|
Trance Energy 2005 12.02.05 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| dan_yarok!! |
על הזיין בצפר אני מתחיל ב10
ואני יבוא ב11 גם ככה...
אני מחכה עד 1 ומשו ואם לא יעזור אני יפרוש |
|
|
| MLTK |
כנ'ל...........מקסימום אני יגיע יותר מאוחר ללימודים
מחכה עד 1
אם עדיין אין- אני עף
ביאסו אותי אלה..............
:mad: |
|
|
| MLTK |
אוףףף מי זה היוג'י המעפן הזה?!?!?!?
יללה תעיפו אותו כבר!!!!
לא סתם נשארתי ער עד 1.................
טראנס אנרג'י........פליזזזזזזז |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by MLTK
כנ'ל...........מקסימום אני יגיע יותר מאוחר ללימודים
מחכה עד 1
אם עדיין אין- אני עף
ביאסו אותי אלה..............
:mad: |
אתה בן 18? |
|
|
| dan_yarok!! |
קיצווור המסחרי ממשיך
לילה טוב |
|
|
| MLTK |
| quote: | Originally posted by Shahar
אתה בן 18? |
לא |
|
|
| Huge-A |
אזה בלגן עשו עם השידורים האלו ...
עכשיו מוזיקה שחורעעע פשול נחוי :whip: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by MLTK
לא |
אז איזה לימודים
אוניברסיטה?
קיצור מנגנים עכשיו
usher
שיזדיינו כל התחנות אינטרנט
מי שיש לו ביצפר שילך לישון תכלס עדיף |
|
|
| MLTK |
| quote: | Originally posted by Shahar
אז איזה לימודים
אוניברסיטה?
קיצור מנגנים עכשיו
usher
שיזדיינו כל התחנות אינטרנט
מי שיש לו ביצפר שילך לישון תכלס עדיף |
מכללה- אני בכיתה יד |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
כן אין שידור היום.
לילה טוב!!! |
|
|
| MLTK |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
כן אין שידור היום.
לילה טוב!!! |
לא........................
אבל התלבשתי כל כך יפה......ושמתי גם בושם............
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: |
|
|
|
|