|
Next @ Eilat 17-03-2005 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
| איך היה טייסטו בחוות היען אגב? |
|
|
| Shahar |
| אומרים היה דחוס מדי |
|
|
| Meltdown |
| לפי מה שהבנתי, מביקור במשרדים של נקסט, עדיין לא סגור מועד הירידה לאילת באופן סופי ומוחלט, וכך גם הרכב הדי ג'ייז שיגיעו לאילת מחו"ל |
|
|
| Shahar |
| נקווה שלא יזיזו... |
|
|
| markfeldman |
מה זה משנה ?, איפה שישימו אותם טוב. העיקר כמה שיותר קרוב... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מה זה משנה ?, איפה שישימו אותם טוב. העיקר כמה שיותר קרוב... |
אני צריך להתגייס מתישהו תיודע :D |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני צריך להתגייס מתישהו תיודע :D |
אל תיהיה מופרע :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by ronsh
אל תיהיה מופרע :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
:conf: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אני צריך להתגייס מתישהו תיודע |
אוו והה.... אתה הולך להפסיד הרבה מסיבות ! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אוו והה.... אתה הולך להפסיד הרבה מסיבות ! |
הפעם זה יותר ממסיבה !!
ואם אני יקבל יומיות אני לא יפסיד...תראה את צח ואלי ומוש... |
|
|
| Shahar |
אוקי יש עידכון קטן!!
18.3
פרי מגיע לנקסט
אבל כנראה לטיאלוי
לא ברור כרגע.. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אוקי יש עידכון קטן!!
18.3
פרי מגיע לנקסט
אבל כנראה לטיאלוי
לא ברור כרגע.. |
אז מי מגיע לסופ"ש ? |
|
|
|
|