|
[02,09-07-2005] Sensation - Arena, Amsterdam (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Sensation White Lineup
Klubbheads
Dj Sammy
Megamix
Scooter
Dj Shog
Ultrabeat
:eyespop: |
dit zo best wel eens de "beste" grap OOOOOOOOOOOIT gemaakt kunnen zijn. :tongue2 |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Remy D
dit zo best wel eens de "beste" grap OOOOOOOOOOOIT gemaakt kunnen zijn. :tongue2 |
Als t waar is ja!
Tzal de bezoekers een worst zijn volgens mij wie er draaien, als ze er maar bij zijn:p |
|
|
| jp |
Scooter is ECHT een sensatie. Het is nog altijd een grote wens om bij een live optreden van hun te zijn. Maar goed, dat zal in Duitsland moeten gebeuren. Vannacht effe een wit kaartje scoren...
Vorig jaar was best leuk :cool: |
|
|
| Tim81 |
| volgens mij moeten ze de dj's nog vastleggen... dus als het vannacht toch al is uitverkocht komen ze gewoon met wat 'simpele' (lees: Johan Gielen) namen! ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by dj_spare
Sensation White Lineup
- Ricky Rivaro
- Armin van Buuren
- Megamix
- Marco V
- Paul Oakenfold
- Tiesto |
Mocht dit de line-up zijn, dan wil ik zelfs naar Sucksation......me keeps on dreaming :o |
|
|
| Tim81 |
Waarom nog steeds die Megamix... iedereen kraakt dit al jaren af en nog steeds blijft Duncan daar in volharden!
Ik verwacht weer veel Nederlandse namen dit jaar (Roog, Jean, Marnix, Ricky Rivaro, Marco V, Benjamin Bates, Don Diablo, Rank1, etc.) Als buitenlandse afgevaardiging gok ik op iemand met een beetje zomerse draaistijl die niet heel vaak in Nederland draait (Benny Benassi, David Guetta, Roger Sanchez, Dimitri, etc.)
Edit: Hoe lang zal het trouwens nog duren voordat de eerste rapper/r&b-zanger op Sensation staat?! |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Tim81
Edit: Hoe lang zal het trouwens nog duren voordat de eerste rapper/r&b-zanger op Sensation staat?! |
Ze hadden vorig jaar de dag erna toch ambassador al? :p |
|
|
| Tim81 |
| ja, da's waar... maar daar durfden ze nog niet de naam Sensation aan te binden! Het zal mij niks verbazen (als ik die playlist van Slam FM bekijk) wanneer ze dit ook tijdens Sensation gaan toepassen. Een line-up met DJ Jean vs. Ali B trekt natuurlijk zowel jonge meisjes als allochtone jongeren = verbreding van de doelgroep :toothless |
|
|
| Sabina |
Website en telefoonlijn zijn nu alweer overbelast... tis dus weer binnen een mum van tijd uitverkocht :D
Wat een formule toch he dat Sensation! |
|
|
| Freezel |
Gewoon om 23:30 site open houden, niks aan de hand :D
Moet toch van mijn geloof afstappen, net 4 kaarten besteld ;) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Freezel
Gewoon om 23:30 site open houden, niks aan de hand :D
Moet toch van mijn geloof afstappen, net 4 kaarten besteld ;) |
Dus je koopt 4 kaarten zonder te weten wat de line-up is. Misschien komt ID&T echt met een bagger line-up... |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Dus je koopt 4 kaarten zonder te weten wat de line-up is. Misschien komt ID&T echt met een bagger line-up... |
Armin sowieso en Ferry ook waarschijnlijk ....
Heb 3 kaarten moeten bestellen voor Australische vrienden van me die dan in NL zijn, dus ga maar met ze mee ;) |
|
|
|
|