|
Trance Energy 2005 12.02.05 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by MLTK
יכול להיות שהוא לקח לפטופ........... |
ברור
בשביל להסתובב בפורום קצת לפני למסור דש לארץ...
:D |
|
|
| Segev |
אוף דאווקה מחר עשו לי מבחן על הבוקר!!!
אני הולך לישון וקם במיוחד לארמין ואז חוזר לישון תהנו!!! |
|
|
| fusi |
יוהן חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחילן
:clown: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by fusi
יוהן חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחילן
:clown: |
לא מגיע לו שישמעו תסט שלו! |
|
|
| fusi |
בטח כל הטראנס קידס פה עכשיו בשגעת
:eek: :eyespop: |
|
|
| sabi10 |
נשמע אחלה...
רק חבל שאני אפסיד את כמעט את הכל....
צריך גם לישון רבותיי... עבודה מחר :rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by sabi10
נשמע אחלה...
רק חבל שאני אפסיד את כמעט את הכל....
צריך גם לישון רבותיי... עבודה מחר :rolleyes: |
סאבי אתה שובר שיאים :eyes:
אפילו מסיבות ברדיו אתה מפספס :haha: |
|
|
| Shahar |
ארמין על הבמה?
הוא לא אמור לעלות ב 2? |
|
|
| -CosmicFire- |
| אני נשאר אחרי ראנק1 אני הולך לישון |
|
|
| Shahar |
ארמין על הבמה!!
חבל שלא משדרים את הסט של
e-craig |
|
|
| Shahar |
טוב פה יש שידור באמת של טראנס אנרג'י:
http://stream01.id-t.trueserver.nl:8000/idt |
|
|
| dan_yarok!! |
למה כל הלינקים משמיעים לי מסחרייייייי
אני עייף )-: |
|
|
|
|