return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Tilt @ Dome (12.03.05) After-party (pg. 8)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Meltdown
מה שנכון, נכון, אכן הסלקטורית הנמוכה בווקס, עשתה לי יופי של בוקר, רק חבל שהיא שיבשה לי את השם משפחה כמו תמיד, והיא לא ממש זרמה איתי, כשאמרתי לה שתמיד כתוב לוסטינג במקום לוסטיג, אולי היא לא הייתה שיכורה מספיק על הבוקר, כפי שהיא הייתה תוך כדי האפטר
:D


אמממ יש יותר מסלקטורית אחת? אני מדבר דווקא על אחת גבוהה שהייתה עם מעיל אדום ומגף שמגיע לה עד הבטן בערך....
Meltdown
כנראה, שאני צריך יותר לבוא לווקס בימי חמישי, כדי להבדיל בין הסלקטוריות, אני דיברתי על הנמוכה עם השיער השטני והעיניים הירוקות, שהייתה בעמדה של הרשימות של גילי יחד עם הבחור עם הכובע מצחייה
Shahar
quote:
Originally posted by Meltdown
כנראה, שאני צריך יותר לבוא לווקס בימי חמישי, כדי להבדיל בין הסלקטוריות, אני דיברתי על הנמוכה עם השיער השטני והעיניים הירוקות, שהייתה בעמדה של הרשימות של גילי יחד עם הבחור עם הכובע מצחייה


לההה ההיא שאני מדבר עליה לא נמוכה
אם היית רואה אותה היה לך בוקר הרבה יותר טוב:D

רק חבל שהיא יכולה אמא שלי:whip:
Scorchio
טוב אני מעתיק לכם את הריוויו שכתבתי לביטס בורד כי אני עדיין קצת עייף אפילו שישנתי 14 שעות ויש לי צבא עוד שעה וחצי בלאט:

טוב מכיוון שהתפנקתי יותר מידי באלכוהול של תומר אני זוכר רק את הסט של זידן של טוכנר וחצי מהסט של אנדי מור, אבל ממה שאני זוכר האווירה הייתה מצויינת הסייברים נתנו מנועים פול גז בהפרעותף זידן ניגן ממש ממש מקפיץ וכמו שאורי אמר טוכנר נתן סט מעולה וחדשני.
בערך בשלב זה אני הולך הצידה ופוגש ידידה שלי עוד מהימים שהיא שירתה איתי בבסיס
(השתחררה) והאלכוהול נותן לי כוחות תעוזה ואני מבצע בה את זממי
עדי יכולה להעיד לכם
לאחר מכן אני ועדי קולטים את אדיר עם מישהי בפעולה מאסיבית
אדיר שיחקת אותה אחי, לרגע חשבתי שזה האלכוהול גורם לי להזיות אבל עדי שהייתה לידי אישרה לי שמה שראיתי הוא אכן אמיתי, אפילו אם היא הייתה צריכה לצעוק לי את זה באוזן 6 פעמים ואני עדיין בקושי הבנתי משהו
אנדי מור מתחיל לתקלט וממה שאני זוכר הוא ניגן את
Santiago Nino - Believe [Max Graham Remix]
Leama And Moor - Fact Of The Matter
Tilt - The World Doesnt Know
עד הקטע הזה הייתי עם הראש בעננים והרגשתי הכי טוב שרק אפשר
אבלללללללללללללללללללללללללללללל

בשלב זה הפינלנדיה נכנסת, ואני כולי פפלוייזה, (לא שתיתי מספיק מים) בלית ברירה ואחרי הקאות חוזרות ונשנות
הייתי חייב להזרק על הספות לשינה קצרה של מה שהתברר בסופו של דבר כ-30 דקות (לא מספיק)

מתעורר איכשהוא רואה שהשעה 2 וחצי מתחיל לחפש את גיל בדרך רואה הפרעות קשות של הסייברים שלנו שעדיין שולטים במקום, חבל שלא יצא לי לראות איך ירון לוחץ לבריזמן פליי
טוב פוגש את גיל בערך בשעה 3 ואני חייב ללכת הבייתה כי אני לא מרגיש כל כך טוב
כאן מגיעה התנצלות לכל חברי הפורום שפספסתי ולא אמרתי להם שלום:
אדיר ראובן אורנה אורי עמית ירון עדי אילן שחר אלעד גילי

אוהב את כולכם והיה נהדר לראות אותכם
ראובן ואדיר תודה על הפירגון באומן 17 אין כמוכם
ולכל השאר היה כיף לראות אותכם והיה אחלה סופשבוע מסיבתי
גילי כל הכבוד לך על חמישי ואל אפטר מעולה שרק ימשיך ככה

לסיכום יש לי מילה אחת:

תודה!

הגעתי הביתה ב-4 בצהריים ונזרקתי עד 6 בבוקר
עוד שעה וחצי צבא

יאללה בלאגגגןןןןן
princess cc
quote:
היתה הכניסה היחידה ועשו מסדרון ארוך שהזכיר לסיסי - האישה המוכה (כן...המשקפיים האלה הם של אשה מוכה מה אני יעשה?! תמסרי למוטי את אהבתי...) את הוליווד וטקס האוסקר נו שיהיה


זה באמת היה נראה כמו טקס אוסקר!
!!!!!או לפחות כמו איזו פרימרייה
והמשקפיים נראים עלי בן זונה!!!!!!!!!:whip:

quote:
דרך אגב אני רוצה כאן תמיכה נשית...הוא נראה די טוב לא?

