|
הצילו!! חוטפים אותי!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| UltraWave |
מחרררררררררר בבוקר.....צה"ל לוקח את היידרויד!!!!!!!!!!
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע!!!!!!!
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
בגלל זה אני לא יבוא למסיבה בסו......אבל! אבל! אבל! אחרי הטירונות המסריחה הזאת אני כל יום בבית ואני בא לכל המסיבות!!!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Shahar |
| לפחות תוכל לבוא לטיאלוי לראות את סהר :D |
|
|
| KrazyDJs |
וואלה אחי, הצבא לא פוסח גם על היוצרים :D
שיהיה שיפשוף נעים אחי...
תחזור מהר :) |
|
|
| Shahar |
הצבא לא פוסח על היוצרים
היוצרים פוסחים על הצבא:D
מעניין כמה זמן זה יקח :D |
|
|
| DjChook |
ואלה שיהיה בהצלחהההההההההההה
יודע לאן ? |
|
|
| coby |
שמעתי על דבר שנקרא
"מוסיקאי מצטיין"
אם תראה לצבא שיש לך חוזים ואתה צריך זמן לעבוד אז ישחררו אותך מלא... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | שמעתי על דבר שנקרא
"מוסיקאי מצטיין"
אם תראה לצבא שיש לך חוזים ואתה צריך זמן לעבוד אז ישחררו אותך מלא... |
בולשיט !
אתה צריך להיות מוסיקאי בתחום קלאסי.
איתי היקר, אני אדאג לכך שלא יגייסו אותך !
אתה בגדר - "תורתם אומנותם"
מקסימום נסדר לך להקה צבאית - אחראי לחנים. |
|
|
| ronsh |
וואי אחי...איזה זיןןןןן...
לא נורא....מקווה שתסתדר אחרי הטירונות....
שיהיה שיפשוף נעים ושירות קל |
|
|
| UltraWave |
| quote: | Originally posted by markfeldman
בולשיט !
אתה צריך להיות מוסיקאי בתחום קלאסי.
איתי היקר, אני אדאג לכך שלא יגייסו אותך !
אתה בגדר - "תורתם אומנותם"
מקסימום נסדר לך להקה צבאית - אחראי לחנים. |
כן צריך להיות בתחום הקלאסית.....בעע טוב בקטנה יש טירונות ואחרי זה אני יהיה בבית הרבה ב"ה!
מה אתה חושב אני מפסיק לבוא לחפור במסיבות???? שום דבר!!!!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | כן צריך להיות בתחום הקלאסית.....בעע טוב בקטנה יש טירונות ואחרי זה אני יהיה בבית הרבה ב"ה!
מה אתה חושב אני מפסיק לבוא לחפור במסיבות???? שום דבר!!!!! |
לאן אתה מתוכנן ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| יאללה אם אתה מבטיח להגיע למסיבות והכל אז אנחנו מקבלים את זה:) |
|
|
| yaman |
| לא משנה לאן תלך העיקר שיהיה לך בהצלחה |
|
|
|
|