return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Next @ Eilat 17-03-2005 (pg. 7)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
חחח האמת זה יותר למען דחיית שירות


בקצב הזה בחיים לא תתגייס...
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
בקצב הזה בחיים לא תתגייס...


גם נכון חחחח
Hell_Copter
אני בשיקולים...
יש פה אנשים רציניים אבל בקשר לזה?!
אני השבוע ברגילה ושבוע הבא יוצא חמשוש אחרי טיול בטבריה...
הכנת סגל זה בית זונות :D
cluBBer
אני לא הבנתי כל כך

מה בעיה ב
M.I.K.E. ?


אחד היוצרים החזקים
למה שלא יביאו יחד איתו גם את
AIRWAVE?
את מי אתם רוצים שיביאו???



אם שום דבר לא ישתבש ,אני שם
Shahar
quote:
Originally posted by cluBBer
אני לא הבנתי כל כך

מה בעיה ב
M.I.K.E. ?


אחד היוצרים החזקים
למה שלא יביאו יחד איתו גם את
AIRWAVE?
את מי אתם רוצים שיביאו???



אם שום דבר לא ישתבש ,אני שם


אחי תפריד בין יוצר לדיג'יי..
airwave
כל הסט משתמש בפלנגר
כמו ילד קטן שקיבל צעצוע חדש
זה לפחות מה שהיה בסט שלו באסוט
cluBBer
quote:
Originally posted by Shahar
אחי תפריד בין יוצר לדיג'יי..
airwave
כל הסט משתמש בפלנגר
כמו ילד קטן שקיבל צעצוע חדש
זה לפחות מה שהיה בסט שלו באסוט



עזוב אחי
מה איכפת לי איך הוא מנגן
העיקר שתהיה מוזיקה טובה ושתהיה אווירה טובה

ושתביא איתו את
LOLO
נעשה עליה סיבוב
:D













סתם סתם
markfeldman
ואללה,

כבר

AIRWAVE

עדיף... על מייק,

אבל בסוך גם הוא לא משהו במיקסוסים...

ממש טראגי !
markfeldman
ואללה עדיף כבר

AIRWAVE

על מייק,

אבל גם הוא חלש בבחירת קטעים מבחינתי...

ממש טראגי !
Shahar
כן אירוויב במקסוס לא משו
כמו מייק בקיצור חח
וואלה אם סבלנו תמיקסוס הלא משו בכלל של אנדי מור אפשר לסבול גם את אירוויב
אני אישית לא אוהב שהוא מתלהב יותר מדי מהפלנגר
markfeldman
quote:
כן אירוויב במקסוס לא משו
כמו מייק בקיצור חח
וואלה אם סבלנו תמיקסוס הלא משו בכלל של אנדי מור אפשר לסבול גם את אירוויב
אני אישית לא אוהב שהוא מתלהב יותר מדי מהפלנגר


לא דיברתי על שיטת המיקסוס אלא על בחירת הקטעים.

Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
לא דיברתי על שיטת המיקסוס אלא על בחירת הקטעים.


אממ
quote:
Originally posted by markfeldman
ואללה,

כבר

AIRWAVE

עדיף... על מייק,

אבל בסוך גם הוא לא משהו במיקסוסים...

ממש טראגי !


זה רק אני או שנראה כאילו דיברת על המיקסוס :D
Shahar
ראיתי באתר של נקסט שמישו כתב שהירידה יוצאת ביום השואה וזה ראסמי ככה
מה הם דפוקים
אפילו אם המוזיקה תתחיל רק בלילה
לקח להם חודשיים להחליט על תאריך
דווקא תתאריך הזה בחרו:whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement