return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Tilt @ Dome (12.03.05) After-party (pg. 7)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
אנדי זורק עלינו את
Leama and Moor - Fact of the Matter
Yilmaz - Eighties (Ozgur Can Mix)
Tilt - The World Doesn't Know
Andy Moor - Halcyon
Nufrequency - 808 (Instrumental Mix)
ועוד הרבה דברים חזקיייייםםםםםם!!


ואוווווו

באמת הפסדתי !

לא נורא, שבוע הבא פרי !

שמח שנהניתם.
princess cc
quote:
Originally posted by markfeldman
ואוווווו

באמת הפסדתי !

לא נורא, שבוע הבא פרי !

שמח שנהניתם.


מארק יצאת חציל! היה כזה טובבבבבבבבבבבבבבב
אני מכריזה עליה כמסיבת השנה! אחלה מוסיקה אחלה אווירה!
אני ממש נהניתי:D

חחחחחחחחחחח שחר הרסת אותי!
איזה ריויו קורע!!!!!!!!!!!!:haha: :haha:
shmintz_mix
חבל שלא באתי....
אבל מה אני אגיד לכם... זה היה נטו סיבה כלכלית...
כן כן מה לעשות המצב בארץ קשה:-)
הקטע הוא שכל המסיבות הטובות יוצאות אחת קרוב לשניה:
מייק, ארמין , מרקוס , פרי, אנדי מור.
ראעבק! כבר אין לי כסף......:-( אני גם לא עובד עכשיו אז בכלל....
בקיצור מקווה שיהיה חזק בפרי כי אני שמה!

נראה אתכם!!!!
בואו בהמוניכם! (רק לא יותר מדי...:-) )
markfeldman
quote:
מארק יצאת חציל! היה כזה טובבבבבבבבבבבבבבב


היי זאת חברה של מארק ותאמיני לי אחותי הוא ממש לא חציל!!!
KrazyDJs
quote:
Originally posted by markfeldman
היי זאת חברה של מארק ותאמיני לי אחותי הוא ממש לא חציל!!!


taltul
quote:
Originally posted by markfeldman
היי זאת חברה של מארק ותאמיני לי אחותי הוא ממש לא חציל!!!








PS:


:haha: :haha: :haha:
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
מארק יצאת חציל! היה כזה טובבבבבבבבבבבבבבב
אני מכריזה עליה כמסיבת השנה! אחלה מוסיקה אחלה אווירה!
אני ממש נהניתי:D

חחחחחחחחחחח שחר הרסת אותי!
איזה ריויו קורע!!!!!!!!!!!!:haha: :haha:


יחחחחחחחחחחחח מה כבר כתבתי שם????
הפסדת תאנגליה סיסי בטוח היית מסתלבטת עליה

תרשו לי רק להוסיף לריוויו
כל הדרך עד תחנה מרכזית יגאל סיפר למארק בטלפון איזה טראקים היו מהרגע שאנדי מור עלה ובאיזה דקות ושניות הוא מיקסס אותם ומה היה מצב הקהל באותם רגעים
אני כבר לא יודע מה יותר מוזר האפטר או מה שהיה אחר כך
taltul
quote:
Originally posted by Shahar
תרשו לי רק להוסיף לריוויו
כל הדרך עד תחנה מרכזית יגאל סיפר למארק בטלפון איזה טראקים היו מהרגע שאנדי מור עלה ובאיזה דקות ושניות הוא מיקסס אותם ומה היה מצב הקהל באותם רגעים
אני כבר לא יודע מה יותר מוזר האפטר או מה שהיה אחר כך



:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Glenn-Holmes
טוב אז רק עכשיו אני מגיע הביתה מאחד הסטים היותר טובים ששמעתי
שחר היה דאבל אחד שזכור לי וגם הוא זכה לשיפוץ..
חוץ מזה גם אם היו עוד זה לא שמעמדתי מטר מהרמקולים הייתי ממש מרגיש אותם....
אז ככה
האפטר עבורי רקם עור וגידים כאשר הצלחתי להרים את עצמי אחרי 3 שעות שינה מהמיטה ב-7 בבוקר
עושה טלפון לחבר שמנתק לי וממשיך לישון
מקבל באהבה תעובדה שאני מגיע לבד
בבית ארגונים אחרונים
לוקח שקית מכניס בה תתקליטים
עושה שיחה לאלי אבי ואייל ויאללה יוצא לדרך
למזלי איך שאני מגיע לתחנה אולי דקה אחרי זה מגיעה מונית לתל אביב
שנסעה כמעט כל הדרך ריקה
פחח תחושה של ספיישל תוך רבע שעה כבר הייתי במרכזית
טלפון לאלעד מאטרף מגלה שהוא נותר בבית נכנס לחנות הקרובה ומתדלק רד בול (כן צח רד בול זה השתייה הזאתי עם 0 אחוז אלכוהול) מגיע לטי אל וי ופוגש בכניסה את רובן אדיר אלי צח וסיסי עוד כמה דקות ואני ימצא את עצמי מנהל שיחה פנים מול פנים עם אייל שמתעקש לחפש אותי למרות שאני עומד מולו - אייל הביא אלינו לביקור נדיר נוסף את ידידו אורן המכונה בפי העם - הנשוי
קיצר בשיא טמטומי דווקא אחרי שאני נכנס אני מגלה שאין כסף
יוצא לחיפוש אחר כספומט בדרך מוצא שתי חברי פורום ביטבורד (אורי ועוד אחד שבא עם שטר מזויף של 50 שקל..חח) ורואה את ירון באוטו מאבד את אחוזי השפיות האחרונים שלו ע"י תדלוק נוסף
חוזר מהכספומט ואבי מתייצב מולי עם חברה שלו מחפש כספומט אז אני חוזר איתו לכספומט
יאללה קיצר מגיעים לכניסה נכנסים ומגלים עיצוב יפה של הדום כאשר הכניסה הצדדית היתה הכניסה היחידה ועשו מסדרון ארוך שהזכיר לסיסי - האישה המוכה (כן...המשקפיים האלה הם של אשה מוכה מה אני יעשה?! תמסרי למוטי את אהבתי...) את הוליווד וטקס האוסקר נו שיהיה...המראה כהראשון שרואים לפני שנכנסים למועדון הוא מעין חדר ציל אאוט (ככה שחר הגדיר אותו) שהכיל את כל היצורים שאפשר
אנשים מתודלקים במיטב סמי השוק ישר אל תוך הוריד נראים במצבים שהרשות למלחמה בסמים בכיף יכולה להסריט לקמפיין נגד סמים
קיצר נעזוב אותם הם ל מעניינים כל כך
נכנסים פנימה ועל העמדה נמצא מחמם הלבבות ובונה האווירה שלומי זידן שמנגן כמעט רק על פטיפונים (ספרתי רק פעמיים שהוא ניגן סי די) בכל מקרה סט טוב מאוד שלו ממש נהניתי
אחריו עלה טוכנר שהאלקטרו שלו בשלבים מסוימים היה טיפה יותר מדי בשבילי
תוסיפו לזה תדרישה הגוברת למנוחה לאוזניים בחממת הרעשים הזאת שנקראת הדום ותקבלו סיבה טובה לצאת החוצה להתאוורר
ואיזה עיתוי!
איך שאני יוצא בא לקבל את פני אנדי מור (כן בטח) ואני מעדכן אותו שבתוך המועדון ( אלי שם לי את זה בעמדה) יש לו כמה ויינילים לחתום עליהם
תופסים תמונה איתו בשמש של תל אביב ודקה אחר כך מגיעים האנשים שאיתם יצא לי להעביר בסופו של דבר את רוב היום
איתי ושחר
בקיצור איתי מגיע עם ויינילים שלו לתת לאנדי מור וטוכנר אבל זה כבר שהוא יכתוב אם בא לו..
:D

מפה לשם הוא מחפש כספומט כי בגלל ששחר זירז אותו הוא לא בא עם כסף
אבל מה?
בכל מתחם הדום עברנו אני איתי ואבי ב-5 כספומטים שונים וכולם לא עבדו!! ולחשוב שרק שעה לפני זה הוצאנו כסף

קיצר השלמנו לו תחוסר שהיה לו ונכנסנו פנימה
בפנים ראיתי את אנדי מור יושב משועמם והחלטתי שזה הזמן לחתימה
דיברתי עם אלי והוא הלך לזרז הליכים
מפה לשם אני קולט שבניגוד למסיבות של נקסט אין עליהום על אנדי מור
ההיפך
אני איתי אבי אלי רק אנשים שאנחנו מכירים באו לדבר איתו....וכמובן טוכנר בעצמו גם בהמשך
זה יצר קרקע טובה למעין מיני ראיון איתו שאם אני יזכור את כל השאלות אני יכתוב אותו פה עוד מעט
את הראיון קיימתי באנגלית עילגת לעתים....אבל לא נורא..ברוב הפעמים שניסחתי את עצמי לא נכון באנגלית הוא לא שמע תשאלה....או שהסתלבט עלי לא יודע....זה כיף לדבר עם בריטים יש להם תדיבור האדיש הזה ובכלל הוא מתנהג באדישות מצחיקה...ההתפרעות הכי גדולה של על העמדה היתה להזיז את הידיים מצד לצד ולקפוץ קלות...וגם זה בקושי
דרך אגב אני רוצה כאן תמיכה נשית...הוא נראה די טוב לא?
:rolleyes:

בקיצור מתחיל הסט שלשמו הגעתי וממנו דאגתי
אבל עד מהרה מתברר שלא היתה סיבה לדאגה
אנדי נתן סט עם 70 אחוז חומרים שלו
פרוגרסיב נפלא שעם מערכת רמקולים שמפיקה צלילים ולא רעשים היה יכול להיות באמת אדיר...

אז תרשו לי לעשות תטראקליסט

Andy Moor @ Dome 12/3/2005 Official Tracklist - Not In Particular Order
Santiago Nino - Believe (Max Graham Remix)
Leama and Moor - Fact of the Matter
Yilmaz Altahan - Eighties (Santiago Nino Remix)
Tilt - The World Doesn't Know
Tilt - Electric Poledancer
Andy Moor - Halcyon
Nufrequency - 808 (Instrumental Mix)
Luminary - My World (Andy Moor Remix)

ועוד לא מעט קטעים שניתן לחוש את מגע ידיו של אנדי מור בהם

בקיצור מה אומר סט משובח שאחריו קבלתי אישור למשאני ואיתי כבר יכלנו לדעת...הגרסה ששמענו ליילמאז היתה אכן זו של סאנטיאגו נינו
מדהים!

בקיצור לקראת הסיום אלין מזהה אותי כבחור המטורף שעומד מאחורי הפרויקט המצליח של מתן כבוד לאהוב ליבי מרקוס שולץ ואני מפרגן לה בחזרה אם הייתי שומע משהו בחממת הרעשים של הדום אולי גם הייתי מצליח לפתח שיחה נורמלית יותר (בעיה שהייתה לי גם עם אנדי מור ועם עוד בחור מבין עניין שהכרתי שם)

אניווי כמו שהבנתם לכל אפטר יש אפטר
והאפטר הזה כמיטב המסורת שהיה לי העונג להצטרף אליה היום נערך בארומה
מקום שכרגע ניתן להגיד שלפחות עובדת אחת תצטרך שם אישפוז בבית משוגעים תחת השגחה אחרי משאנ ושחר עשינו לה

דרך אגב אנחנו מחפשים מממן בעל אמצעים במטרה לקנות לשחר טאקט
חוץ מזה שחר יש לי כמה תמונות שלך בתור עב"ם אני הולך לסחוט אותך איתם חחחח....
:D

משאני הכי אוהב בשח זה שהוא מתווכח על כל דבר
(מממ איתי תביא דוגמאות...:rolleyes: לא חסרות...)

חוץ מזה שהוא לא מפסיק לדבר וסוחף אחריו אנשים שגם להם אין הרבה מה לעשות כנראה ביום שבת (אני) וככה יוצאת מלצרית משוגעת

דווקא אדיר היה מאוד רגוע....
לא הפריע שם בשיט...
מוזר...

ומשהו אחרון


ירון?

ירון?

ירון?

לא שכחתם מישהו ? ! ? !
Meltdown
הבוקר שלי התחיל ב עשרה לשבע עם קימה מוקדמת, אחר כך עם התארגנות על כל מיני דברים כולל חיפוש של די ג'יי העיר ושל תל אביבי, כדי לארגן אותם לנשוי.
בסביבות 9 הנשוי מתקשר אליי, ואומר לי שכפי שציפיתי, הוא טעה בדרך, ומשום מה החליט לבקר את אזור הזונות מאחורי הבורסה, הצלחתי להדריך אותו משם כיצד להגיע אליי, והתחלנו לנוע לכיוון הדום, בדרך מקבל טלפון מאילן, שמסתבר שיש לו עכשיו 2 טלפונים (יפה לך 2 טלפונים) מחנים את הפ'גו של הנשוי שמביאה לי רטרו לתקופה שלי הייתה פ'גו, שזאת הייתה תקופה רעה במיוחד, וכפי שאילן אמר, החלטתי לשאול איפה הוא, ואז אני רואה אותו מול העיניים שלי.
אנחנו כבר נבדקים אצל המאבטח, ואז מסתבר לנו שאנחנו צריכים לצאת החוצה, לגשת לסלקטורית כדי לקחת את הכרטיס מהרשימה שהיינו בה, זה היה הקטע המשעשע הראשון של הבוקר, לאחר מכן אני קולט את ראובן בכניסה, ואחר כך את כל הקבועים, למרות שהיה שם מישהו שלא זיהיתי עם שיער שטני וגוון עור בהיר, אין לי מושג מי זה, למרות שנראה לי שהוא גם כותב כאן.
בפעם הראשונה יצא לי לשמוע את זידן מתקלט, ואני חייב לומר, שהוא ניגן בצורה מצויינת לטעמי, בלי קשר לאם זה היה עם פטיפונים או עם דיסקים, אחר כך הסט של טוכנר היה לטעמי עם ביטים הרבה יותר גבוהים ממה שציפיתי להם, כך שבשלב מסויים, אני והנשוי יצאנו החוצה, ושוב הצלחתי לגרום לאנשים לחשוב שהנשוי אכן נשוי, הפעם נפל בפח צח, שאשכרה האמין לכך שאורן נשוי, לקח לו מספר דקות להבין שזה לא כך, מה גם שאורן זרם עם זה עד הסוף.
לאחר מכן שוב נכנסנו פנימה, והתחלנו לשמוע את הסט של אנדי מור (שוב פעם הייתה הברזה של פארקס, ליצן שכמותו)
מור לטעמי גם כן נתן סט איכותי ביותר, עד כדי כך שאפילו אני זיהיתי מספר מצומצם של טראקים, רק חבל שהסט שלו היה ממש קצר, בערך שעתיים, ואז עלה בריזמן, שנתן בראש עם פרוג טראנס לפנים, ולקראת אמצע הסט שלו, הגיע הקטע הכי משעשע, שפתאום אחד הטראקים נחתך באמצע לטובת טראק אחר, ופתאום אני קולט שסייבר מסויים הקפיץ את הטראק, זה היה הקטע הכי קורע בכל האפטר.
לקראת 3, זזנו משם, לא לפני שבמהלך אחת הגיחות של גילי לעמדה, רשמתי לו בצג הפלאפון שלמרות שזאת רק הפעם השנייה שלי בליין של הווקס, הוא שיחק אותה בגדול, עם הליין אפ שהיה בעבר בווקס, באפטר ועם הליין אפ העתידי שיהיה, אנדי מור לא יותר מדי התרגש ממה שכתבתי לו, שאני לא זוכר מה זה היה עכשיו.

לסיכום, היה אפטר מעולה, למרות שלא נשארתי בו עד הסוף, ועכשיו הפנים מופנות כלפי יום שישי הקרוב, שבו תהיה תצוגת אופנה של קיץ 2005 של
TNT
במשולב עם הסט של פרי קורסטן. (מה הקשר בין הדברים???(

בתקווה לעוד אפטרים מצויינם בדום במסגרת הווקס ובכלל

Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יגאל הרגת אותי!!!!!
"מתווכח"
יש אנשים (ולא נזכיר שמות אבל הם בטח יכתבו פה ריוויו בקרוב) שמתווכחים גם על דברים שיש לי הוכחה אליהם...!!

ויש לי טקט פשוט החלטתי לקטול תמקום ואת העובדים:D
(אתה מדבר על טקט????:D)

אז החלק הראשון היה אחרי שהמלצר אמר שהוא אוהב רק מסיבות טבע
אז אמרתי לו שמה שמשנה זה הדיג'יי והקהל ולא המקום ושגם אם יעשו מסיבה במקום המסריח הזה (ארומה)..חחחחחחחחח מודה שזה היה קורע אבל זה לא חוסר טקט פשוט החלטתי לקטול

והחלק השני היה עם המלצרית - ילדה בת 17 עם פצעי בגרות במצח
שאיתי אמר "מה כתוב לה על המצח שהיא לא בת 24??" ואז הגבתי
"נראה לך שלבחורה בת 24 יש דברים כאלה על המצח???"
ועד עכשיו אני נקרע מזה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ובאמת כמו שיגאל כבר אמר
ירון :conf: :confused: :conf:
לא שכחתם משהו?????? :confused: :conf: :conf: :confused:

quote:
Originally posted by Meltdown
אנחנו כבר נבדקים אצל המאבטח, ואז מסתבר לנו שאנחנו צריכים לצאת החוצה, לגשת לסלקטורית כדי לקחת את הכרטיס מהרשימה שהיינו בה


וואלה עכשיו יש סיבה ללכת לדבר איתה:D
אנלא יתפלא אם זה מה שפתח לך את האפטר בצורה טובה

סלקטורייייייתתתתתתתתתתתתתתתת:eyespop: :eyespop:

:D
Meltdown
מה שנכון, נכון, אכן הסלקטורית הנמוכה בווקס, עשתה לי יופי של בוקר, רק חבל שהיא שיבשה לי את השם משפחה כמו תמיד, והיא לא ממש זרמה איתי, כשאמרתי לה שתמיד כתוב לוסטינג במקום לוסטיג, אולי היא לא הייתה שיכורה מספיק על הבוקר, כפי שהיא הייתה תוך כדי האפטר
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement