return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Trance Energy 2005 12.02.05 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by MLTK
מצאתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


http://evolutionradio.pixel7.de/index.php


נכון לעכשיו זה החימום!


תודה אחי!

זה ישדר במשך כל האירוע או רק את החימום?

מי שמוצא עוד מקומות שמשדרים שיכתוב!

[edit]
רגע למה ההוא נסע לשם לפני חצי שעה אם הכל כבר התחיל?
יקח לו זמן להגיע
MLTK
הנה קישור אבל למדיה פלייר
http://ms.stream.garnierprojects.com/radio538

הנה עוד אחד שמצאתי הרגע לווינאמפ-
http://party107.com/Party107US160.m3u


והם משמיעים הכל אל תדאג............


עוד שעה זה קורה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני הולך להתכונן.......ללבוש את הבגדים הכי יפים שלי ולשים את הבושם הכי אהוב שלי.......לעצום את העיניים לשים פול ווליום ולחשוב שאני שם!!!!!!!!!!

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
ronsh
מי מחובר לזה ומי נשאר כל הלילה?
Shahar
quote:
Originally posted by MLTK
אני הולך להתכונן.......ללבוש את הבגדים הכי יפים שלי ולשים את הבושם הכי אהוב שלי.......לעצום את העיניים לשים פול ווליום ולחשוב שאני שם!!!!!!!!!!

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:


ואז להתעורר מהדפיקות של המשטרה בדלת
:D
THE_BLUE_DRAGON
טוב
RADIO 538
אמור לשדר את האירוע והנה קישור להאזנה:
Windows Media Player: http://ms.stream.garnierprojects.com/radio538

וקישור למה ש:
MLTK
כתב קודם רק שאלו קישורים ישירים לכל מי שמתקשה:

Evolution Radio
Winamp: http://www.evolutionradio.de/alt-128k.pls
Windows Media Player & Winamp: http://www.evolutionradio.de/alt-128k.m3u
Real Player: http://www.evolutionradio.de/alt-128k.ram
MLTK
אבל אם אני יסביר להם שזה הטראנס אנרג'י...............הם לא ירשו לי??????
Shahar
quote:
Originally posted by MLTK
אבל אם אני יסביר להם שזה הטראנס אנרג'י...............הם לא ירשו לי??????


תקווה:D
KrazyDJs
פיי כמה שאני מתגעגע למוזיקה כמו ש
ConteQ מנגן עכשיו בווארמ אפ..

יאללה מקודם היה טראק שטילטל לי ת'מוח...שגעת כמו שאומרים :eyespop:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
[edit]
רגע למה ההוא נסע לשם לפני חצי שעה אם הכל כבר התחיל?
יקח לו זמן להגיע


טוב שאתה לא בשוק!!
הוא רשם לנו מאוטרכט... שזה עיר בהולנד... איפה שהטראנס אנרג'י מתרחש...
Shahar
ברורררררררר
במקרה הוא מצא מחשב עם פונטים בעברית

MLTK
quote:
Originally posted by Shahar
ברורררררררר
במקרה הוא מצא מחשב עם פונטים בעברית



יכול להיות שהוא לקח לפטופ...........
THE_BLUE_DRAGON
עוד שניים:
Winamp: http://213.202.217.201:7000/listen.pls
Winamp: http://party107.com/Party107US160.m3u
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement