return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Tilt @ Dome (12.03.05) After-party (pg. 5)
View this Thread in Original format
cluBBer
גם אותי

אני צריך פינוק מיוחד
למה אני עובד באותו יום מ 15:00
Glenn-Holmes
טוב חברים מאיפה לי חינמים לטילט...
ניסיתי להעלות תטרד למעלה חחח

וזה לא עבד
אין היענות פה אני רואה

מקווה שאף אחד לא ישנא אותי
סתם מתיחה נחמדה
Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יזבלללללללל יגאלללללל
taltul
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב חברים מאיפה לי חינמים לטילט...
ניסיתי להעלות תטרד למעלה חחח

וזה לא עבד
אין היענות פה אני רואה

מקווה שאף אחד לא ישנא אותי
סתם מתיחה נחמדה

דיייי...

אני כבר אמרתי לצח - הוא לא האמין כמובן :)
חחחח
Shahar
גיל יסטלן התכוונתי שאיכזבת שלא עשית רשימה בטרד הזה:D
THE_BLUE_DRAGON

  • Black Dragon
  • cluBBer
  • fusi
  • Glenn-Holmes
  • Huge-A
  • markfeldman
  • Meltdown (?)
  • Scorchio
  • Shahar
  • THE_BLUE_DRAGON
  • YO-I


תעדכנו אותנו מי שבא!
:disbelief
taltul
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON

  • Black Dragon
  • cluBBer
  • fusi
  • Glenn-Holmes
  • Huge-A
  • markfeldman
  • Meltdown (?)
  • Scorchio
  • Shahar
  • THE_BLUE_DRAGON
  • YO-I


תעדכנו אותנו מי שבא!
:disbelief

תרשום אותי +1 :)
Shahar
הופהההה ולאדי בא??..
מארק??.

אללללההההה הולך להיות לפניםםםםםםם!!!
Black Dragon
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב חברים מאיפה לי חינמים לטילט...
ניסיתי להעלות תטרד למעלה חחח

וזה לא עבד
אין היענות פה אני רואה

מקווה שאף אחד לא ישנא אותי
סתם מתיחה נחמדה


בוא נגיד שאתה מסודר קצת.. תתקשר אליי מחר
Shahar
quote:
Originally posted by Black Dragon
בוא נגיד שאתה מסודר קצת.. תתקשר אליי מחר


אולי תסדר גם אותי קצת יא דרקון?? תראה איזה פירגון נתתי לך בחתימה!!:D

ואפשר לעלות לשרת שלך את הסט שלי?

Black Dragon
מצטער אחי עשיתי רשימת מוזמנים לאנדי מור וזה סגור כבר
markfeldman
quote:
מארק??.


הממממ

NOPE.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Privacy Statement