return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
[02,09-07-2005] Sensation - Arena, Amsterdam (pg. 12)
View this Thread in Original format
Gonzo
The Line Up that I posted was just a guess.
Muppy
quote:
Originally posted by Gonzo
The Line Up that I posted was just a guess.

post dan niks...
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Muppy
post dan niks...

Geef het goede voorbeeld...
Muppy
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Geef het goede voorbeeld...

haha zit ook wat in ja!:D
Dj_Day-V
Op dance-tunes.com kan je de Belgische Anthem downloaden.

Alleen die klinkt anders dan het nummer die Armin draaide :)
Gonzo
Some very important Blutonium Boy GIG dates:
****** 16.04.05 Graz, Stahlbastei Austria (A) ******
22.04.05 Katowitce, Wyzszy Wymiar (POL)
29.04.05 Plymouth, Premention (UK)
24.06.05 Gigaparc, Dülmen (GER)
09.07.05 Black Sensation, Amsterdam Arena (NL)

Blutonium Boy op Black. Das één.
Keldana
Anyone coming to Sensation Germany ??? Cause it´s the same like in Amsterdam and you can get still tickets for that ??? :D

http://webshop.ticketonline.nl/shows/show.aspx?sh=SEDU
Arnoud
misshcien sensation duitsland een idee?
Marc.....S
Maar waar slaat dit dan op :whip:

Programmering Sensation WHITE blijft verrassing

2 juli om 23.00 uur zal pas de eerste DJ van Sensation White bekend gemaakt worden. Dit is tijdens het intro van zijn / haar set op The World's Leading Dance Event. Dat de line up dit jaar niet vooraf naar buiten komt heeft niets te maken met het feit dat Sensation wederom in een recordtijd uitverkocht raakte afgelopen weekend.

De programmering zal wederom een mix zijn van artiesten uit Nederland en vanuit een aantal andere landen

Belachelijk gewoon, dus je gaat naar een feest waar je de line up niet van weet. Als het net zo dramatisch is als vorig jaar dan moet je het wel geheim houden ja. Echt te belachelijk voor woorden.
TranceFool
Vraag me af of dit gaat lukken.....
Trouwens wel het enige grote feest in Nederland waar je dit kan doen denk ik :)......tis binnen 1 dag uitverkocht en 80% van de mensen vindt het toch allemaal wel best :p

edit: logisch gezien verandert er helemaal niks, want de mensen hebben toch al een kaartje gezien zonder de line-up te weten......dan kunnen ze net zo goed wachten tot die avond zelf, wel zo spannend voor al dat ´party-publiek´ ;) :p

MaGiK54
Wat een suffe actie van ID-, ben blij dat ik wederom geen kaartje heb gescoord.....
DJ_Siesta
waarom suffe actie? vind het echt een gaaf idee! Ik bedoel het is toch al uitverkocht! de mensen hebben een kaartje gekocht voor het feest sensation, en de djs daar komen ze neit specifiek voor, dus wat maakt het uit! Ik vind het wel een gaaf idee eigenlijk!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement