return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
[02,09-07-2005] Sensation - Arena, Amsterdam (pg. 4)
View this Thread in Original format
BlueVision
Ik ben net die week op vakantie.. helaas :(
Muppy
quote:
Originally posted by New Wave
57 euro! :eek: Wat een geld zeg.

ja en waarschijnlijk een ruk-lineup...

ga dan liever naar mysteryland of dance valley!
ahp2002
Armin gaat draaien, want hij heeft ook het themanummer gemaakt, samen met de zwierende pianovirtuoos Jan Vayne (die live gaat pingelen op Sensantion). De rest weet ik nog niet..

Een ding weet ik wel: het themanummer van Black is superrrrrr
SnuggLe
quote:
Originally posted by ahp2002
Armin gaat draaien, want hij heeft ook het themanummer gemaakt, samen met de zwierende pianovirtuoos Jan Vayne (die live gaat pingelen op Sensantion). De rest weet ik nog niet..

Een ding weet ik wel: het themanummer van Black is superrrrrr

Die was toch gemaakt door een of andere Deen/Noor???
Dacht dat die vorig jaar al een keer gepost was hier in dit forum....serieus.
tijs08
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
die belgische line up is best te pruimen hoor, als je junior jack en kid creme neitzeggend noemt mag je je zelf welleens nagaan waar je met je kop de afgelopen jaren in hebt gezeten :o

Ach man LUL niet!

DJ Marko
Junior Jack & Kid Creme
Megamix
Armin van Buuren
Marco V
DJ Elof

Marco V en Armin zijn de enige twee echt grote namen.

Junior Jack & Kid Creme ken ik wel maar zijn stukken minder bekent, en als ze dat zijn is het wel bij een totaal ander publiek dan dat van armin en marco...

Die andere twee namen zullen wel wat mensen kennen in Belgie, maar zullen no where te bekennen zijn in lijstjes van mensen hun favoriete djs, waarvan je er wel een aantal moet hebben als je een evenement hebt wat Sensation heet en grooots opgezet word.

Die line up vind ik niet alleen niets zeggend. hij is het ook! :(
ahp2002
quote:
Originally posted by SnuggLe
Die was toch gemaakt door een of andere Deen/Noor???
Dacht dat die vorig jaar al een keer gepost was hier in dit forum....serieus.

voor sensation Belgie is ie gemaakt door Airbase en zn broer

voor sensation white issie van armin en jan vayne

tot zover het nieuws :)
TOR
quote:
Originally posted by MaGiK54
De line-up bij onze Zuiderburen is echt bagger op Armin en Marco na:

het is net omgekeerd :)

nu ja, ben er toch niet bij.. veel te duur
mr_fisken
Hi guys, have anyone heard any rumours about the line up for sensation a'dam? and when the line up will be released?

:rolleyes:
Tim81
Voor een feest met slechts 1 zaal mag je toch wel wat meer namen verwachten! Waar wordt het feest in Belgie eigenlijk gehouden? Volgens mij hebben ze daar nog geen overdekte voetbalstadions zoals Gelredome en Arena, dat is juist het unieke aan Sensation! Er zijn al genoeg feesten in de Rai, Ahoy, Brabanthallen, etc.
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by New Wave
57 euro! :eek: Wat een geld zeg.

ID-T feesten waren toch voor de helft van de prijs tegenwoordig ? :conf:

quote:
Met ingang van 2005 verlaagt ID&T de toegangsprijzen voor haar evenementen. De organisatie begint een groot offensief om de toegangsprijzen voor evenementen terug te dringen. Volgens de eigenaar van ID&T, Duncan Stutterheim, liggen deze nu veel te hoog.

"In vijf jaar tijd is een kaartje voor bijvoorbeeld ons evenement Innercity gestegen van 65 gulden naar 52 euro. Uitgaan en naar concerten of feesten gaan, is bijna niet meer te betalen met dit soort bedragen. ID&T heeft daaraan zelf meegedaan. De prijzen van onze kaarten zijn de afgelopen jaren alleen maar gestegen. Daarom moeten we als ID&T de hand in eigen boezem steken. Als marktleiders op dit gebied vind ik dat we een punt moeten maken: het is genoeg."

ID&T maakt nu al een statement voor het evenement 'Innercity' dat op 18 december plaats zal vinden in de Amsterdam RAI. Idereen die een kaart heeft gekocht of nog gaat kopen mag gratis iemand meenemen. Op één kaart kunnen dus twee personen naar binnen.

Een andere maatregel is dat ID&T in 2005 zal stoppen met de kaartverkoop via de winkels van Ticketbox. Stutterheim: "De kaartverkoop zal in 2005 alleen nog via internet en telefonisch gaan. Daarmee kunnen we volgend jaar ook de administratiefee, die de bezoeker aan de ticketorganisatie betaalt, omlaag brengen."

Bron

Nieuws van 2004

ahp2002
ze kunnen het vragen omdat het toch binnen 0.3 seconde uitverkocht is, kijk maar naar vorig jaar
Blik
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
ID-T feesten waren toch voor de helft van de prijs tegenwoordig ? :conf:

alle feesten behalve sensation, dat feest willen ze er bovenuit laten steken
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement