return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Trance Energy 2005 12.02.05 (pg. 8)
View this Thread in Original format
dan_yarok!!
על הזיין בצפר אני מתחיל ב10
ואני יבוא ב11 גם ככה...
אני מחכה עד 1 ומשו ואם לא יעזור אני יפרוש
MLTK
כנ'ל...........מקסימום אני יגיע יותר מאוחר ללימודים
מחכה עד 1
אם עדיין אין- אני עף

ביאסו אותי אלה..............
:mad:
yaman
Winamp: http://64.191.24.105:8000/listen.pls

נסו ת'חרא הזה
MLTK
אוףףף מי זה היוג'י המעפן הזה?!?!?!?
יללה תעיפו אותו כבר!!!!

לא סתם נשארתי ער עד 1.................

טראנס אנרג'י........פליזזזזזזז
Shahar
quote:
Originally posted by MLTK
כנ'ל...........מקסימום אני יגיע יותר מאוחר ללימודים
מחכה עד 1
אם עדיין אין- אני עף

ביאסו אותי אלה..............
:mad:


אתה בן 18?
dan_yarok!!
קיצווור המסחרי ממשיך
לילה טוב
MLTK
quote:
Originally posted by Shahar
אתה בן 18?


לא
Huge-A
אזה בלגן עשו עם השידורים האלו ...
עכשיו מוזיקה שחורעעע פשול נחוי :whip:
Shahar
quote:
Originally posted by MLTK
לא


אז איזה לימודים
אוניברסיטה?

קיצור מנגנים עכשיו
usher

שיזדיינו כל התחנות אינטרנט
מי שיש לו ביצפר שילך לישון תכלס עדיף
MLTK
quote:
Originally posted by Shahar
אז איזה לימודים
אוניברסיטה?

קיצור מנגנים עכשיו
usher

שיזדיינו כל התחנות אינטרנט
מי שיש לו ביצפר שילך לישון תכלס עדיף


מכללה- אני בכיתה יד

THE_BLUE_DRAGON
כן אין שידור היום.
לילה טוב!!!
MLTK
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
כן אין שידור היום.
לילה טוב!!!


לא........................
אבל התלבשתי כל כך יפה......ושמתי גם בושם............

:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Privacy Statement