|
Trance Energy 2005 12.02.05 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | אגב כל זה ישודר בתחנות רדיו ...
Radio 538
וב- TMF
שכל העסק בחסותם השנה למסיבה ... |
ו-
ID-T
כמובן...
| quote: | מחיר סוףףףףף
אם אני רוצה לקנות איפה מזמינים כרטיס? |
TICKETBOX.NL |
|
|
| markfeldman |
Mainstage
Ronald van Gelderen
Judge Jules & Eddy Halliwell
Rank 1 Live
Armin van Buuren
Ferry Corsten
Johan Gielen
Yoji Biomehanika
Madhouse
Marco V
M.I.K.E.
Filterheadz
John '00' Fleming
Igor S
In Charge
DJ Jean
E-Craig
G-Spott
Jurgen
Jochen Miller |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by markfeldman
Madhouse
Marco V
M.I.K.E.
Filterheadz
John '00' Fleming
Igor S
|
:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| SMoKeR |
| quote: | Originally posted by markfeldman
Mainstage
Ronald van Gelderen
Judge Jules & Eddy Halliwell
Rank 1 Live
Armin van Buuren
Ferry Corsten
Johan Gielen
Yoji Biomehanika
Madhouse
Marco V
M.I.K.E.
Filterheadz
John '00' Fleming
Igor S
In Charge
DJ Jean
E-Craig
G-Spott
Jurgen
Jochen Miller |
ענק!!!!!!!!!!!!!
בהחלט ליין אפ מבטיח |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
Jurgen
Jochen Miller |
DJ Jurgen!?!?
ומיזה
jochen miller? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | DJ Jurgen!?!?
ומיזה
jochen miller? |
יורגן = הבחור שהיא לנו לפני כמה שנים טובות את
BETTER OFF ALONE
יוכן מילר = זה שהביא לנו את הקטע האדיר לא מזמן
VANITY |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
יורגן = הבחור שהיא לנו לפני כמה שנים טובות את
BETTER OFF ALONE
יוכן מילר = זה שהביא לנו את הקטע האדיר לא מזמן
VANITY |
אז זה כן ה
dj jurgen
שהתכוונתי אליו...מה נזכרו בו פתאום?
לא שמעתי עליו מאז
higher and higher
את השני אנלא מכיר |
|
|
| Hell_Copter |
להתנחל במיינסטייג' ועד שיוג'י עולה לא לעוף משם...
אפשר אולי לבצע גיחות קצרות כדי לבדוק מה למרקו, מייק ופילטרהדז יש להגיד ;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב אתם מוזמנים לכתוב כאן מה המחיר של התענוג
יש מצב לנסיעה....
:) |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
טוב אתם מוזמנים לכתוב כאן מה המחיר של התענוג
יש מצב לנסיעה....
:) |
כן אני מקווה שאתה לא פקה פקה.. נצטרך לחכות לדילים של טיסה משהו כמו חודש לפני או אפילו פחות...
בכל מקרה בינתיים תכין כסף לכרטיס בין 30 ל 40 יורו ;) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | טוב אתם מוזמנים לכתוב כאן מה המחיר של התענוג
יש מצב לנסיעה.... |
ושוב, למתקשים שבינינו - 600$ |
|
|
|
|