|
[02,09-07-2005] Sensation - Arena, Amsterdam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| ik als wannabee ga dit jaar zeker naar White en Black misschien. Vorig jaar was BLACK zoo :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| DickieThijssen |
| quote: | Originally posted by dj_spare
nog nooit geweest neem ik aan.
ik ga wel denk ik :D |
nee, ben er nog nooit geweest, alleen op die filmpies en de sets hoor ik die zooi voortdurend... Maar zal wel alleen bij de megamixes zijn ofzo? |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by DickieThijssen
nee, ben er nog nooit geweest, alleen op die filmpies en de sets hoor ik die zooi voortdurend... Maar zal wel alleen bij de megamixes zijn ofzo? |
hoe kan je nou over iets oordelen als je er zelf nooit geweest bent?
Ik ga trouwens niet dit jaar....afgelopen jaar zoog enorm:whip: |
|
|
| jp |
Ik wil best naar Sucksation White omdat Black nu eenmaal niet lukt ivm de Loveparade. Jammer van het publiek en de wat minder aantrekkelijke muziek op White. Grote namen kunnen een hoop goedmaken...
Ze zullen PvD wel weer uit de kast trekken :) |
|
|
| Flenkieboy |
| 2003 was een meestelijke line-up met Ferry, Armin, Johan en Marco.. Vorig jaar wat minder vanwege de overtuigende groove die er werd gedraaid, vond ik wat minder.. Maar Brian S is ook leuk..:) |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by DickieThijssen
Typisch geval vam MP3 nerd!
En die nummers in je sig kan je beter weghalen, want das echt zwaar bagger to be honest! |
|
|
| Dj Lex |
| Ooit wil ik het nog eens meemaken, hoe duur het dan ook mag wezen |
|
|
| nwopper |
| Black dit jaar, zekerste weten |
|
|
| Solstice |
Hi guys!
Im from Australia and am thinking of making my way round europe and checking out sensation. The only problem is that i dont speak dutch and all the sites on sensation are in dutch so i cant seem to find out much information :(
Anyways i have a few questions and if you guys could answer them that would rock.
First off is there any word on the lineup?
Secondly, how much does the thing normally cost?
And lastly, does it sell out?
thanks! |
|
|
| SaBi |
| Nope , voor ons geen grote massale stadion feesten meer . Ook al programmeren ze Steve Lawler , Deep Dish of Hernan....die kunnen in zo'n grote ruimte toch nooit de sfeer over brengen.... wat je wel van ze verwacht ;) |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Muppy
Ik ga trouwens niet dit jaar....afgelopen jaar zoog enorm:whip: |
vorig jaar was wel minder, van de timetable snapte ik ook geen drol maargoed, als de lineup weer net zo vet is als in 2k3 dan ben ik gewoon weer van de partij :D |
|
|
| Blik |
| eerst de line-up maar eens afwachten |
|
|
|
|