| markfeldman |
| quote: | מארק אם אנדי מור בא איתם אני חושב שזה שווה
חוץ מזה בדקתי היום תדיסק שלי ואת הוייניל של טילט
וראיתי שאין עליהם חתימה!
זה לא מצב בלתי אפשרי שדורש תיקון מיידי? |
אחי, זה שאנדי מור מגיע זה מאוד נחמד והכל.
עכשיו סיימתי לשמוע סט שלו לייב והיה פצצות !
אבל לשמוע סט של
TILT ?
משעמם ! ! ! !
(ראה גלובל...) |
|
|