return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Next @ Eilat 17-03-2005 (pg. 8)
View this Thread in Original format
cluBBer
Line-UP:

► M.I.K.E. aka PUSH
► TOCHNER
► HALPERIN
► ERAN BARNEA
► ARTHUR & IDAN
► ASTRIX

יום חמישי מופע של שירי מיימון + מסיבה בלובי המלון עם הלפרין ואחרים
שישי בצהריים אפטר בפפאיה ביץ' ,כמו תמיד
בלילה מסיבה ב
TEXAS RUNCH
עם מייק ואחרים

מחירים לא ידועים

בקשר לזה שזה יוצא בערב יום השואה כתבו בפורום
quote:
ערב יום השואה יוצא יום קודם , כלומר יום חמישי יום השואה
ערב יום חמישי אפשר לחגוג
Meltdown
לא יורד לאילת, בשביל הליין אפ הזה, היחידי הנורמלי שם לטעמי, זה טוכנר, ואותו אני יכול לשמוע בווקס
Star
חחחחחח ליין אפ מעפן ביותר היחידי שמגיע שירדו בשבילו לאילת זה טוכנר
ותאמינו לי הוא יעשה לכם את כל הטיול
דיייי כבר עם עידן וארתור זה לא ניקרא לנגן זה ממש קרב מגע מה שהם עושים קרטה קיד 6
זה לא לנגן
חחחחחחחח כמו שמקודם אמרו רק טוכנר שווה ואותו אפשר לראות בווקס
cluBBer
quote:
Originally posted by Star
חחחחחחחח כמו שמקודם אמרו רק טוכנר שווה ואותו אפשר לראות בווקס


MIKE לא שווה?
Meltdown
יצא לי לשמוע את מייק פוש בסט שלו ב קו מיליונים במסגרת נקסט, והוא נתן סט מאוד בינוני,לטעמי סט הרבה פחות טוב מהסטים של ספיידר ב קו, זנגלביץ' בקו, האחים פלאש ב קו, מרקוס שולץ ב טי אל וי, והרשימה ממשיכה, כך שאם הוא ה די ג'יי היחידי שמגיע מחו"ל, לטעמי אין סיבה לרדת לאילת.
דבר נוסף, לפי מה שראיתי עכשיו באתר של נקסט, אסטרל פרוג'קשן אמורים להיות גם הם במסגרת אותו סוף שבוע, שזה דבר טוב כשלעצמו, אבל אני מעדיף להמתין לפעמים שהם יתקלטו באזור המרכז, פוקנצייה של נוחיות, ושל כסף
Star
quote:
Originally posted by cluBBer
MIKE לא שווה?


אני אישית גם עם הוא יהיה לי מתחת לבית וינגן אני לא ירד למטה
אבל זה בעייה אישית שלי
שמנמוך
cluBBer
מי מגיע? מי הזמין?

חוץ ממני:D
cluBBer
באמא שלכם
אף אחד לא בא???
Glenn-Holmes
כמעט כל משאני מכיר לא בא...:rolleyes:
cluBBer
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כמעט כל משאני מכיר לא בא...:rolleyes:



ההפסד כולו שלהם

לקוח מפורום של מייק

DJ Alex E.
quote:
ehy mike i heard you're coming to israel to play at a party sponcered by NXT. i know it's for sure
but i also heard you're coming to play at another party a day before the party i mentioned before, i think on the 12\12\2004. is it true?


M.I.K.E.
quote:
Hey Alex..

that's right..in 2 weeks i'm there for a 5 day-tour in Haifa and Tel Aviv..

See you all there

ronsh
ככה זה פורסם באתר של
TnT
קבלו לינק
cluBBer
היה משהו בן בן ...

72
שעות של סטלה שלא ניגמרת

7.7.05
ההפלגה
ARMIN כלול
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement