|
Tilt @ Dome (12.03.05) After-party (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by taltul
אתה ראית בעצמי רוקד לצלילי הסט של מרקוס עם חיוך גדול על הפנים...אבל אני חוזר הרגשתי שזה לא מרקוס אלא ארמין זה הכל... זה שזה פוגע באגו של המעריץ השרוף של מרקוס כמוך אני לא התכוונתי לזה בכלל לא - אז...
אם זה פגע בך אני מצטער אל תרד לרמות של תעמולה זולה ומצחיקה של התחמקות מן הדעות האחרות והדחקתן...
לא מתאים לא מתאים בכלל אחי... |
תשמע
אם כבר מישהו פה מנסה להיות מישהו אחר
זה ארמין מנסה להיות כמו מרקוס
ארמין התחיל את הקריירה שלו באפליטינג טראנס לגמרי!
לא התקרב בכלל לפרוג טראנס
תמיד כששמעו ארמין שמעו מלודיות
כל מסיבה שארמין הלך אליה הייתה ציפייה לאפליפטינג טראנס ואפיק
הסגנון ההולנדי הטיפוסי
בזמן האחרון הוא התחיל לנגן פרוגרסיב ושאחד פה שהיה בארמין נראה אותו אומר שהוא ציפה שארמין ינגן סט של פרוג טראנס כמו שהוא ניגן
מי שיגיד את זה משקר
כי הוא יודע טוב מאוד שארמין = מלודיות ולזה גם אני ציפיתי
אני לא אגיד שלא נהניתי
אבל לא לזה ציפיתי
לעומת זאת!
מרקוס בנה את השם שלו ב-3 השנים האחרונות על פרוג טראנס ב-ל-ב-ד
ולכן אתה לא יכול להגיד שהוא מנסה להיות כמו ארמין אלא אם כבר להיפך
אני לא שמעתי מימיי סט של מרקוס שלא היה 80 אחוז פרוגרסיב טראנס
זה הסטייל שעליו הוא בנוי שממנו השם שלו התפרסם |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
תשמע
אם כבר מישהו פה מנסה להיות מישהו אחר
זה ארמין מנסה להיות כמו מרקוס
ארמין התחיל את הקריירה שלו באפליטינג טראנס לגמרי!
לא התקרב בכלל לפרוג טראנס
תמיד כששמעו ארמין שמעו מלודיות
כל מסיבה שארמין הלך אליה הייתה ציפייה לאפליפטינג טראנס ואפיק
הסגנון ההולנדי הטיפוסי
בזמן האחרון הוא התחיל לנגן פרוגרסיב ושאחד פה שהיה בארמין נראה אותו אומר שהוא ציפה שארמין ינגן סט של פרוג טראנס כמו שהוא ניגן
מי שיגיד את זה משקר
כי הוא יודע טוב מאוד שארמין = מלודיות ולזה גם אני ציפיתי
אני לא אגיד שלא נהניתי
אבל לא לזה ציפיתי
לעומת זאת!
מרקוס בנה את השם שלו ב-3 השנים האחרונות על פרוג טראנס ב-ל-ב-ד
ולכן אתה לא יכול להגיד שהוא מנסה להיות כמו ארמין אלא אם כבר להיפך
אני לא שמעתי מימיי סט של מרקוס שלא היה 80 אחוז פרוגרסיב טראנס
זה הסטייל שעליו הוא בנוי שממנו השם שלו התפרסם |
דווקא בזמן האחרון ארמין מתחיל כל סט עם פרוג...זה לא הפתיע...שמעתי הרבה סטים שלו
סתכל על הדיסק שלו מהסט מאיביזה....
חצי מהסט פרוגרסיב ועולה למעלה!
ושמע מסכים איתך שפעם ארמין היה סיגנון אחר אבל אל תשכח שכולם זורמים עם הקצב...(חחחח איזה אירוניה)... קיצור כולם משנים תסיגנונות לאט לאט עם מה שהולך..תראה את טייסטו...את פרי..הפרוגרסיב התקדם רצח וזה אחד הסיגנונות האהודים אז לא חושב שיש סיבה שארמין לא ינגן
אני לא אומר שמרקוס מחקה את ארמין.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
קיצור כולם משנים תסיגנונות לאט לאט עם מה שהולך..תראה את טייסטו...את פרי..הפרוגרסיב התקדם רצח וזה אחד הסיגנונות האהודים אז לא חושב שיש סיבה שארמין לא ינגן.. |
בטח אחרי משאני יכתוב עכשיו שחר בדוק יזמין לי פסיכולוג על חשבונו לחקור את התופעה שלי אבל אני יגיד בכל זאת...
מי הוביל את הפריצה האדירה של הפרוג?
הן מבחינת יצירות אדירות שלו בשנתיים האחרונות והן עם תוכנית הרדיו שלו שחשפה את רוב קטעי הפרוג-טראנס שבסופו של דבר רבים מאיתנו נשבו בקסמיו?
ובכן התשובה ידועה
מרקוס שולץ
ושחר
את הדיון שקיימתי איתך אני יצטרך לקיים עם מר שמינץ..
ספייס פייר היה אחד הקטעים היותר מלודיים במהלך הערב
היו המון קטעים הרבה פחות מלודיים בזאנר הפרוגרסיב באותו ערב
שמינץ ידוע כחובב מלודיות
איפשהו באמצע בין אהבתו לפרוג
לבין אהבתו למלודיות
נכנס הקטע הנפלא הזה
אני מקווה שאני לא טועה...
זה כביכול שילוב בין אהבתו הישנה
לאהבה החדשה של הפרוגרסיב
ועדיין אני יודע שטק הוא לא ממש סובל
מקווה שלא טעיתי באבחנה שלי..
