return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Trance Energy 2005 12.02.05
View this Thread in Original format
yaman
עדכון קטן: לייפ אפ מעודכן בחסות מארק הנחמד
אני מאמין שהשלשיה החזקה הזאת תנחית לנו טראנס אנרג'י שבחיים לא שמענו

מקווה לטוב.

ותודה מארק

Line Up - Trance Energy 2005


Mainstage
Ronald van Gelderen
Judge Jules & Eddy Halliwell
Rank 1 Live
Armin van Buuren
Ferry Corsten
Johan Gielen
Yoji Biomehanika

Madhouse
Marco V
M.I.K.E.
Filterheadz
John '00' Fleming
Igor S

In Charge
DJ Jean
E-Craig
G-Spott
Jurgen
Jochen Miller

הולך להיות בן בן זונה
markfeldman
תמיד זה בשידור חי של איי די אנ טי.

מצפה לליינאפ טוב !
yaman
quote:
Originally posted by markfeldman
תמיד זה בשידור חי של איי די אנ טי.

מצפה לליינאפ טוב !


בווידאו מותק, בווידאו
Shahar
וואי זה הפוסט הראשון שלך יאמאן שיגאל לא הולך לכעוס עליו

יגאל אני מצפה לפירגון...
markfeldman
quote:
בווידאו מותק, בווידאו


אני מאמין שגם בוידיאו.
Shahar
כמה עולה כרטיס לשם כולל טיסה?
markfeldman
quote:
כמה עולה כרטיס לשם כולל טיסה?


סד"ג של 600$
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by yaman
ליין אפ אין לי עדיין אבל מה בטוח זה שהולך להיות בן אבו זונה
שנה שעברה ללא ספק היה חבל על הזמן
במיוחד הסט של קורסטן

יכול להיות שהשנה זה יהיה בשידור חי?



תודה שהודעת לנו יאמאן..
נחכה בקוצר רוח לליין אפ
ואל תשכח לצעוק ולזעוף במשיפתח טרד חדש לליין אפ בלבד ולא יעדכן בטרד הזה ;) :D
DJ Alex E.
יאמאן הוא בחור בעל מידות טובות אני לא מבין מה יש לכם ממנו :)
תראו מה עשיתם(במיוחד אתה יגאל) בקושי רואים אותו עכשיו בפורום
יגאל אותך למשטרה :crazy:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
יאמאן הוא בחור בעל מידות טובות אני לא מבין מה יש לכם ממנו :)
תראו מה עשיתם(במיוחד אתה יגאל) בקושי רואים אותו עכשיו בפורום
יגאל אותך למשטרה :crazy:


god dammit!

i'm busted!

Huge-A
בתקווה אחת גדולה להיות שם אחרי שאני הולך לפספס את האינר סיטי..
אוסקוט יכלב ינושך ומנשק בזיגזג..:toothless

מה שטוב זה יוצא בחודש של היום הולדת שלי ככה שזה יהיה בריא לנפש ולגוף לחגוג מחוץ למדינה המפריעה..

אגב כל זה ישודר בתחנות רדיו ...
Radio 538

וב- TMF

שכל העסק בחסותם השנה למסיבה ...

עוד אני יודע שהמחיר ההתחלתי לכרטיס עולה משהו כמו 35 יורו .

מממ... זהו בנתיים חג שמייח..
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
סד"ג של 600$


מחיר סוףףףףף
אם אני רוצה לקנות איפה מזמינים כרטיס?

אלכס אחי מה "אתם" ? זה יגאל הוואחש הזה כל פעם צועק עליו
אני רק אומר ליגאל להפסיק...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement