|
Tilt @ Dome (12.03.05) After-party (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
- Black Dragon
- cluBBer
- fusi
- Glenn-Holmes
- Huge-A
- Meltdown (?)
- Scorchio
- Shahar
- taltul +1
- THE_BLUE_DRAGON
- YO-I
|
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
|
:conf: :conf: :conf:
הוא כן בא בסוף או מה? |
|
|
| Meltdown |
| אני מגיע וכך גם הנשוי |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Shahar
הופהההה ולאדי בא??..
|
יש חינמים בשבילי????
:conf: :conf: :conf:
אני מתלבט |
|
|
| coby |
אני ויוב גם נהיה שם
אם יהיה לנו איך להגיע... :\ |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by cluBBer
יש חינמים בשבילי????
:conf: :conf: :conf:
אני מתלבט |
יאללה יא ליצן תבוא!
| quote: | Originally posted by coby
אני ויוב גם נהיה שם
אם יהיה לנו איך להגיע... :\ |
בואו במונית מה קרה |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
- Black Dragon
- cluBBer
- coby +1
- fusi
- Glenn-Holmes
- Huge-A
- Meltdown
- Scorchio
- Shahar
- taltul +1
- THE_BLUE_DRAGON
- YO-I
|
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
בואו במונית מה קרה |
W-O-R-D !
זה משאני בגילי המופלג עושה....
יאפ יאללה הכנות אחרונות ליציאה
2
תקליטים לחתימה (אחד של טילט אחד של ליאמה ומור בשביל אנדי ) התלבטויות אחרונות אם לקחת גם תדיסק שיחתמו לי...יאללה נלך על זה...
נקווה שיהיה להם זמן לכל זה...
יאללה ארנק עלי
מפתחות עלי
מצב רוח להפרעות עלי
ועושה רושם אחרי השבועות האחרונים שאני יהיה היחיד במסיבה הזו בלי אטמים :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
יאללה נגיע מוקדם נקבל בראש גם מטוכנר זידן ובריזמן
אפטר!
אני שם!
תאמת קצת מגוחך שאני קורא לזה אפטר פארטי ם אתמול הייתי במסיבה של חבר באיזה מועדון קריוקי עלוב בראשון...:rolleyes:
נו טוב שיהיה:)
העיקר שהפרעתי להם שם בצעקות
אפטר!!! בדציבלים שהיו קוראים למוש את האמא של העור תוף
יאללה חברים
תגיעו בהמוניכם
(מקווה שלא ירד גשם כי יש לי 5 דקות הליכה מהתחנה המרכזית לדום) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Star
רק אנדי מור מגיע |
כמו ששתינו אמרנו..
יותר טוב :D |
|
|
| markfeldman |
במחשבה שנייה, אולי הייתי צריך לבוא...
נקווה בשבילכם שהוא ינגן טוב ! |
|
|
| Shahar |
היהההההה סוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!
בסביבות 10:30 מגיעים לדום
עומדים להיכנס ואיתי נזכר שאין לו כסף
הולכים להוציא כסף ואז הוא נזכר שאין לו ויזה
:whip: :whip: :whip:
חוזרים למקום להשיג לו כסף ורואים בדרך את אדיר צח יגאל ועוד חברים
הולכים קצת לשתות ונכנסיםםםםםם
פוגשים את אייל גיל אלי ירון וסיסייייי והכיף מתחילללל!!!
טוכנר על העמדה נותן בראש עם חומר באמת איכותי ולא רגיל!
שעה 12 אנדי מור עולה ופותח עם טראק כנראה שלו..
אנשים לא רואים בעיניים ומשתגעיםםםם ופתאום אני קולט את אדיר מפרק בלונדה אחת על הבמה
  על ההישג!   
  על הזלזול במוזיקה!!!   
ואם זה לא מספיק אז גם צח עבר על החוקים!!
אנדי זורק עלינו את
Leama and Moor - Fact of the Matter
Yilmaz - Eighties (Ozgur Can Mix)
Tilt - The World Doesn't Know
Andy Moor - Halcyon
Nufrequency - 808 (Instrumental Mix)
ועוד הרבה דברים חזקיייייםםםםםם!!
להגיד תאמת...מיקסוס בכלל לא מלהיב ואפילו מאכזב - בריחות ודאבלים שפשוט לא ציפיתי מאנדי לזה..
אחרי סט של שעתיים בריזמן עולה ומתחיל להפציץץץ!!! הבלאגן והכיף ממשיכים עם טראקים חזקיםםםם שפותחים לקהל תתחת!! ירון מחליט ללכת להשתלט על הבמה השמאלית אפילו שאנשים יושבים עליה ותוך כמה שניות אנחנו למעלה:D
הרבה יותר מאוורר סוףסוף לא 10 אנשים על במה אחת קטנה...טראקים לפניםםםםם אחד אחד!!! ופתאום בלי קשר אנגליה חרמנית אחת אומרת לי לעזור לה לעלות לבמה ובלי לחשוב פעמיים נצמדת ומורחת את כולה עלי...:eyes: אנדי מור כבר לא בעמדה אז החוקים לא תופסים פה ומותר לזרום איתה אז למה לא:D
ירון ממלמל דברים ואני מנסה להבין ולא מצליח והיא יורדת מהבמה ואח"כ חוזרת :conf: אני מנסה לשאול מאיפה היא ומה היא עונה? אנגליה...טוב...לרגע התלבטתי אולי כבר עדיף לזיין את ירון ולא אותה :D
סיכום לפני שממשיכים - סאונד חרא ומוש אתה היית יורה בעצמך אחרי שהיית נכנס לשם
אפילו תסרוקת אלי לא תעמוד בבאס אחד שעובר ברמקולים האלה!!
עוצמה בשמיים ואי אפשר לשמוע כלום ופשוט ח-ר-א
אכזבה גדולה מהסאונד אבל כבוד גדול למסיבה!!!
4:00 בריזמן ממשיך לתת בראש ואני איתי ויגאל חותכים לארומה
אם חשבתם שהאפטר זה החלק החזק אז טעיתם...
תחשבו מה זה ש 3 קרועים מגיעים לארומה אחרי אפטר ועדיין לא תצליחו לתאר מה הלך שם חחחחחחחחחחח
טוב אז ראיתי שהמלצרית שאני מכיר נמצאת שם...התחלתי להזכיר לה מי אני ויגאל התלהב מהרעיון והתחיל לשגע אותה...התחלנו לעשות לה בוק בפלאפון וכל תמונה יוצאת יותר גרועה מהשניה ואנחנו מסתלבטים עליה מולה:D
מנסים להרגיע תצמנו ויושבים לאכול ולנוח ואז מגיע הסטלן הרביעי - אדיר
שיחה על מוזיקה איכשהו מגיעה שוב למלצרית והפעם בלי רחמים...קטילות מפה לשם כולל עזרה של המלצר שהיה שם חחחחח מנסים לשכנע אותה לבוא לנקסט במקום למסיבות עם מוזיקה שהיא אפילו לא יודעת להסביר תסגנון שלה חחחחחח
אחרי שעתיים של קטילות מחליטים ללכת אבל אי אפשר לעזוב סתם ככה...
ממשיכים לדבר על נקסט ואיכשהו איתי אומר "מה נראה לך כתוב לה על המצח שהיא לא בת 24?!" אני בלי לחשוב פעמים חייב לסיים חזקקק ומגיב
"נראה לך שלבחורה בת 24 יש כאלה דברים על המצח?!"
(היא מלאה בפצעי בגרות חחחחח)
איתי מאבד שליטה ונופל על הרצפה ואדיר ויגאל נקרעים חחחחחחח היא נעלבת ונכנסת למטבח ואנחנו בורחים לפני שיעופו עלינו דברים
הייתי ממשיך אבל אני בטוח שיגאל הולך להרחיב
היה אפטר סווווףףףףףףףףףףףףףףףף
הלוואי שיהיו עוד!!
שבוע הבא פרי קורסטן בטיאלוי!! |
|
|
|
|