|
Tilt @ Dome (12.03.05) After-party
|
View this Thread in Original format
| Huge-A |
ביום שבת ה-12.3 יתקיים אפטר ראשון בסדרה בדום עם
T I L T



פרטים נוספים בהמשך..!!! |
|
|
| Meltdown |
| נשמע שווה ביותר, מה גם שעד כמה שידוע לי, אין משהו מיוחד בנקסט באותו שבוע |
|
|
| Shahar |
| הולך להיות שם סוףףףףףףףףףףף!!! |
|
|
| Huge-A |
והנה הפרטים.............................
Funtastic Morning Party:
TILT – Andy Moor & Mick Wilson 12/3 8:00AM
מועדון הדום חוגג ארבע שנים להיווסדו במסיבת בוקר ראשונה בסדרה חודשית על בסיס המועדון המתחלף שהושק בדום בחודש שעבר
שלום,
ביום שבת ה-12.3 בשעה שמונה בבוקר תערך מסיבת הבוקר החודשית הראשונה בסידרה של 12 במועדון הדום. כפי שפורסם מועדון הדום עובר מדי חודש שיפוץ מסיבי כך שכל חודש מקבל המבלה חוויה של מועדון חדש הן בעיצוב והן בסאונד. על העיצוב אחראים קבוצת רוט טבת(יבחוש לשעבר) שיוצרים חלל שונה וחווית בילוי המשתנה מידי חודש. המסיבה הראשונה תהווה תפאורה לחגיגגת ארבע שנים למועדון.
ההרכב TILT נבחר לתת את יריית הפתיחה של הסידרה שמהצוות יגיעו לסט לייב Andy Moor ו- Mick Wilson. אנדי מור (sworn, odessi, indigo, tilt, white room, dub disorder) יחד עם מיק ווילסון ומיק פארק (parks&wilson) מהווים יחד את חטיבת ההפקות הפרוגרסיבית מלודית הנקראת TILT. פארקס אנד ווילסון שהתפרסמו בזכות עצמם, חברו לג'ון גרהם(החבר המקורי בהרכב) בשנת 1993 ותחת השם TILT הוחתמו בלייבל פרפקטו של פול אוקנפולד וזכו להצלחה עם הלהיטים "I Dream", "Places"
ו- "My Spirit". בשנת 1999 הקילטו יחד עם פול ואן דייק את "Rendezvous".
בשנת 2000 עברו ללייבל Hooj Choons וזכו להצלחה עם ""Invisible,
"What's This" ו-"The Seduction of Orpheus". בשנת 2004 לאחר עזיבתו של גרהם הצטרף אנדי מור להרכב והוציאו אלבום חדש בשם
"Explorer" בלייבל Lost Language.
ל-TILT יחברו שלושה מובילים ישראלים טוחנר, זידן ובריזמן. |
|
|
| Shahar |
סחה על ההשקעה אדיררררר
מי מגיע????. |
|
|
| markfeldman |
וואוווווווו
כמה שעות הם הולכים לנגן ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
וואוווווווו
כמה שעות הם הולכים לנגן ? |
אנחנו שם נכון? |
|
|
| markfeldman |
נראה לי שכן, רק אשמח ליותר מידע. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אנחנו שם נכון? |
כפרה על הזוג :D
מישהו שמע סטים של טילט ויכול לשים טראקליסט שנראה תסגנון?
הם מנגנים גם אהוס או רק פרוגרסיב טראנס? סטייל מרקוס כזה? |
|
|
| YO-I |
מה שמרגש אותי בכל העניין הזה זה שאנדי מור מגיע
את פארקס אנד ווילסון יצא לי לשמוע כבר בארץ ואני זוכר את המסיבה ההיא, ניגנו בקושי שעתיים וכשהם ראו שהקהל רצה פצצות, לקראת השעה האחרונה הם הוציאו וינילים ישנים מאד של טראנס והקהל קיבל מה שהוא רצה
זה היה בפאצ'ה במסיבה של נקסט עם סאונד מעפן, מאז עברו כמה שנים, המוזיקה השתנתה, הקהל השתנה ואפילו טילט השתנו, זה יכול וצריך להיות יותר טוב
אני מאמין שהם יתמקדו יותר בטראקים מהאלבום של טיליט ופחות במוזיקה האישית שלהם, ז"א שאולי נשמע את אנדי מור מנגן לנו טראקים שלו אבל אל תצפו ליותר מידי, הסט באופן כללי יהיה פרוגרסיבי למדי שזה מצויין
לפי הליין, אני לא מאמין שאנדי ומייק ינגנו יותר משעתיים,בכל זאת, טוחנר, בריזמן וזידן, יותר מידי דיג'ייס למסיבת אפטר אחת
זה יהיה בטוח מעניין ושונה ממה שהורגלנו לאחרונה |
|
|
|
|