return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Trance Energy 2005 12.02.05 (pg. 7)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by dan_yarok!!
למה כל הלינקים משמיעים לי מסחרייייייי
אני עייף )-:


כנס לפה
http://stream01.id-t.trueserver.nl:8000/idt

לא יודע אם זה דאנס דיפרטמנט או טראנס אנרג'י

עכשיו גיל אמר לי שזה מתחיל ב 1

נחכה ונראה
THE_BLUE_DRAGON
לא רציניים מזה איחור של שעתיים???
נו באמת!

אבל תמיד יש להם איחורים או שהם עושים זאת בכוונה!
בשביל להוריד לחץ מהשרתים לך תדע!

בכלליות הם תמיד מאחרים ויש בעיות.

אבל שיהיה אם אין באחת כלום אני עף לישון אין כוח סתם להמתין.
dan_yarok!!
quote:
Originally posted by Shahar
כנס לפה
http://stream01.id-t.trueserver.nl:8000/idt

לא יודע אם זה דאנס דיפרטמנט או טראנס אנרג'י

עכשיו גיל אמר לי שזה מתחיל ב 1

נחכה ונראה


תודה אחי
אבל זה פשוט מוריד ולא משמיע כלום
MLTK
מה מה זה כל החרא הזה שאני שומע עכשיו?!
מה נסגר?
MLTK
וואי איזה מבאסים הם ....................
yaman
קיצור מה נסגר מי מנגן עכשיו?


נראה לי היה כבר את ארמין
dan_yarok!!
מזהההההההה
מה נסגר???
Shahar
quote:
Originally posted by dan_yarok!!
תודה אחי
אבל זה פשוט מוריד ולא משמיע כלום


כנס לוינאמפ תלחץ
CTRL + L
ותכתוב שם תכתובת שנתתי
זה צריך לעבוד
ואם לא שם אז במדיה פלייר...

quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
לא רציניים מזה איחור של שעתיים???
נו באמת!

אבל תמיד יש להם איחורים או שהם עושים זאת בכוונה!
בשביל להוריד לחץ מהשרתים לך תדע!

בכלליות הם תמיד מאחרים ויש בעיות.

אבל שיהיה אם אין באחת כלום אני עף לישון אין כוח סתם להמתין.


מי מאחר התחנת רדיו או המסיבה עצמה?!

הייתי בטוח שמשדרים שידור חיי..
אם המסיבה כבר התחילה אז בטח לא ישדרו תסטים הראשונים ויתחילו לשדר ישר מאותו רגע..

כל מקרה הבנתי שכרגע זה
dance department

ויאמאן ארמין לא היה עדיין
זה בכלל לא טראנס אנרג'י כרגע..
dan_yarok!!
אני כבר לא נראה לי ישן הלילה....
yaman
איזה בלאגן.........

THE_BLUE_DRAGON
http://www.slamfm.nl/?pid=119

more 15 min.
01:00am
Shahar
עזבו מחר הסטים יהיו להורדה בכל מקום
(אם בכלל ישדרו את זה..)

חבל שתחכו ותחכו אם יש לכם מחר ביצפר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement