| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
גבירותי ורבותי ליידיס אנד גנטלמן אני גאה להכריז על אחד הקטעים הביזאריים בתולדות הפורום
כידוע בתוכנית של אבאב אנד ביונד אפשר לשלוח מיילים לתחנת רדיו והם קוראים חלק מהם
אז מקרה שהיה כך היה
אני כרגיל שולח להם
קיצר אזור דקה 20 הם מקריאים
hello to avi senior and ilan halmush from israel who is saying to his friend sabi not to be a hatsil and come to armin this friday!! |
ואני הפסדתי את זה.......
טוב, אני אבדוק את זה בשידור חוזר...
ומה זאת אומרת סוגרים ט'רדים עליי...:eyespop: |
|
|