|
Next @ Eilat 17-03-2005 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
חברים היכן אתם חיים?
אני מגיע רק בגלל סיבה אחת
נקסט עשו לי את השבוע והביאו את מרקוס
מגיע להם להרוויח עלי עוד כמה מאוד שקלים מהירידה לאילת
וכמובן שאם פרי שם ההנאה תהיה כולה שלי |
|
|
| Shahar |
מעניין אם כל הרצון הזה יעלם שבוע לפני המסיבה כמו שקרה עם טייסטו
או יום לפני המסיבה כמו שקרה בשישי האחרון
:D
מקווה לראות אותכם:D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
מעניין אם כל הרצון הזה יעלם שבוע לפני המסיבה כמו שקרה עם טייסטו
או יום לפני המסיבה כמו שקרה בשישי האחרון
:D
מקווה לראות אותכם:D |
ככה אתה מכיר אותי שחר..?
אני כשאני נותן מילה יש לךה כוח
אם פרי מגיע לירידה הזו לאילת אני שם |
|
|
| Hell_Copter |
זה יענו סתם מסיבה באילת וזהו?
או שזה משהו יותר מזה על פני כמה ימים או אנערף מה...? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ככה אתה מכיר אותי שחר..?
אני כשאני נותן מילה יש לךה כוח
אם פרי מגיע לירידה הזו לאילת אני שם |
בטייסטו גם הייתה התלהבות וראינו מה היה בסוף...אבל סומך עליך אחי :D
צריך להתחיל לברר פרטים... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
-2 |
-2 פראיירים!!
:D
במקום לבוא השבוע תחסכו תכסף ובואו לאילת! |
|
|
| MLTK |
מעניין אותי כמה זה יעלה..........
נקסט כבר עשו פעם סוף שבוע כזה נכון? יש מישו שהיה שם וזוכר אולי כמה בערך עלה כל הסיפור? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by MLTK
מעניין אותי כמה זה יעלה..........
נקסט כבר עשו פעם סוף שבוע כזה נכון? יש מישו שהיה שם וזוכר אולי כמה בערך עלה כל הסיפור? |
יש לי פה הזמנה לרייב הענק שהיה עם ארמין ב 2003
זה בין 500-700
תלוי במספר האנשים בחדר ואולי גם בכמה מהר תקנה כרטיסים
אם ממש בא לך לדעת כמה עלה לארמין תגיד לי אני ימצא תהזמנה ואני יגיד לך..
אבל זה מחירים מ 2003 לא יודע כמה זה עדכני
500-700 זה בגדול |
|
|
| MLTK |
| quote: | Originally posted by Shahar
יש לי פה הזמנה לרייב הענק שהיה עם ארמין ב 2003
זה בין 500-700
תלוי במספר האנשים בחדר ואולי גם בכמה מהר תקנה כרטיסים
אם ממש בא לך לדעת כמה עלה לארמין תגיד לי אני ימצא תהזמנה ואני יגיד לך..
אבל זה מחירים מ 2003 לא יודע כמה זה עדכני
500-700 זה בגדול |
אז ממש בא לי...........
וגם מה זה כולל המחיר? יענו עם זה כולל ארוחות- נסיעות- ודברים כאלה |
|
|
| Spitz |
אחרי שפספסתי את טייסטו באילת בהפקה של נקסט ב14-15 לינואר, אין מצב אני מפסיד את פרי באילת
אז זה היה בגלל מתכונת בספרות עכשיו אין מצב אני לא יגיע
התקשרתי באותה מסיבה למכירת כרטיסים אמרו שהם מצפים לקהל 23+ אבל בעיקרון אם אתה בערך בן 18 זה סבבה גם
יכול להיות פה יהיה אותו מצב
נחכה ונראה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Spitz
אחרי שפספסתי את טייסטו באילת בהפקה של נקסט ב14-15 לינואר, אין מצב אני מפסיד את פרי באילת
אז זה היה בגלל מתכונת בספרות עכשיו אין מצב אני לא יגיע
התקשרתי באותה מסיבה למכירת כרטיסים אמרו שהם מצפים לקהל 23+ אבל בעיקרון אם אתה בערך בן 18 זה סבבה גם
יכול להיות פה יהיה אותו מצב
נחכה ונראה |
זה היה הייניקן סאנדאנס.
נקסט לא הביאו את טייסטו
ובנסט לא יגידו לך שאם אתה בערך 18 זה סבבה |
|
|
|
|