|
sabi10 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by sabi10
אני העבוד על זה!
ויאללה...בואו נסגור את הט'רד ;) |
אמרתי לקצין מיון עד שאנלא רואה את סאבי במסיבה אנלא מתגייס:D
יאללה בוא תראה איך מחכים לך |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by sabi10
אני העבוד על זה!
ויאללה...בואו נסגור את הט'רד ;) |
!!!!! הט'רד לא נסגר עד שאתה מגיע למסיבה, ברור |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by princess cc
כשאתה היית מוד זה לא היה קורה נכון? |
בחיים לא!!
באמת תהיו רציניים...
זה כמו אז הקטע עם הפוסטים מול גרמניה... סתם בשביל לכתוב
באמת שזה מגעיל אותי שאני חוזר מהצבא אחרי שבועיים וזה החרא שאני צריך לקרוא!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בחיים לא!!
באמת תהיו רציניים...
זה כמו אז הקטע עם הפוסטים מול גרמניה... סתם בשביל לכתוב
באמת שזה מגעיל אותי שאני חוזר מהצבא אחרי שבועיים וזה החרא שאני צריך לקרוא!! |
תכלס לטרד הזה יש כוונה
ואחרי שהיא תתממש אני בטוח שימחקו אותו. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
תכלס לטרד הזה יש כוונה
ואחרי שהיא תתממש אני בטוח שימחקו אותו. |
שחר... תפסיק כבר לרשום סתם פוסטים שאין להם משמעות
אתה יודע טוב מאוד שלא ימחקו את הט'רד הזה ובטח ובטח שזה לא מה שישכנע את סאבי לבוא למסיבה... :rolleyes:
תעשה לי טובה ואל תגיב לי! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שחר... תפסיק כבר לרשום סתם פוסטים שאין להם משמעות
אתה יודע טוב מאוד שלא ימחקו את הט'רד הזה ובטח ובטח שזה לא מה שישכנע את סאבי לבוא למסיבה... :rolleyes:
תעשה לי טובה ואל תגיב לי! |
אם כבר אתה זה שמביא תגובות מהאדמה
מי שפתח תטרד היה לו רעיון ורצה להביא את סאבי
תאמין לי שאחרי שהוא יבוא כל הקטע עם ההברזות שלו כבר לא יהיה מצחיק אז ימחקו תטרד
ואתה מחפש בכח להגיב בכל טרד
עד שיש חיים ועניין בפורום אתה בכח רוצה שיחזור להיות כמו בימים של פעם שהתחננו שמישהו כבר ידבר על משו פה
תאמין לי אני זוכר תימים האלה.
תן לפורום להמשיך לחיות אפילו אם לך אישית זה מציק
אף אחד לא משלם לנו על הפוסטים שאנחנו כותבים. |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב...
חלאס עם כל הזיוני שכל על הפאדי האלה!!! :rolleyes: :mad: :whip: |
מה אתה עצבי ימסוק שכמותך :D
קיצר..
פאדי זה היה הרסר שלי בטירונות ... הוא לפחות תמיד היה בכל פינה בכדי לזיין לנו תצורה ולהוריד אותנו למצב 2 ...
אבל לגבי סאבי זה מקרה אבוד בהחלט, שירון מנסה לשקם ללא הצלחה...
כי בסה"כ סאבי עבד גם עליו :stongue:
יאללה עזבו אותו הוא לא יבוא בכללל
:haha: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Huge-A
אבל לגבי סאבי זה מקרה אבוד בהחלט, שירון מנסה לשקם ללא הצלחה...
כי בסה"כ סאבי עבד גם עליו :stongue:
יאללה עזבו אותו הוא לא יבוא בכללל
:haha: |
אחרי ה"תמונה" שלו עם יגאל ומארק יש עוד תקווה!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אחרי ה"תמונה" שלו עם יגאל ומארק יש עוד תקווה!! |
איזו תמונה ?
אילן דיבר על כך שהוא היה לידנו אבל לא במסגרת התמונה.
אז כך שאין הוכחות ! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
איזו תמונה ?
אילן דיבר על כך שהוא היה לידנו אבל לא במסגרת התמונה.
אז כך שאין הוכחות ! |
בגלל זה כתבתי
"תמונה"
:D
וגם יגאל לא יודע שסאבי היה או לא היה..סאבי אמר את זה
אבל בתכלס אם תסתכל טוב תראה שמאחורי יגאל עומד מישו... |
|
|
| Glenn-Holmes |
מישהו יודע דבר על מקום הימצאו של סאבי?
פעם הוא היה משקיע בנו וכותב לנו תירצוים מקורים
היום הוא סתם נעלם...
סאבי שוב הביתה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מישהו יודע דבר על מקום הימצאו של סאבי?
פעם הוא היה משקיע בנו וכותב לנו תירצוים מקורים
היום הוא סתם נעלם...
סאבי שוב הביתה |
אולי הוא לקח יוזמה וטס לכמה חודשים למסיבות בחו"ל |
|
|
|
|