|
Trance Energy 2005 12.02.05
|
View this Thread in Original format
| yaman |
עדכון קטן: לייפ אפ מעודכן בחסות מארק הנחמד
אני מאמין שהשלשיה החזקה הזאת תנחית לנו טראנס אנרג'י שבחיים לא שמענו
מקווה לטוב.
ותודה מארק
Line Up - Trance Energy 2005
Mainstage
Ronald van Gelderen
Judge Jules & Eddy Halliwell
Rank 1 Live
Armin van Buuren
Ferry Corsten
Johan Gielen
Yoji Biomehanika
Madhouse
Marco V
M.I.K.E.
Filterheadz
John '00' Fleming
Igor S
In Charge
DJ Jean
E-Craig
G-Spott
Jurgen
Jochen Miller
הולך להיות בן בן זונה |
|
|
| markfeldman |
תמיד זה בשידור חי של איי די אנ טי.
מצפה לליינאפ טוב ! |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by markfeldman
תמיד זה בשידור חי של איי די אנ טי.
מצפה לליינאפ טוב ! |
בווידאו מותק, בווידאו |
|
|
| Shahar |
וואי זה הפוסט הראשון שלך יאמאן שיגאל לא הולך לכעוס עליו
יגאל אני מצפה לפירגון... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | בווידאו מותק, בווידאו |
אני מאמין שגם בוידיאו. |
|
|
| Shahar |
| כמה עולה כרטיס לשם כולל טיסה? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | כמה עולה כרטיס לשם כולל טיסה? |
סד"ג של 600$ |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yaman
ליין אפ אין לי עדיין אבל מה בטוח זה שהולך להיות בן אבו זונה
שנה שעברה ללא ספק היה חבל על הזמן
במיוחד הסט של קורסטן
יכול להיות שהשנה זה יהיה בשידור חי? |
תודה שהודעת לנו יאמאן..
נחכה בקוצר רוח לליין אפ
ואל תשכח לצעוק ולזעוף במשיפתח טרד חדש לליין אפ בלבד ולא יעדכן בטרד הזה ;) :D |
|
|
| DJ Alex E. |
יאמאן הוא בחור בעל מידות טובות אני לא מבין מה יש לכם ממנו :)
תראו מה עשיתם(במיוחד אתה יגאל) בקושי רואים אותו עכשיו בפורום
יגאל אותך למשטרה :crazy: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
יאמאן הוא בחור בעל מידות טובות אני לא מבין מה יש לכם ממנו :)
תראו מה עשיתם(במיוחד אתה יגאל) בקושי רואים אותו עכשיו בפורום
יגאל אותך למשטרה :crazy: |
god dammit!
i'm busted! |
|
|
| Huge-A |
בתקווה אחת גדולה להיות שם אחרי שאני הולך לפספס את האינר סיטי..
אוסקוט יכלב ינושך ומנשק בזיגזג..:toothless
מה שטוב זה יוצא בחודש של היום הולדת שלי ככה שזה יהיה בריא לנפש ולגוף לחגוג מחוץ למדינה המפריעה..
אגב כל זה ישודר בתחנות רדיו ...
Radio 538
וב- TMF
שכל העסק בחסותם השנה למסיבה ...
עוד אני יודע שהמחיר ההתחלתי לכרטיס עולה משהו כמו 35 יורו .
מממ... זהו בנתיים חג שמייח.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
סד"ג של 600$ |
מחיר סוףףףףף
אם אני רוצה לקנות איפה מזמינים כרטיס?
אלכס אחי מה "אתם" ? זה יגאל הוואחש הזה כל פעם צועק עליו
אני רק אומר ליגאל להפסיק... |
|
|
|
|