| Shahar |
| quote: | Originally posted by ronsh
את האמת אחרי הפיגוע ביום שישי כבר חשבתי שתיהיה מכת ביטולים של מסיבות
אני יותר משמח לראות שהחיים ממשיכים
הלוואי ויכלתי לבוא למסיבה הזאת
מקווה שמי שילך יעשה אחלה חיים |
אנלא רוצה לפתוח פה לשטן חס וחלילה
אבל זה בכלל אפטר ואם המחבל לא יודע על האפטר הוא לא יגיע לשם...
זה לא שהוא החליט שהיום בלילה הוא הולך לדום כי ברור שתהיה שם מסיבה...
זה לא רגיל שיש בדום מסיבה ב 8 בבוקר ככה שאם הוא לא עושה מודיעין טוב הוא לא יידע עליה ובכלל נראה לי שהוא מחליט על המקום ממש ברגע האחרון כשהוא רואה שיש מקום עם התקהלות ואין אבטחה משטרתית הוא פשוט הולך לשם.. |
|
|