| Shahar |
| quote: | Originally posted by dan_yarok!!
תודה אחי
אבל זה פשוט מוריד ולא משמיע כלום |
כנס לוינאמפ תלחץ
CTRL + L
ותכתוב שם תכתובת שנתתי
זה צריך לעבוד
ואם לא שם אז במדיה פלייר...
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
לא רציניים מזה איחור של שעתיים???
נו באמת!
אבל תמיד יש להם איחורים או שהם עושים זאת בכוונה!
בשביל להוריד לחץ מהשרתים לך תדע!
בכלליות הם תמיד מאחרים ויש בעיות.
אבל שיהיה אם אין באחת כלום אני עף לישון אין כוח סתם להמתין. |
מי מאחר התחנת רדיו או המסיבה עצמה?!
הייתי בטוח שמשדרים שידור חיי..
אם המסיבה כבר התחילה אז בטח לא ישדרו תסטים הראשונים ויתחילו לשדר ישר מאותו רגע..
כל מקרה הבנתי שכרגע זה
dance department
ויאמאן ארמין לא היה עדיין
זה בכלל לא טראנס אנרג'י כרגע.. |
|
|