return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
sabi10 (pg. 8)
View this Thread in Original format
Meltdown
SICK!
ואילן, יא מגעיל, שכחת כבר מה אמרתי לך ביום שישי, ככה אתה מתנהג אליי?
:crazy:
DjChook
לא לא , יובל כתב את זה
שגיא הוגדר כבחור בעל אלף-תרגילי-הבולבול
או אלוף הבולבול ל... תמיד....

חבר'ה הבנאדם הזה עושה שטויות עם האיבר שלו שאתם לא מבינים בכלל איך זה לא בשיאי גינס או משהו... כמה היינו צוחקים מזה במחנות של הצופים בילדות

במיוחד שבנות מציצות, ואז חבר שלי יוצא אליהן ערום כולו ומתחיל לצעוק
ואז היא כזה "אני לא רואה כלום אני לא רואה כלום..." ואתם קולטים אותה בוהה עם עיניים של ילדה קטנה שרואה סוכריה ומרטיבה את החיים שלה
princess cc
quote:
Originally posted by DjChook
לא לא , יובל כתב את זה
שגיא הוגדר כבחור בעל אלף-תרגילי-הבולבול
או אלוף הבולבול ל... תמיד....

חבר'ה הבנאדם הזה עושה שטויות עם האיבר שלו שאתם לא מבינים בכלל איך זה לא בשיאי גינס או משהו... כמה היינו צוחקים מזה במחנות של הצופים בילדות

במיוחד שבנות מציצות, ואז חבר שלי יוצא אליהן ערום כולו ומתחיל לצעוק
ואז היא כזה "אני לא רואה כלום אני לא רואה כלום..." ואתם קולטים אותה בוהה עם עיניים של ילדה קטנה שרואה סוכריה ומרטיבה את החיים שלה


so called מוד!
אתה גורם לכל הברברת בפורום
ועוד יש לך ת'חוצפה לסגור לירון ט'רדים??????
WTF?
לדעתי הגיע זמן החרם!
DjChook
היית מעדיפה שהייתי סוגר את הטרד' הזה ישר על ההתחלה?
שיש טרד' שכונה עם מטרה, אז זורמים עם השכונה
אבל כשיש נושא, ומתחילים להגיד שטויות, אז זה לא לעניין
fusi
!!!!!!! זה לא שכונה sabi10
:whip: :mad:
Shahar
חן לטרד הזה יש מטרה חשובה!
אולי בזכות זה נזכה לראות את סאבי בהפלגה
(פחחחחח איזה אופטימי אני)
Huge-A
quote:
Originally posted by Shahar
חן לטרד הזה יש מטרה חשובה!
אולי בזכות זה נזכה לראות את סאבי בהפלגה
(פחחחחח איזה אופטימי אני)


לחלוטין:stongue:
Hell_Copter
תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב...

חלאס עם כל הזיוני שכל על הפאדי האלה!!! :rolleyes: :mad: :whip:
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב...

חלאס עם כל הזיוני שכל על הפאדי האלה!!! :rolleyes: :mad: :whip:


מיזה פאדי?

סתם:D
princess cc
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב...

חלאס עם כל הזיוני שכל על הפאדי האלה!!! :rolleyes: :mad: :whip:


כשאתה היית מוד זה לא היה קורה נכון?

Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
כשאתה היית מוד זה לא היה קורה נכון?


בגלל זה כשהוא היה מוד אנשים היו אומרים כל הזמן שיבש ומשעמם

כל מקרה
סאבי יש פול מסיבות טובות בדרך!!!!
מצפים לראות אותך קצת לפני סוף 2005!!
sabi10
quote:
Originally posted by Shahar
בגלל זה כשהוא היה מוד אנשים היו אומרים כל הזמן שיבש ומשעמם

כל מקרה
סאבי יש פול מסיבות טובות בדרך!!!!
מצפים לראות אותך קצת לפני סוף 2005!!


אני העבוד על זה!

ויאללה...בואו נסגור את הט'רד ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement