|
[02,09-07-2005] Sensation - Arena, Amsterdam (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Esrem |
| Ik kan niet beslissen... :s |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Esrem
Ik kan niet beslissen... :s |
Daar schijnen meer vrouwen last van te hebben ;) |
|
|
| Tim81 |
| Het zal trouwens wel weer aan mij liggen, maar ik merk op dit moment niks van een overbelaste website en zou zo kaarten kunnen bestellen. Ware het niet dat ik begin juli lekker in Mexico verblijf...:p |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Tim81
Het zal trouwens wel weer aan mij liggen, maar ik merk op dit moment niks van een overbelaste website en zou zo kaarten kunnen bestellen. Ware het niet dat ik begin juli lekker in Mexico verblijf...:p |
Mensen zijn altijf bang dat ze geen kaartjes kunnen krijgen eh... |
|
|
| Ouwe Dwaas |
Ik heb 5 kaarten voor White en 3 voor Black
2 personen gaan alleen naar White die houden niet zo van Black
Kan me ook weinig schelen wat de line up is, gaat erom dat mijn verloofde uit de States Sensation meegaat maken, ben vorige week bij de Winter Music Conference en Ultra geweest in Miami: WOW!!!
Echt heel gaaf daar |
|
|
| Cosmic |
Sensation White:
Armin van Buuren
Sensation Black:
Deepack (?)
The Prophet (?)
Iemand andere suggesties? |
|
|
| Mighty Johnny |
SENSATION WHITE uitverkocht!
Ondanks dat dit jaar alle kaarten online verkocht werden, via het nieuwe onafhankelijke distributiekanaal www.ticketonline.nl , is Sensation White wederom uitverkocht. Dit betekent een nieuw record. Nog nooit werden er online en via een callcenter voor een evenement zo snel 40.000 kaarten verkocht.
Vrijdagnacht om 00.00 ging de verkoop van start. Meer dan 100 callcenter medewerkers en 8 internetservers hebben er tot diep in de nacht voor gezorgd dat mensen hun kaarten konden bemachtigen.
Ook de verkoop van Sensation Black is begonnen en loopt voorspoedig.
Voor Sensation Black zijn nog enkele kaarten verkrijgbaar. |
|
|
| Tim81 |
Het zal lekker rustig zijn geweest vanmorgen om 9.00 uur bij de Free Record Shops... in tegenstelling tot vorig jaar!
Ik vind dit eigenlijk wel een aardig systeem! Als je echt heen wil heb je tenminste de kans om daadwerkelijk aan kaarten te komen... Vorig jaar was het in 5 minuten uitverkocht en nu in 12 uur! Alleen als je niet de beschikking hebt over een creditcard is het weer lastig natuurlijk (of kon je nu ook weer met RaboDirect betalen?)
Nu kunnen ze de line up wel bekend maken :p
Volgens mij komt iedereen draaien wiens radioshow afgelopen jaar is gestopt (Armin van Buuren, Ferry Corsten, Johan Gielen, ...)!! |
|
|
| Kaveh |
| edit: I've got help now. sorry for this :) |
|
|
| Tomaz |
| Er kan nog gewoon besteld worden op ticketonline hoor! |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Kaveh
I REAAAAAAAALLY need to get in touch with ticketonline.nl in some way via phone right now. are their phones even open today? I have problems with my order I did last night for sensation. Can somebody here help me out with the phone thing? pm me if you can.
I would be really thankful and try to make it up to the one who helps me if my order shows to be fine :/ like sending copy of my nebula-release or something when it's out later in summer. lol I'm really desperate right now =//
thanks in advance.. |
On their website it says they are open... Like I replied in the other thread where you asked the same question! |
|
|
| Cosmic |
Sensation White Duitsland ?
Hoe bedoel je uitmelken:rolleyes:
En iedereen is zo gek om zonder line-up kaarten te bestellen...:nervous: |
|
|
|
|