return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 
[02,09-07-2005] Sensation - Arena, Amsterdam (pg. 31)
View this Thread in Original format
jp
quote:
Originally posted by New Wave
HiJ iS dE mAsTeR

:rolleyes: :stongue:
tango
quote:
Originally posted by jp
In de zaal wel toch? :p Alleen de automaten waren pinners

Serieus? Wij hebben het nagevraagd en eerst zei iemand dat er mensen met rode hesjes rondliepen die arena kaarten verkochten. Toen we het nogmaals vroegen kregen we te horen dat er alleen maar bij de automaten kaarten gekocht konden worden. Maar waar dan?
jp
Naast de Grolsch bars
Asperge
quote:
Originally posted by jp

:rolleyes: :stongue:

I want my drivers license back:D
SnuggLe
Nou, ook maar mijn korte verslagje:

Samenvattend was het leuk, heb me best wel vermaakt op dit feestje. Het doel was mijn camera te testen, en dat is gelukt ook. Zoals Joep zei: zo gauw als ik mijn camera te voorschijn haalde, was ik 5 minuten bezig om iedereen op de foto te zetten. Aan de ene kant leuk, maar als er aan je getrokken wordt is het echt KANSLOOS.

Maar het feest zelf: snel binnen, nog net om 23:00 uur de opening meegemaakt. Wel aardig, maar ik ben echt geen showmens. Het gaat om de muziek. Al die aankondigingen waren aardig (vuurwerk af en toe) maar je staat wel stil. Niet cool.

Ondanks wat alle mensen hier zeggen (die er zelf niet bij waren en dus niet kunnen oordelen vaak) was David Guetta zeker wel goed (Laidback luke kon niet echt boeien). Draaide leuke plaatjes en hield de mensen tenminste aan het dansen (wat van Armin zeker niet, en van de Audio Bullys ook niet gezegd kan worden). Say Hello kwam voorbij, maar ook een hele vette remix (met vocals van Martin Luther King) van "Just a little more love, just a little more peace". Daarna nog de originele versie van Nirvana - Smells like teen Spirit. Echt vet. Niet die verknaakde versie die Armin daarna nog eens deed.

De Audio Bullys waren vaag. Ze hadden die microfoon vastgelijmd aan de hand van die kerel, niet normaal. Leuk, maar zeker niet waar het Sensation publiek op stond te wachten.

Armin vond ik echt ubersaai. Ook lekker belangrijk wat hij aanhad btw. Jan Vayne die nog met zijn haren kwam spelen en een nummertje meedeed, ook niet bijzonder. Toen gezellig met Rob en Joep staan te lullen (2 meter 11, sodeju! :eyes: ). Marco V het eerst stuk meegekregen en dat knalde lekker, klonk goed :) Na nog een half uurtje op de bune te hebben gezeten maar naar huis gegaan, en nog telang met Hitman aan de telefoon gehangen die ene lulkick had :p (nee, ik hing je niet op, de verbinding viel weg :p)

Ontzettend veel VIPS gezien, weinig op de foto gezet. Gordon, Ruud Gullit met Estelle, Winston Gerstanogwattus, Winston Post, veel voetballers en veel Amsterdamse Penoze.

Verder wel lekker wat foto's gemaakt. Geen mooie zoomdingen zoals JP (daar moet nog een lens voor gehaald worden), maar verder wel leuke dingen. Foto's zien er goed uit JP.

De show was dus niets, maar wat ik wel heeel heeel cool vond waren de mensen in de watertanks, en de dames die in die koorden hingen! Sodeju, dat was vet!

Het mooiste van de hele avond: ik kom in de VIP Jean tegen, had mijn cam even niet bij me. Toen maar even snel gehaald. Sta ik voor hem, mag ik hem op de foto zetten, WEIGERT MIJN CAMERA! LOL! Toen dus TE LAAT en Jean niet op de foto. Ik denk dat er een 'respect the skilzz' beveiligign op mijn camera heb zitten want echt hij WEIGERDE. De rest van de avond niet gebeurt.... Of hij is te lelijk.

Nu alle 500 foto's voor Flock uitzoeken....
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe

De show was dus niets, maar wat ik wel heeel heeel cool vond waren de mensen in de watertanks, en de dames die in die koorden hingen! Sodeju, dat was vet!

Dat was zeker bizarre ....op de stream kwamen ze redelijk vaak in beeld.....

De stream was uber btw.....je kreeg naar mijn idee een goede algemene indruk hoe de sfeer op de avond was.....
jp
http://www.pvdplanet.net/images/senseo.avi

video ;)
DarkAngel
quote:
Originally posted by jp
http://www.pvdplanet.net/images/senseo.avi

video ;)

This video ROCKS!
SnuggLe
Oh Hitman, moet ik jou foto nog censureren, of mag ik hem plaatsen? :p

Kom anders even op MSN...
DarkAngel
quote:
Originally posted by HardKiller

:haha:

Holy , was this guy trashed!

What kinda t-shirt is he wearing?
:wtf:

Freezel
That's a woman called "Sien" and she is in the Dutch/Belgium Sesamestreet :D
DarkAngel
quote:
Originally posted by Freezel
That's a woman called "Sien" and she is in the Dutch/Belgium Sesamestreet :D

Oh okay.

Very original concept, I must admit!
:stongue: :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 
Privacy Statement