ואם צדקתי..אולי בסוף אני יהיה פסיכולוג בעצמי:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
בטח אחרי משאני יכתוב עכשיו שחר בדוק יזמין לי פסיכולוג על חשבונו לחקור את התופעה שלי אבל אני יגיד בכל זאת...
מי הוביל את הפריצה האדירה של הפרוג?
הן מבחינת יצירות אדירות שלו בשנתיים האחרונות והן עם תוכנית הרדיו שלו שחשפה את רוב קטעי הפרוג-טראנס שבסופו של דבר רבים מאיתנו נשבו בקסמיו?
ובכן התשובה ידועה
מרקוס שולץ
ושחר
את הדיון שקיימתי איתך אני יצטרך לקיים עם מר שמינץ..
ספייס פייר היה אחד הקטעים היותר מלודיים במהלך הערב
היו המון קטעים הרבה פחות מלודיים בזאנר הפרוגרסיב באותו ערב
שמינץ ידוע כחובב מלודיות
איפשהו באמצע בין אהבתו לפרוג
לבין אהבתו למלודיות
נכנס הקטע הנפלא הזה
אני מקווה שאני לא טועה...
זה כביכול שילוב בין אהבתו הישנה
לאהבה החדשה של הפרוגרסיב
ועדיין אני יודע שטק הוא לא ממש סובל
מקווה שלא טעיתי באבחנה שלי..
ואם צדקתי..אולי בסוף אני יהיה פסיכולוג בעצמי:D |
אני לא כזה לארג' ולא כזה נדיב כל כך מהר..:D
ואני יגיד לך את האמת
את התוכנית של מרקוס שמעתי בדיוק פעמיים
כל הפרוג שהכרתי היה דרך התוכנית של ארמין...(חוץ מקטעים ששמעתי פה ושם ושמעות שהכרתי לבד) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני לא כזה לארג' ולא כזה נדיב כל כך מהר..:D
ואני יגיד לך את האמת
את התוכנית של מרקוס שמעתי בדיוק פעמיים
כל הפרוג שהכרתי היה דרך התוכנית של ארמין...(חוץ מקטעים ששמעתי פה ושם ושמעות שהכרתי לבד) |
אני רק יזכיר לך קטע אחד שהרגשתי שאני היחיד שמכיר שם כשנוגן ביום שישי
soldout - maybe tomorrow ( nova remix)
תגיד שלא היית מתפרק על הרחבה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני רק יזכיר לך קטע אחד שהרגשתי שאני היחיד שמכיר שם כשנוגן ביום שישי
soldout - maybe tomorrow ( nova remix)
תגיד שלא היית מתפרק על הרחבה |
אם הייתי בא אתה לא היית היחיד שמכיר!!! גם אני חולה על הקטע המעלף הזה בעצם אתה זוכר שדיברתי איתך עליו !!
קטע רצצצחחחח הלוואי שישתחרר כבר!!
ואני מודה שאותו הכרתי רק מהתוכנית של מרקוס |
|
|
| YO-I |
אתם יודעים מה הדבר הכי מעצבן בפורום הזה? שאיכשהוא תמיד אתם גולשים לנושאים שלא קשורים לתרד
מה הקשר בין כל בילבולי השכל האלו על כן פרוגרסיב לא פרוגרסיב להרכב טילט שמגיע לדום
ולמי שיש ספק, טילט מדהימים, זה שהם יתנו סט לייב רק יגרום לכם להבין כמה גאונים הם כי לתקלט כמעט כולם יודעים אבל לראות את אנדי ומייק על הבמה עם כל הציוד וניגון לייב, זה צריך להיות מעניין |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YO-I
אתם יודעים מה הדבר הכי מעצבן בפורום הזה? שאיכשהוא תמיד אתם גולשים לנושאים שלא קשורים לתרד
מה הקשר בין כל בילבולי השכל האלו על כן פרוגרסיב לא פרוגרסיב להרכב טילט שמגיע לדום
ולמי שיש ספק, טילט מדהימים, זה שהם יתנו סט לייב רק יגרום לכם להבין כמה גאונים הם כי לתקלט כמעט כולם יודעים אבל לראות את אנדי ומייק על הבמה עם כל הציוד וניגון לייב, זה צריך להיות מעניין |
מצד אחד נכון לא צריך לגלוש ככה לנושאים כי מתחילים לשכוח את המטרה של הטרד
אבל מצד שני זה לא שאנחנו רבים על מי יותר יפה...אנחנו דנים בנושאים שקשורים למוזיקה אלקטרונית וזה רק מוסיף עניין בפורום
יש פורומים שהיו אולי מוחקים או נועלים תטרד בגלל זה...אבל חבל..לא חושב שזה רע אם מתפתח דיון אפילו אם הוא לא קשור לטרד
כל עוד הכל נימוסי ובצורה יפה אין בזה שום דבר רע
וגם אני חושב שיהיה קטלני באפטר
בכלל העובדה שזה אפטר רק תהפוך את הכל ליותר כיף |
|
|
| Shahar |
טוב הגיע הזמן להקפיץ טרד הזה למעלה כדי שאף אחד לא יפספס
:eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב חברים..
השגתי שתי חינמים..
יכול להיות שללא הגבל גיל
אז משצעיר שישאיר לי פה הודעה
ונראה מה אפשר לעשות |
|
|
| fusi |
| אני לא צעיר אבל הנה השארתי הודעה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
טוב חברים..
השגתי שתי חינמים..
יכול להיות שללא הגבל גיל
אז משצעיר שישאיר לי פה הודעה
ונראה מה אפשר לעשות |
פנק אותי |
|
|
|
|