return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
sabi10 (pg. 7)
View this Thread in Original format
Huge-A
quote:
Originally posted by sabi10
עד לרחובות.... וחוץ מזה הנוער גם ככה לא יכול להכנס למסיבות של נקסט;)

אבל, אני עוד אגיע השנה:cool:


ing words :whip:
sabi10
quote:
Originally posted by fusi
המטרה הייתי לכוון אתכם לראות את מה שכתוב לי על החולצה, שמשקף את שמו של האיש שלכבודו נפתח ט'רד זה

בכל מקרה כל אלו שמופיעים איתי ב-2 התמונות הנ"ל לא מהפורום הזה, אז שמם לא רלוונטי לצורך העניין
;)


ענק

עכשיו אני ממש מצטער שלא הגעתי
DJ Alex E.
חחח אני לא מאמין עד עכשיו שיש פה אצלנו בפורום בנאדם שיכל ללכת מבחינת הגיל למסיבה הזאת ולא הלך
ועוד אחרי שהפכו את הפורום והקימו עמותה מיוחדת בשבילו :eyespop:
סבי,אחי,הגיע הזמן שתהפוך כבר לעגבניה בשלה :D
Glenn-Holmes
רבאק אפילו חן בא!!!
והוא כבר 3 שנים לא שומע מוזיקה אלקטרונית
(ועדיין הוא מנהל פורום של אוהבי המוזיקה הזו... אירוני לא? :rolleyes: )
DjChook
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
רבאק אפילו חן בא!!!
והוא כבר 3 שנים לא שומע מוזיקה אלקטרונית
(ועדיין הוא מנהל פורום של אוהבי המוזיקה הזו... אירוני לא? :rolleyes: )


א. מצוץ לי
ב. קח את השפיך וזרוק אותו לפח

קיצר, לך להזדיין. אני בעיצומו של COMEBACK מתמשך, ואתה רק דוחף אותי החוצה

(מה אני מזיין את השכל יא מלך בזכותך שמעתי את ארמין לייב!)

בכל מקרה, הסיבה שאני לא שומע אלקטרוני, זה כי לא שולחים לי
ואני משתגע מהמקורות האחרים שלי, עד שיש לי מוזה להוריד טראק, זה מסובך לי.. אז אני מתייאש מהר ושומע שוב את BURNED WITH DESIRE (לא סתם זה הדבר היחיד בערך שזיהיתי ב ILTA2)

ובשאר הזמן.. תכלס אני כבר לא שומע מוזיקה במחשב... בכלל עכשיו. זה ממש מוזר... צריך לטפל בזה
קיצר, מישהו פה צריך לשלוח לי גם את ה WHITEROOM הזה, וגם את THE NEXT TRAIN, וגם את SUMMER CALLIN... שחר, לעבודה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
א. מצוץ לי
ב. קח את השפיך וזרוק אותו לפח


א. לא כולם אוהבים לרדת לגברים חן אתה חייב לקבל ולהבין את זה
ב. גם אם כבר אני ימצוץ לך אתה תהיה זה שינקה אחרי העבודה מתוקי

:tongue2
DjChook
לא אמרת "בקשה"
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
לא אמרת "בקשה"


מה זה?

עם מי אתה בא להתחיל? אתה בא להתחיל....עממממיייי?!?!
Huge-A
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מה זה?

עם מי אתה בא להתחיל? אתה בא להתחיל....עממממיייי?!?!


מי זה עמי ? הוא גם הומו ? :D
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Huge-A
מי זה עמי ? הוא גם הומו ? :D


לא אבל הבנתי שעיסה הגמד הומו
משמסביר את הסיפוק שלו מהיותו נמוך

DJ Alex E.
משהו עובר על הפורום בזמן האחרון...
נראה לי זה התרד האחרון הזה שחן פתח משפיע קשה על הנוכחים....
:toothless
Shahar
איזה שקוף זה שזה היה שגיא חחחחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement