| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא יודע מה איתכם
כשאני רואה את כל זה זה לא מתקשר לי למסיבה עם מוזיקה טובה...
יותר מדי שתייה חריפה מכדי להנות |
שתינו סהכ בקבוק אחד של "דנזקה" ו 10 רד-בולים ב שלושה ימים
תאמין לי זה כלום
רוב הזמן בכלל לא הרגשתי מסטול לגמרי , רק בקטנה
:tongue2 |
|
|