לקופה והראשון שיפזז על רחבת הריקודים והאחרון שיעזוב את המועדון!!!
Shahar
quote:
Originally posted by sabi10
שגעתם אותי חברה....אבל באופן החיובי;)

באמת תודה על כל המאמץ שהשקעתם אבל לא הפעם... במת תודה, נגעתם לליבי.

ואם כבר הפתעה אז שדומונד יבואו ואני מבטיח להיות הראשון בתור לקופה והראשון שיפזז על רחבת הריקודים והאחרון שיעזוב את המועדון!!!


אחי ההפתעה הכי גדולה זה לראות אותך בא פעם אחת אחרי כל ההבטחות!
תבוא תהנה תאמין לי זה ינקה לך תראש קצת
הרבה זמן לא היית בנקסט זאת המסיבה המתאימה לבוא לפתוח איתה עונה חדשה.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by sabi10
ואני מבטיח להיות הראשון בתור לקופה והראשון שיפזז על רחבת הריקודים והאחרון שיעזוב את המועדון!!!


אז תגיד שאתה מתכוון לעבוד באבטחת מועדונים....
Meltdown
LET SABI GO TO THE PARTY!!!!!!
כל מי שיודע מי או מה עוצר את סאבי מללכת למסיבות, שיצור קשר עם רפי "קול הבס" גינת, אחרי צעקה אחת של גינת על סאבי, הוא בטוח יתייצב כל שבוע במסיבות בווקס ובנקסט
DjChook
quote:
Originally posted by Meltdown
LET SABI GO TO THE PARTY!!!!!!
כל מי שיודע מי או מה עוצר את סאבי מללכת למסיבות, שיצור קשר עם רפי "קול הבס" גינת, אחרי צעקה אחת של גינת על סאבי, הוא בטוח יתייצב כל שבוע במסיבות בווקס ובנקסט


לא לתת !


ה-ג-נ-ה
ומיד אחריה
DEFENCEEEE

יופי גור
(נכון שלא שמעתם את זה כבר שנים)
Shahar
לא בא בסוף אה :rolleyes:

סאבי סאבי סאבייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
אם תמשיך ככה נקסט לא יפתחו מסיבות בלעדייך :eyes:
sabi10
אז מה חברה... איך היה ארמין:rolleyes:

מקווה שנהנתם למרות שלא הגעתי;)

fusi
היה 10... סאבי 10
:D
m0sh
חחחח ירון הזה גמור
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement