|
Trance Energy 2005 12.02.05 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
נראה לי שהם ישדרו רק את ה-
MAINSTAGE |
ואי חבללל
רציתי לשמוע את קטאנה ואי קרייג
למה בכלל שמו אותם ב
HOUSE STAGE
מה קשר לאהוס |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ואי חבללל
רציתי לשמוע את קטאנה ואי קרייג
למה בכלל שמו אותם ב
HOUSE STAGE
מה קשר לאהוס |
לך תדע אולי במינוחים ההולנדיים - טק טראנס הוא ז'אנר מתוך ההאוס. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
לך תדע אולי במינוחים ההולנדיים - טק טראנס הוא ז'אנר מתוך ההאוס. |
ההלונדים האלה...
מי מוצא פרטים נו? |
|
|
| oXygen_tEAM |
אהלן טראנס-אדיקטס
אני עכשיו כמה דקות לפני העזיבה לטראנס אנרגי
ד"ש חם לארצנו הקטנטונת....
יאלללה בלאגן ! |
|
|
| Shahar |
| תהנה אחייייייי!!! תעשה הרבה בלאגן!!! |
|
|
| princess cc |
| have fun baby! |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אח שלי אשרייך...
תעשה הרבה חיים שם!! :D |
|
|
| YuVaL |
אללה טראנס אנרג'י בלגן!!!
אני הולך להיות ער כל הלילה
:ג |
|
|
| MLTK |
אוףףףף אני משתגע שאני לא יודע עדיין איפה ישדרו את זה!!!!
מישו יודע כבר איזה פרטים?
מארק ? אילן? מישו.....................
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| KrazyDJs |
אני מניח שיפיצו את הסטים באינטרנט..
לא יכול להישאר ער..מחר מבחן גדול בהיסטוריה :( |
|
|
|
|