return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Next @ Eilat 17-03-2005 (pg. 6)
View this Thread in Original format
Shahar
סבבה אם זה מייק עכשיו אני בטוח שאנלא מפסיד:D
Meltdown
נכון לראשון בבוקר, שאז הייתי במשרדים של נקסט, ודיברתי עם מיטל על הנושא, ה די ג'יי היחידי מחו"ל, נכון לעכשיו הוא מייק פוש, הופתעתי לרעה לשמוע שגם שירי מיימון תהיה במסגרת של נקסט בסופשבוע באילת, זה ישר זרק אותי אחורה להופעה הלא קשורה וההזוייה של הישראליים בסט של בנגמין בייטס בקו מיליונים, ומי שהיה שם כמוני, יודע על מה מדובר.
לגבי המחירים, ירון אתה אכן צדקת, כי לפי מה שנאמר לי ממיטל, המחירים אכן אמורים לנוע בסביבות ה 500 שקל לבנאדם, במלון הולידיי אין באילת,
באופן אישי, נכון לעכשיו, זה ממש לא סגור שאני יורד לאילת, אבל דברים יכולים להשתנות עד אז
MLTK
וואי מצוין!!!!
התאריך ממש טוב!!!
בדיוק אחרי שאני מסיים את הלימודים שלי.....
אני יחגוג את סיום הלימודים שלי(מקווה שבהצלחה!) בסוף שבוע באילת!
מצוין................
:D :D :D :D :D
fusi
!שירי מיימון? לא תודה
:whip:

נעשה חושבים פעמיים בבוא העת
Shahar
quote:
Originally posted by fusi
!שירי מיימון? לא תודה
:whip:

נעשה חושבים פעמיים בבוא העת


אלכוהול פותר הכל:D

בכמות שאתה שותה אתה תחשוב שהיא ארמין:D
fusi
פותר כמעט הכל, אבל לא כשמדובר במוזיקה ישרעלית


במקרה הזה אני כנראה יתעצבן מאוד ויפרוש לחדר
Huge-A
quote:
Originally posted by fusi
פותר כמעט הכל, אבל לא כשמדובר במוזיקה ישרעלית


במקרה הזה אני כנראה יתעצבן מאוד ויפרוש לחדר


אבל מה תעשה אם המוזיקה תגיע גם לשם :D

יש מרפסת לקפוץ :toothless
DjChook
מישהו נוסע?
markfeldman
quote:
מישהו נוסע?


נראה לי שבקצב הזה, אף אחד !
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
נראה לי שבקצב הזה, אף אחד !


אם אדון קצין יוכל לסדר לי דחיית שירות אני אגיע:D

markfeldman
quote:
אם אדון קצין יוכל לסדר לי דחיית שירות אני אגיע


למען שירי מימון ??!?!?!
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
למען שירי מימון ??!?!?!


חחח האמת זה יותר למען דחיית שירות
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement