|
Next @ Eilat 17-03-2005 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
נשמע מעניין בטירוף...
בדיוק היום כל החבר'ה בבסיס ישבנו בשקם ודיברנו על לרדת יחד לאילת במרץ..
קיצר מקווה שלא יהיה בעיה עם הגיל |
|
|
| Glenn-Holmes |
| שיתחילו כבר להפעיל שם תמוחות החלודים ויביאו את מרקוס |
|
|
| itamarsan |
תאמת זה נישמע מאוד מאוד מעניין
פיספתי את טיאסטו הפעם כי לא הייתי בארץ וזה הסופ''ש האחרון שלי על אזרחי אז למה לא...... ככה לסגור את התקופה היפה... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מאיפה המידע ? |
נקסט:)
איתמר לאן נעלמת כלכך הרבה זמן???
ויגאל ומארק מה נסגר אתם באים ?? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מאיפה המידע ?
נקסט |
מעניין הם עוד לא פירסמו כלום... |
|
|
| shmintz_mix |
| בקיצור אם מרקוס יבוא אני בטוח שמה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! וגם רועי חברי הטוב אין דבר שיעצור בעדנו מלהגיע!!!!!!!!! אם FERRY אני כנראה יגיע גם תלוי באנשים שירצו לנסוע איתי!!!!!!!!!! אממממממממממממממממממןןןןןןןןן מרקוס יגיעו!!! וישים MAx grahm כמה שיותר........ |
|
|
| MLTK |
בינתיים באתר של נקסט רשום רק בקרוב...:\
מעניין מה יהיו העלויות של זה.
ואני רק מתפלל שלא יהיה לי איזה הגנת פרויקט או משו כזה באותו יום......
:nervous: :nervous: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מעניין הם עוד לא פירסמו כלום... |
בפורום אחי
קיצור אתה בא?
ויגאל?
בסוף יהיה כמו בטייסטו |
|
|
| markfeldman |
| quote: | בפורום אחי
קיצור אתה בא?
ויגאל?
בסוף יהיה כמו בטייסטו |
בת'רד אחר בכלל אמרת שהוא מופיע ב:
TLV ?!?! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
בת'רד אחר בכלל אמרת שהוא מופיע ב:
TLV ?!?! |
זה לא אני אמרתי
YO-I
אמר
ותיקנו אותו
פרי מופיע באילת ב 17.3
לפחות עד כמה שיודעים היום
אתה מגיע לירידה הזאת?
יגאל בלי תירוצים הפעם!!!!!!
ירון מה איתך ועם החמולה? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | זה לא אני אמרתי
YO-I
אמר
ותיקנו אותו
פרי מופיע באילת ב 17.3
לפחות עד כמה שיודעים היום
אתה מגיע לירידה הזאת?
יגאל בלי תירוצים הפעם!!!!!! |
יש מצב, האמת שאני סופ"ש הקרוב באילת אבל נראה לי סביר לרדת שוב לטובת פרי קורסטן.
מה איתך אילן ? |
|
|
| fusi |
אמרתי שאני כנראה מגיע אם לא יהיו הפתעות מצד הלימודים, ואנסה לגרור איתי את החמולה
:D |
|
|
|
|