|
sabi10 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
יוצאים יותר למסיבות=כולנו נרשמים לאלכהוליסטים אנונימיים;)
סאבי רואה לאן אתה מדרדר את הנוער? |
סאבי10 מדרדר את הנוער = יותר פשע ברחובות |
|
|
| DjChook |
ממשיכים לעשות שוק = מתחיל לסגור טרד'ים
* אזהרה * |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by DjChook
ממשיכים לעשות שוק = מתחיל לסגור טרד'ים
* אזהרה * |
מתחיל לסגור ט'רדים=עושים עליך חרם
* אזהרה * |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
מתחיל לסגור ט'רדים=עושים עליך חרם
* אזהרה * |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח באמא את קרועעההההההההה |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחח סיסי יא שרוטה :)
אני חושב שעד עכשיו אני מוד רחום וחנון!
(דגש על החנון ;)) |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Shahar
סאבי10 מדרדר את הנוער = יותר פשע ברחובות |
עד לרחובות.... וחוץ מזה הנוער גם ככה לא יכול להכנס למסיבות של נקסט;)
אבל, אני עוד אגיע השנה:cool: |
|
|
| DjChook |
"השנה"
טוב שלא אמרת המילניום |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by sabi10
הנוער גם ככה לא יכול להכנס למסיבות של נקסט;) |
מה אתה אומר :D
וכן אחי גם אני נראה לי אגיע לשם עד 2098
דווקא יש סיכוי שנגיע לאוותה מסיבה :rolleyes: |
|
|
| DjChook |
לא, שניכם תמותו
:wtf: |
|
|
| fusi |
:אז אומנם האיש והאגדה פיזית לא הגיע למסיבה עם ארמין, אבל לפחות הבאתי את ההר אל מוחמד כמובטח


:tongue3 :crazy: |
|
|
| markfeldman |
| ירון תציג לנו את החברה'ס בתמונה. |
|
|
| fusi |
המטרה הייתי לכוון אתכם לראות את מה שכתוב לי על החולצה, שמשקף את שמו של האיש שלכבודו נפתח ט'רד זה
בכל מקרה כל אלו שמופיעים איתי ב-2 התמונות הנ"ל לא מהפורום הזה, אז שמם לא רלוונטי לצורך העניין
;) |
|
|
|
|