return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Next @ Eilat 17-03-2005 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
אז מי מגיע לסופ"ש ?


בטח ידחו אותו
כנראה לאפריל
כי שבוע אחרי פרי זה לא יהיה כי זה יוצא יקר לנקסט
ושבועיים אחרי פרי זה כבר ג'וף
אז כנראה באמצע-סוף אפריל
markfeldman
quote:
בטח ידחו אותו
כנראה לאפריל
כי שבוע אחרי פרי זה לא יהיה כי זה יוצא יקר לנקסט
ושבועיים אחרי פרי זה כבר ג'וף
אז כנראה באמצע-סוף אפריל


אני סומך עליך שאתה מביא פה מידע אמין....
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
אני סומך עליך שאתה מביא פה מידע אמין....


שמע שום מידע שנתתי פה לא מאושר כי נקסט עוד לא קבעו תאריך (אתמול ביררתי איתם

בכל מקרה 19.3 פרי פה
זה אומר ששבוע אחר כך לא תהיה ירידה לאילת כי ייצא להם יקר.. אז אולי שבועיים אחר כך

בקשר למה שכתבתי ששבועיים אחר כך ג'וף תתעלם מזה התבלבלתי עם התאריכים קצת...

אבל בכל מקרה שבועיים אחר כך זה יוצא אפריל אז זה כבר יהיה באפריל מתישהו
Hell_Copter
איזה חבל...
בדיוק עוד שבועיים יש לי רגילה... אז יכולתי בסוף לבוא :rolleyes:
Shahar
תבוא למסיבה גם טוב
Meltdown
לפי מה שמפורסם באתר של נקסט, הירידה המתוכננת שלהם לאילת תתבצע ב 5 למאי, משמע חמשוש באילת, עדיין לא ידוע הליין אפ של ה די ג'ייז, המלון הוא הולידיי אין, אם אני זוכר נכון, ועד כמה שזכור לי מהשנה שעברה, זה אמור לעלות בסביבות 800-1000 שקל ליחיד, במידה ואני טועה, ויש כאן מישהו שהיה באילת בשנה שעברה, ו/או יודע מחירים סופיים, שיתקן אותי
fusi
הגזמת רצח עם המחיר - זה היה 400-500 ש"ח גג ליחיד
Shahar
טוב אנלא שם אבל נראה לי שלא הפסדתי כי בטח ירון לא תלך בגלל איביזה (או שאני טועה?) ואם לא יהיה שם דיג'יי מספיק משכנע גם יגאל ומארק יוותרו..
fusi
יכול להיות שאני דווקא כן יילך. באיביזה אני 3 חודש אחרי, לא קשור האחד לשני
markfeldman
quote:
ואם לא יהיה שם דיג'יי מספיק משכנע גם יגאל ומארק יוותרו


u bet i am !

Glenn-Holmes
כגן כנראה שנקסט פספסו טיפה
הדי גיי שיגיע הוא מייק...
וזה כנראה ישאיר לא מעט בבית
אני דווקא חושב שבמחיר הנכון אני יהיה שם (מתחת ל-600 שקל לסופ"ש באילת + מייק נראה לי עסקה הגונה מאוד
markfeldman
quote:
כגן כנראה שנקסט פספסו טיפה
הדי גיי שיגיע הוא מייק...
וזה כנראה ישאיר לא מעט בבית
אני דווקא חושב שבמחיר הנכון אני יהיה שם (מתחת ל-600 שקל לסופ"ש באילת + מייק נראה לי עסקה הגונה מאוד


MIKE ?

מאיפה המידע ?

בכל אופן אם זה מייק, לא מתאים.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement