|
Next @ Eilat 17-03-2005 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | | חחח האמת זה יותר למען דחיית שירות |
בקצב הזה בחיים לא תתגייס... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
בקצב הזה בחיים לא תתגייס... |
גם נכון חחחח |
|
|
| Hell_Copter |
אני בשיקולים...
יש פה אנשים רציניים אבל בקשר לזה?!
אני השבוע ברגילה ושבוע הבא יוצא חמשוש אחרי טיול בטבריה...
הכנת סגל זה בית זונות :D |
|
|
| cluBBer |
אני לא הבנתי כל כך
מה בעיה ב
M.I.K.E. ?
אחד היוצרים החזקים
למה שלא יביאו יחד איתו גם את
AIRWAVE?
את מי אתם רוצים שיביאו???
אם שום דבר לא ישתבש ,אני שם |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by cluBBer
אני לא הבנתי כל כך
מה בעיה ב
M.I.K.E. ?
אחד היוצרים החזקים
למה שלא יביאו יחד איתו גם את
AIRWAVE?
את מי אתם רוצים שיביאו???
אם שום דבר לא ישתבש ,אני שם |
אחי תפריד בין יוצר לדיג'יי..
airwave
כל הסט משתמש בפלנגר
כמו ילד קטן שקיבל צעצוע חדש
זה לפחות מה שהיה בסט שלו באסוט |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Shahar
אחי תפריד בין יוצר לדיג'יי..
airwave
כל הסט משתמש בפלנגר
כמו ילד קטן שקיבל צעצוע חדש
זה לפחות מה שהיה בסט שלו באסוט |
עזוב אחי
מה איכפת לי איך הוא מנגן
העיקר שתהיה מוזיקה טובה ושתהיה אווירה טובה
ושתביא איתו את
LOLO
נעשה עליה סיבוב
:D
סתם סתם |
|
|
| markfeldman |
ואללה,
כבר
AIRWAVE
עדיף... על מייק,
אבל בסוך גם הוא לא משהו במיקסוסים...
ממש טראגי ! |
|
|
| markfeldman |
ואללה עדיף כבר
AIRWAVE
על מייק,
אבל גם הוא חלש בבחירת קטעים מבחינתי...
ממש טראגי ! |
|
|
| Shahar |
כן אירוויב במקסוס לא משו
כמו מייק בקיצור חח
וואלה אם סבלנו תמיקסוס הלא משו בכלל של אנדי מור אפשר לסבול גם את אירוויב
אני אישית לא אוהב שהוא מתלהב יותר מדי מהפלנגר |
|
|
| markfeldman |
| quote: | כן אירוויב במקסוס לא משו
כמו מייק בקיצור חח
וואלה אם סבלנו תמיקסוס הלא משו בכלל של אנדי מור אפשר לסבול גם את אירוויב
אני אישית לא אוהב שהוא מתלהב יותר מדי מהפלנגר |
לא דיברתי על שיטת המיקסוס אלא על בחירת הקטעים. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
לא דיברתי על שיטת המיקסוס אלא על בחירת הקטעים. |
אממ
| quote: | Originally posted by markfeldman
ואללה,
כבר
AIRWAVE
עדיף... על מייק,
אבל בסוך גם הוא לא משהו במיקסוסים...
ממש טראגי ! |
זה רק אני או שנראה כאילו דיברת על המיקסוס :D |
|
|
| Shahar |
ראיתי באתר של נקסט שמישו כתב שהירידה יוצאת ביום השואה וזה ראסמי ככה
מה הם דפוקים
אפילו אם המוזיקה תתחיל רק בלילה
לקח להם חודשיים להחליט על תאריך
דווקא תתאריך הזה בחרו:whip: |
|
|
|
|