|
Next @ Eilat 17-03-2005 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| cluBBer |
Line-UP:
► M.I.K.E. aka PUSH
► TOCHNER
► HALPERIN
► ERAN BARNEA
► ARTHUR & IDAN
► ASTRIX
יום חמישי מופע של שירי מיימון + מסיבה בלובי המלון עם הלפרין ואחרים
שישי בצהריים אפטר בפפאיה ביץ' ,כמו תמיד
בלילה מסיבה ב
TEXAS RUNCH
עם מייק ואחרים
מחירים לא ידועים
בקשר לזה שזה יוצא בערב יום השואה כתבו בפורום
| quote: | ערב יום השואה יוצא יום קודם , כלומר יום חמישי יום השואה
ערב יום חמישי אפשר לחגוג |
|
|
|
| Meltdown |
| לא יורד לאילת, בשביל הליין אפ הזה, היחידי הנורמלי שם לטעמי, זה טוכנר, ואותו אני יכול לשמוע בווקס |
|
|
| Star |
חחחחחח ליין אפ מעפן ביותר היחידי שמגיע שירדו בשבילו לאילת זה טוכנר
ותאמינו לי הוא יעשה לכם את כל הטיול
דיייי כבר עם עידן וארתור זה לא ניקרא לנגן זה ממש קרב מגע מה שהם עושים קרטה קיד 6
זה לא לנגן
חחחחחחחח כמו שמקודם אמרו רק טוכנר שווה ואותו אפשר לראות בווקס |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Star
חחחחחחחח כמו שמקודם אמרו רק טוכנר שווה ואותו אפשר לראות בווקס |
MIKE לא שווה? |
|
|
| Meltdown |
יצא לי לשמוע את מייק פוש בסט שלו ב קו מיליונים במסגרת נקסט, והוא נתן סט מאוד בינוני,לטעמי סט הרבה פחות טוב מהסטים של ספיידר ב קו, זנגלביץ' בקו, האחים פלאש ב קו, מרקוס שולץ ב טי אל וי, והרשימה ממשיכה, כך שאם הוא ה די ג'יי היחידי שמגיע מחו"ל, לטעמי אין סיבה לרדת לאילת.
דבר נוסף, לפי מה שראיתי עכשיו באתר של נקסט, אסטרל פרוג'קשן אמורים להיות גם הם במסגרת אותו סוף שבוע, שזה דבר טוב כשלעצמו, אבל אני מעדיף להמתין לפעמים שהם יתקלטו באזור המרכז, פוקנצייה של נוחיות, ושל כסף |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by cluBBer
MIKE לא שווה? |
אני אישית גם עם הוא יהיה לי מתחת לבית וינגן אני לא ירד למטה
אבל זה בעייה אישית שלי
שמנמוך |
|
|
| cluBBer |
מי מגיע? מי הזמין?
חוץ ממני:D |
|
|
| cluBBer |
באמא שלכם
אף אחד לא בא??? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| כמעט כל משאני מכיר לא בא...:rolleyes: |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כמעט כל משאני מכיר לא בא...:rolleyes: |
ההפסד כולו שלהם
לקוח מפורום של מייק
DJ Alex E.
| quote: | ehy mike i heard you're coming to israel to play at a party sponcered by NXT. i know it's for sure
but i also heard you're coming to play at another party a day before the party i mentioned before, i think on the 12\12\2004. is it true?
|
M.I.K.E.
| quote: | Hey Alex..
that's right..in 2 weeks i'm there for a 5 day-tour in Haifa and Tel Aviv..
See you all there
|
|
|
|
| cluBBer |
היה משהו בן בן ...
72
שעות של סטלה שלא ניגמרת
7.7.05
ההפלגה
ARMIN כלול |
|
|
|
|