return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 
[02,09-07-2005] Sensation - Arena, Amsterdam (pg. 33)
View this Thread in Original format
Muppy
quote:
Originally posted by Dj Lex
Toch zonde dat Marco V tegenwoordig veelal zijn eigen producties draait. Trance Energy was dat al zoen bij het Openluchttheater heb ik ze ook allemaal wel voorbij horen komen. Nu bij Sensation weer anderhalf uur eigen spul. Erg jammer...

hmmm ja ferry corsten deed dat ook op Trance Energy...op zich is het leuk als je van de sound van de dj houd, maar anders dan duren 1,5 uur erg lang denk ik!
Fkwebeman
quote:
Originally posted by Muppy
hmmm ja ferry corsten deed dat ook op Trance Energy...op zich is het leuk als je van de sound van de dj houd, maar anders dan duren 1,5 uur erg lang denk ik!

ik vind dat bij Marco toch ietsje minder erg dan bij Ferry Corsten.. beide sets nu geluisterd hebbende :)
ZZandirt
quote:
Originally posted by SnuggLe
EOS350D met een externe flitser erbij.

Op een andere site schijnt iedereen ze donker te vinden. Is dat zo?

goeie pics Snugs.... heb er een aantal bekeken en vind vooral de overzichtsfoto´s meer geslaagd... lekker duidelijke kleuren... en de paar pics van people vond ik zeker niet te donker. echter.... als je ze verkleint voor een pagina (75 kB) lever je allicht wat aan kwaliteit in..... goed werk....
Muppy
quote:
Originally posted by Fkwebeman
ik vind dat bij Marco toch ietsje minder erg dan bij Ferry Corsten.. beide sets nu geluisterd hebbende :)

hmmm ja dan is marco waarschijnlijk iets meer jouw style;)

ik vind het bij beide niet erg:D
Fkwebeman
quote:
hmmm ja dan is marco waarschijnlijk iets meer jouw style;)

ik vind het bij beide niet erg:D

ik vind zijn cd best te pruimen, die is ok.. maar ik vond zijn TE set een beetje 'saai'
ik ben na een half uur ook maar ergens anders gaan kijken toen.
Muppy
quote:
Originally posted by Fkwebeman
ik vind zijn cd best te pruimen, die is ok.. maar ik vond zijn TE set een beetje 'saai'
ik ben na een half uur ook maar ergens anders gaan kijken toen.

ik had geluk dat ik op TE net in het 'hitjes'uurtje bij marco v stond...dat was wel echt vet toen:D
JayDee2K
quote:
Originally posted by Dj Lex
Toch zonde dat Marco V tegenwoordig veelal zijn eigen producties draait. Trance Energy was dat al zoen bij het Openluchttheater heb ik ze ook allemaal wel voorbij horen komen. Nu bij Sensation weer anderhalf uur eigen spul. Erg jammer...

Ja ben ik t mee eens. Zijn genoeg andere producties die die naast zn eigen kan draaien om een goede set te maken :)
Fkwebeman
quote:
ik had geluk dat ik op TE net in het 'hitjes'uurtje bij marco v stond...dat was wel echt vet toen:D

Marco V was wel een van de toppers daar.. uitstekend nachtje gehad weer :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by ZZandirt
goeie pics Snugs.... heb er een aantal bekeken en vind vooral de overzichtsfoto´s meer geslaagd... lekker duidelijke kleuren... en de paar pics van people vond ik zeker niet te donker. echter.... als je ze verkleint voor een pagina (75 kB) lever je allicht wat aan kwaliteit in..... goed werk....

nah, sommige zijn ook wel te donker. Volgende keer even goed kijken om de sluitertijd wat hoger te doen / harder te flitsen.

Maar ik ben iig zeer tevreden.
DJ_Siesta
vette setjes! vooral jean en laidback luke zijn goed te pruimen

maar van beide deze heren wisten we natuurlijk al dat ze de rest van de djs qua skills makkelijk ownen :o

Muppy
quote:
Originally posted by DJ_Siesta

maar van beide deze heren wisten we natuurlijk al dat ze de rest van de djs qua skills makkelijk ownen :o

en jean dan:p
TranceFool
quote:
Originally posted by DJ_Siesta

Heb je de set van Jean wel teruggeluisterd?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 
Privacy Statement