|
sabi10 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Meltdown |
SICK!
ואילן, יא מגעיל, שכחת כבר מה אמרתי לך ביום שישי, ככה אתה מתנהג אליי?
:crazy: |
|
|
| DjChook |
לא לא , יובל כתב את זה
שגיא הוגדר כבחור בעל אלף-תרגילי-הבולבול
או אלוף הבולבול ל... תמיד....
חבר'ה הבנאדם הזה עושה שטויות עם האיבר שלו שאתם לא מבינים בכלל איך זה לא בשיאי גינס או משהו... כמה היינו צוחקים מזה במחנות של הצופים בילדות
במיוחד שבנות מציצות, ואז חבר שלי יוצא אליהן ערום כולו ומתחיל לצעוק
ואז היא כזה "אני לא רואה כלום אני לא רואה כלום..." ואתם קולטים אותה בוהה עם עיניים של ילדה קטנה שרואה סוכריה ומרטיבה את החיים שלה |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא לא , יובל כתב את זה
שגיא הוגדר כבחור בעל אלף-תרגילי-הבולבול
או אלוף הבולבול ל... תמיד....
חבר'ה הבנאדם הזה עושה שטויות עם האיבר שלו שאתם לא מבינים בכלל איך זה לא בשיאי גינס או משהו... כמה היינו צוחקים מזה במחנות של הצופים בילדות
במיוחד שבנות מציצות, ואז חבר שלי יוצא אליהן ערום כולו ומתחיל לצעוק
ואז היא כזה "אני לא רואה כלום אני לא רואה כלום..." ואתם קולטים אותה בוהה עם עיניים של ילדה קטנה שרואה סוכריה ומרטיבה את החיים שלה |
so called מוד!
אתה גורם לכל הברברת בפורום
ועוד יש לך ת'חוצפה לסגור לירון ט'רדים??????
WTF?
לדעתי הגיע זמן החרם! |
|
|
| DjChook |
היית מעדיפה שהייתי סוגר את הטרד' הזה ישר על ההתחלה?
שיש טרד' שכונה עם מטרה, אז זורמים עם השכונה
אבל כשיש נושא, ומתחילים להגיד שטויות, אז זה לא לעניין |
|
|
| fusi |
!!!!!!! זה לא שכונה sabi10
:whip: :mad: |
|
|
| Shahar |
חן לטרד הזה יש מטרה חשובה!
אולי בזכות זה נזכה לראות את סאבי בהפלגה
(פחחחחח איזה אופטימי אני) |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Shahar
חן לטרד הזה יש מטרה חשובה!
אולי בזכות זה נזכה לראות את סאבי בהפלגה
(פחחחחח איזה אופטימי אני) |
לחלוטין:stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב...
חלאס עם כל הזיוני שכל על הפאדי האלה!!! :rolleyes: :mad: :whip: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב...
חלאס עם כל הזיוני שכל על הפאדי האלה!!! :rolleyes: :mad: :whip: |
מיזה פאדי?
סתם:D |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב...
חלאס עם כל הזיוני שכל על הפאדי האלה!!! :rolleyes: :mad: :whip: |
כשאתה היית מוד זה לא היה קורה נכון? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
כשאתה היית מוד זה לא היה קורה נכון? |
בגלל זה כשהוא היה מוד אנשים היו אומרים כל הזמן שיבש ומשעמם
כל מקרה
סאבי יש פול מסיבות טובות בדרך!!!!
מצפים לראות אותך קצת לפני סוף 2005!! |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Shahar
בגלל זה כשהוא היה מוד אנשים היו אומרים כל הזמן שיבש ומשעמם
כל מקרה
סאבי יש פול מסיבות טובות בדרך!!!!
מצפים לראות אותך קצת לפני סוף 2005!! |
אני העבוד על זה!
ויאללה...בואו נסגור את הט'רד ;) |
|
|
|
|