return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
ILTA Agency @ SO Club, 10.02.2005 THURSDAY
View this Thread in Original format
Black Dragon


10.02.2005.
'SO Good So Special' Line is hosting ILTA Agency at the Gallery Floor (V.I.P Section).
Thursday 10.02.2005.
SO club, רחוב הרכבת 72, תל אביב.
כניסה מ23:00

לרשימות מוזמנים והנחות
0545-258607 / 0503-330025


Pics from SO club:
Rising
כבוווווווווד!

SO מקום סוףףףף
רמה!

:)
markfeldman
oh yeahhhhhhhhhh baby !!!!!!!!

עוד הופעה של מרקוס שולץ הישראלי !!!!!!!!!!

+

ארמין ואן ביורן הישראלי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני שם !!!!!!!!!!!

אבל מי זה

XETRO ?
Black Dragon
תתבייש לך מארק :)
VORTEX_SA = שגיא
מהפורום שלנו פה
הוא גם בסוכנות שלנו
בטח לא היית באילטה 1
;)
markfeldman
quote:
תתבייש לך מארק
VESTAX_SA = שגיא
מהפורום שלנו פה
הוא גם בסוכנות שלנו
בטח לא היית באילטה 1


לצערי לא הייתי בראשון.

איזה סיגנון הוא מנגן ?
Flotser
WOWOWOW :eyes: :eyes:

כבוד!!

אבל אבל יש לי מבחן ב11
שזה בדיוק יום אחד אחרי!!....

די זה כל כך מבאס אני כל כך רוצה להיות שמה
:(

אבל שוב.
SO
זה כבר ליגה אחרת. חבל על הזמן.

בהצלחה!!!!
Black Dragon
TECH TRANCE
סגנון דומה לסאם שארפ וכאלה
משהו לפנים!
Rising
טק טראנס
markfeldman
quote:
TECH TRANCE
סגנון דומה לסאם שארפ וכאלה
משהו לפנים!


ואללה, באמת חסר לנו די ג'יי ישראלי שמנגן את הסיגנון הלז.
YuVaL
אני גם רוצה לבוא
:(

sh33p
ואייייייייייי איזה מתאים לי
אני מת לבוא
אני מאוד מקווה להגיע
נראה ממש מקום טוב
:] אבל יום חמישי זה בעייתי תתחילו להתחשב ותעשו ביום שישי
?ד"א כמה כניסה
יש הגבלת גיל?
SMoKeR
דרך אגב מאיזה גיל זה ומה יהיה המחיר?
זה כבר אילטה השלישי, לא?
פששש הולך טוב...אולי תפתחו ליין ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement