|
Next @ Eilat 17-03-2005 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אז מי מגיע לסופ"ש ? |
בטח ידחו אותו
כנראה לאפריל
כי שבוע אחרי פרי זה לא יהיה כי זה יוצא יקר לנקסט
ושבועיים אחרי פרי זה כבר ג'וף
אז כנראה באמצע-סוף אפריל |
|
|
| markfeldman |
| quote: | בטח ידחו אותו
כנראה לאפריל
כי שבוע אחרי פרי זה לא יהיה כי זה יוצא יקר לנקסט
ושבועיים אחרי פרי זה כבר ג'וף
אז כנראה באמצע-סוף אפריל |
אני סומך עליך שאתה מביא פה מידע אמין.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני סומך עליך שאתה מביא פה מידע אמין.... |
שמע שום מידע שנתתי פה לא מאושר כי נקסט עוד לא קבעו תאריך (אתמול ביררתי איתם
בכל מקרה 19.3 פרי פה
זה אומר ששבוע אחר כך לא תהיה ירידה לאילת כי ייצא להם יקר.. אז אולי שבועיים אחר כך
בקשר למה שכתבתי ששבועיים אחר כך ג'וף תתעלם מזה התבלבלתי עם התאריכים קצת...
אבל בכל מקרה שבועיים אחר כך זה יוצא אפריל אז זה כבר יהיה באפריל מתישהו |
|
|
| Hell_Copter |
איזה חבל...
בדיוק עוד שבועיים יש לי רגילה... אז יכולתי בסוף לבוא :rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| תבוא למסיבה גם טוב |
|
|
| Meltdown |
| לפי מה שמפורסם באתר של נקסט, הירידה המתוכננת שלהם לאילת תתבצע ב 5 למאי, משמע חמשוש באילת, עדיין לא ידוע הליין אפ של ה די ג'ייז, המלון הוא הולידיי אין, אם אני זוכר נכון, ועד כמה שזכור לי מהשנה שעברה, זה אמור לעלות בסביבות 800-1000 שקל ליחיד, במידה ואני טועה, ויש כאן מישהו שהיה באילת בשנה שעברה, ו/או יודע מחירים סופיים, שיתקן אותי |
|
|
| fusi |
| הגזמת רצח עם המחיר - זה היה 400-500 ש"ח גג ליחיד |
|
|
| Shahar |
| טוב אנלא שם אבל נראה לי שלא הפסדתי כי בטח ירון לא תלך בגלל איביזה (או שאני טועה?) ואם לא יהיה שם דיג'יי מספיק משכנע גם יגאל ומארק יוותרו.. |
|
|
| fusi |
| יכול להיות שאני דווקא כן יילך. באיביזה אני 3 חודש אחרי, לא קשור האחד לשני |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | ואם לא יהיה שם דיג'יי מספיק משכנע גם יגאל ומארק יוותרו |
u bet i am ! |
|
|
| Glenn-Holmes |
כגן כנראה שנקסט פספסו טיפה
הדי גיי שיגיע הוא מייק...
וזה כנראה ישאיר לא מעט בבית
אני דווקא חושב שבמחיר הנכון אני יהיה שם (מתחת ל-600 שקל לסופ"ש באילת + מייק נראה לי עסקה הגונה מאוד |
|
|
| markfeldman |
| quote: | כגן כנראה שנקסט פספסו טיפה
הדי גיי שיגיע הוא מייק...
וזה כנראה ישאיר לא מעט בבית
אני דווקא חושב שבמחיר הנכון אני יהיה שם (מתחת ל-600 שקל לסופ"ש באילת + מייק נראה לי עסקה הגונה מאוד |
MIKE ?
מאיפה המידע ?
בכל אופן אם זה מייק, לא מתאים. |
|
|
|
|