|
[02,09-07-2005] Sensation - Arena, Amsterdam (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by moogwai
Zie onderstaande link voor een radio rip van Armin van Buuren's Sensation Anthem 2005. Zeker een goede plaat!
http://s24.yousendit.com/ plus d.aspx?id=09FCNWG7LLHSJ223J0JN377YJD |
Volgens mij heeft Armin iets teveel naar Tiësto's versie van Adagio geluisterd, want er zit toch wel erg veel gelijkenis in hoe die synth klinkt. Niet precies hetzelfde, maar wel hetzelfde idee.
Best aardig plaatje in ieder geval. Niet bijzonder, maar wel oké :) |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Remy D
ja maar het is supergaaf, ze draaien back2back en daarachter heeft Jean zijn eigen scratchtafel. Het schijnt echt iets 2006 te zijn. :tongue2 |
Haha, het is vandaag pas 1 april!! |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by theonides
Hi guys
does ayone know why ticketonline.com hasn't released sensation tickets yet!? They were meant to come out April 1st midnight but you can't purchase them yet!:conf: |
The regular ticketsale starts at midnight tonight. Friday on saturday night that is. They made a small mistake on the site by saying 1st of April. |
|
|
| Cosmic |
| Je gaat toch geen kaarten kopen als je de line-up nog niet weet (behalve Armin dan)? Zoiets heb ik nooit geschnappt.... |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Je gaat toch geen kaarten kopen als je de line-up nog niet weet (behalve Armin dan)? Zoiets heb ik nooit geschnappt.... |
Het gaat mij bij Sensation niet om de line-up. Ik vind die sfeer en de show er gewoon zo heerlijk ieder jaar dat ik er weer bij moet zijn! En het heeft een beetje speciale betekenis voor me omdat Sensation m'n eerste grote feestje was! |
|
|
| dj_spare |
Sensation White Lineup
- Ricky Rivaro
- Armin van Buuren
- Megamix
- Marco V
- Paul Oakenfold
- Tiesto |
|
|
| Dj_Day-V |
Vandaag, vrijdag 1 april, begint de verkoop van de Special Treatment kaarten voor Sensation 2005 op twee locaties in de Amsterdam ArenA
Hoe vroeger, hoe beter!’ moeten ze gedacht hebben, want de echte die-hards zaten vanochtend om 8.00 uur al bij ingang F van van de Amsterdam ArenA.
Met een Special Treatment kaart word je tijdens Sensation extra in de watten gelegd en ben je verzekerd van een avond vol extra’s en verrassingen. Er zijn 300 kaarten beschikbaar voor zowel White als Black en die gaan precies om 21.00 uur de verkoop in. De eerste 300 mensen voor White en de eerste 300 voor Black kunnen vanavond naar binnen en per persoon wordt er dan één kaart verkocht.
Net als tijdens het ‘echte’ evenement is er tijdens de kaartverkoop in de ArenA ook een dress code. Dus wil je een kaart voor White, dan kom je in het wit en voor Black in het zwart.
De voorverkoop van de overige kaarten begint vannacht. Die kaarten kun je vanaf 24.00 uur bestellen via www.ticketonline.nl .
Special Treatment kaarten kosten 57,00 euro
Normale kaarten kosten ook 57,00 euro excl. presale fee, en zijn vanavond te koop vanaf 24.00 via via www.ticketonline.nl
Er zijn ook voor Sensation White en Black een aantal Sensation Deluxe kaarten beschikbaar. Deze kosten 100,00 euro excl. presale fee en zijn ook te koop via www.ticketonline.nl |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by dj_spare
Sensation White Lineup
- Ricky Rivaro
- Armin van Buuren
- Megamix
- Marco V
- Paul Oakenfold
- Tiesto |
WOOW :eek: bron ?
Zeker 1 april :clown: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by dj_spare
Sensation White Lineup
- Ricky Rivaro
- Armin van Buuren
- Megamix
- Marco V
- Paul Oakenfold
- Tiesto |
ik zag net een dikke neukende ster vallen :tongue2 |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Remy D
ik zag net een dikke neukende ster vallen :tongue2 |
he die zag ik ook langskomme ;) :eyespop: |
|
|
| DJ_Siesta |
| hahaha dikke sparerib, probeertie ook ff 1 april grapje te bedenken hoor :toothless |
|
|
| Dj_Day-V |
Sensation White Lineup
Klubbheads
Dj Sammy
Megamix
Scooter
Dj Shog
Ultrabeat
:eyespop: |
|