return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Tilt @ Dome (12.03.05) After-party (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
הדיסק האחרון שלהם בכלל לא יכול להתנגן במסיבה
הטראקים שם שונים מ
twelve
ו
the world doesn't know
איך בדיוק אפשר לנגן אותו?
זה סיגנון שונה..

הם יתנו סט פרוגרסיבי סטייל מרקוס? או יותר נכון סטייל מה שציפינו ממרקוס?
ronsh
את האמת אחרי הפיגוע ביום שישי כבר חשבתי שתיהיה מכת ביטולים של מסיבות
אני יותר משמח לראות שהחיים ממשיכים

הלוואי ויכלתי לבוא למסיבה הזאת
מקווה שמי שילך יעשה אחלה חיים
Shahar
quote:
Originally posted by ronsh
את האמת אחרי הפיגוע ביום שישי כבר חשבתי שתיהיה מכת ביטולים של מסיבות
אני יותר משמח לראות שהחיים ממשיכים

הלוואי ויכלתי לבוא למסיבה הזאת
מקווה שמי שילך יעשה אחלה חיים


אנלא רוצה לפתוח פה לשטן חס וחלילה
אבל זה בכלל אפטר ואם המחבל לא יודע על האפטר הוא לא יגיע לשם...
זה לא שהוא החליט שהיום בלילה הוא הולך לדום כי ברור שתהיה שם מסיבה...
זה לא רגיל שיש בדום מסיבה ב 8 בבוקר ככה שאם הוא לא עושה מודיעין טוב הוא לא יידע עליה ובכלל נראה לי שהוא מחליט על המקום ממש ברגע האחרון כשהוא רואה שיש מקום עם התקהלות ואין אבטחה משטרתית הוא פשוט הולך לשם..
FederalBI
איזה גילאים זה הולך להיות?
Shahar
quote:
Originally posted by FederalBI
איזה גילאים זה הולך להיות?


23
markfeldman
במחשבה שנייה עם זה הולך להיות סט תחת השם

TILT

לא נראה לי שאני מגיע....

האוסי מידי לטעמי.
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
במחשבה שנייה עם זה הולך להיות סט תחת השם

TILT

לא נראה לי שאני מגיע....

האוסי מידי לטעמי.


תבוא תבוא יא חציל תבוא!
יהיה חזק
לא יצא לי עדיין להיות באפטר
צריך להיות חזק ובכלל מצחיק לראות את כולם חופרים בשעה כזאת
Scorchio
זה לא סט זה הופעה לייב
ושוווההה להיות שם כי יחד עם טילט ינגנו טוכנר זידן ובריזמן
במילה אחת
בלבלבלבלבלבלבלבלבלבלבלבלבלאגגגגןןןןןן
Shahar
quote:
Originally posted by Scorchio
זה לא סט זה הופעה לייב
ושוווההה להיות שם כי יחד עם טילט ינגנו טוכנר זידן ובריזמן
במילה אחת
בלבלבלבלבלבלבלבלבלבלבלבלבלאגגגגןןןןןן


יש סיכוי שהם ישלבו גם טראקים לא שלהם בהופעה?!
הבנתי ממך או ממישו אחר שככה סירקוליישן עשו
יש לטילט חומר שלהם לנגן לייב שעתיים שלוש?
markfeldman
quote:
תבוא תבוא יא חציל תבוא!
יהיה חזק
לא יצא לי עדיין להיות באפטר
צריך להיות חזק ובכלל מצחיק לראות את כולם חופרים בשעה כזאת


ואללה לא בשבילי לי כל ההופעות החיות האלה - אני מרגיש כמו שפן נסיונות.

Shahar
לדעתי יהיה שם בנזונה והעבודה שזה אפטר רק תתרום!

לדעתי תשקול שוב
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
הם יתנו סט פרוגרסיבי סטייל מרקוס? או יותר נכון סטייל מה שציפינו
ממרקוס?


אני רואה שטלטול הצליח להחדיר את מורת הרוח המגוחכת שלו לעוד אנשים....:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement