|
Tilt @ Dome (12.03.05) After-party (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| cluBBer |
גם אותי
אני צריך פינוק מיוחד
למה אני עובד באותו יום מ 15:00 |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב חברים מאיפה לי חינמים לטילט...
ניסיתי להעלות תטרד למעלה חחח
וזה לא עבד
אין היענות פה אני רואה
מקווה שאף אחד לא ישנא אותי
סתם מתיחה נחמדה |
|
|
| Shahar |
| חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יזבלללללללל יגאלללללל |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
טוב חברים מאיפה לי חינמים לטילט...
ניסיתי להעלות תטרד למעלה חחח
וזה לא עבד
אין היענות פה אני רואה
מקווה שאף אחד לא ישנא אותי
סתם מתיחה נחמדה |
דיייי...
אני כבר אמרתי לצח - הוא לא האמין כמובן :)
חחחח |
|
|
| Shahar |
| גיל יסטלן התכוונתי שאיכזבת שלא עשית רשימה בטרד הזה:D |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
- Black Dragon
- cluBBer
- fusi
- Glenn-Holmes
- Huge-A
- markfeldman
- Meltdown (?)
- Scorchio
- Shahar
- THE_BLUE_DRAGON
- YO-I
תעדכנו אותנו מי שבא!
:disbelief |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
- Black Dragon
- cluBBer
- fusi
- Glenn-Holmes
- Huge-A
- markfeldman
- Meltdown (?)
- Scorchio
- Shahar
- THE_BLUE_DRAGON
- YO-I
תעדכנו אותנו מי שבא!
:disbelief |
תרשום אותי +1 :) |
|
|
| Shahar |
הופהההה ולאדי בא??..
מארק??.
אללללההההה הולך להיות לפניםםםםםםם!!! |
|
|
| Black Dragon |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
טוב חברים מאיפה לי חינמים לטילט...
ניסיתי להעלות תטרד למעלה חחח
וזה לא עבד
אין היענות פה אני רואה
מקווה שאף אחד לא ישנא אותי
סתם מתיחה נחמדה |
בוא נגיד שאתה מסודר קצת.. תתקשר אליי מחר |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
בוא נגיד שאתה מסודר קצת.. תתקשר אליי מחר |
אולי תסדר גם אותי קצת יא דרקון?? תראה איזה פירגון נתתי לך בחתימה!!:D
ואפשר לעלות לשרת שלך את הסט שלי? |
|
|
| Black Dragon |
| מצטער אחי עשיתי רשימת מוזמנים לאנדי מור וזה סגור כבר |
|
|
|
|