:crazy: :eyespop: חופשי


quote:
היי זאת חברה של מארק ותאמיני לי אחותי הוא ממש לא חציל!!!

טוף נו... הוא רק חצילון אבל את בהחלט חצילה
למה לא רואים אותך במסיבות???????:whip:

quote:
כאן מגיעה התנצלות לכל חברי הפורום שפספסתי ולא אמרתי להם שלום:

אז אני מבינה שלי אמרת... ממממ מעניין
לא זכור לי דבר כזה!:whip:
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
זה באמת היה נראה כמו טקס אוסקר!
!!!!!או לפחות כמו איזו פרימרייה
והמשקפיים נראים עלי בן זונה!!!!!!!!!:whip:

אז אני מבינה שלי אמרת... ממממ מעניין
לא זכור לי דבר כזה!:whip:


באמת המשקפיים בני זונותתתתתת !! אפילו אמרתי לך!
יגאל יגנוב אישה מוכה לא הולכת עם משקפיים בסטייל חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
המשקפיים של האלה שמסתתרות בחדשות יותר מפחידות משהו בכיוון של המשקפים הירוקות שהיו לסייברים באפטר רק בצבא שחור כהה

וסיסי מה את מתלוננת גם את ברחת איך שאנדי מור ירד:D
Huge-A
אוחחחחחחחחחחחחח מה שהלך שם :D

בכל מקרה אחרי מסיבה באומן 17 הירושלמי , אנחנו מוצאים את עצמנו בדרך לת"א לכיוון הדום
מגיעים בסביבות השעה 8 ורבע וכבר רואים נוכחות די גדולה של אנשים שמחכים להיכנס.
מחליטים לחכות בחוץ לרכב שיגיע לגאול אותנו עם הציוד הכבד :disbelief
בסביבות 9 כל החפ"ק מגיע .. אנחנו מתדלקים בקטנה. ונכנסים .

על העמדה זידן בתופים ובמחולות נותן בראש .. הרחבה נראת טוב .. המוזיקה טובה וסחורת חינם מסתובבת לה בכל מקום :toothless בכל מקרה אנחנו בשלנו רוקדים .. לצלילי הזידן
ומבחינת הזכרון שלי הקטע שהכי בלט זה : ERICK E - Ya Don't Stop
שמתי לב שהרבה חיפשו את השם .. אז לכל המעוניינים ;)

אחריו עולה הרזדנט שלנו טוכנר ממשיך גבוהה ועוקץ כל עוד נפשו בו :!:
באותו זמן אנחנו יודעים שזאת הקריאה לאור ואנחנו פועלים ... יציאה מרוכזת לשיפצורים תדלוק שתייה כל עוד אנחנו חיים וחזרה מהירה להמשך הסט של רואי ...
קצת לפני שהוא מסיים וקצת לפני שאנדי עולה .. אני נתקל בחינם שעונה לשם "קח אותי אדיר" :toothless
אז לקחתי אותה לפני כולם (לכל מי שראה מעשי קונדס שלי באמצע הרחבה)... ומשם כבר זרמנו למקום בלי לחץ אבל זה השפיע לי על הסט של אנדי אז החלטתי להגיד לה ביי לשמוע קצת מנפלאות טילט... אז כמו שאמרו אחרים הסט של אנדי לפחות את ה40 דקות בקושי ששמעתי ממנו אני מאוד נהנתי ואהבתי לשמוע !! רק חבל שזאת לא הופעה שלהם (אולי בשנה הבאה).

ולסיום סוגר על כולם בריזמן שדואג לצעוק לעשות שמח על העמדה ומחוצה לה גם !!!
באמת סט מעולה .. פרט למקרה הקטן שהפריע לו :stongue:

כמובן שאחרי הכל עברתי עוד אפטר הזוי ומצחיק בארומה ...

אז לסיכום אני רוצה להודות לכל החברים שהגיעו (היו הרבה)
לגילי על העזרה ועל ההשקעה של האפטר !!! תודה
לשלומי רואי אנדי מור ובריזמן שעשו אפטר שלא ישכח ...
ולחינם שלקחתי לפני כולם (איך קוראים אני גם לא יודע :D )

שבוע טוב רק בשמחות !!!

עוד 15 יום למנייאק !!!!! :disbelief :disbelief
THE_BLUE_DRAGON
היה כיף!!!
אנדי נתן בראש :crazy:
































לגלרייה...!!!
Shahar
סחה על התמונות גיללל!

וסחה על הבלונדה אדיר
(זאת היא נכון?)
Scorchio
אני אולי זוכר 30 אחוז פרטים מהמסיבה (פינלנדיה)
אבל לא נראה שזאת היא ...

Shahar
quote:
Originally posted by Scorchio
אני אולי זוכר 30 אחוז פרטים מהמסיבה (פינלנדיה)
אבל לא נראה שזאת היא ...


כל מה שקשור לזכרון \ סחיות \ עירנות וכו' לא מדבר אלייך ביום שבת האחרון:D

אבל יש מצב שאני טועה כי לא ראיתי תפנים שלה כל כך
m0sh
אהה אפטר בשבת זה חזק

אני נזכר באוקנפולד

רגע רגע מי שם אטמים?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement