return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Everybody vs Chemistry at now & wow Queensnight
View this Thread in Original format
magrec
:D

WOW! EVERYBODY RUSH NOW!

Op vrijdag 29 april (koninginnenacht) organiseert Chemistry samen met EveryBody een grote BASH! In de Rotterdamse Now & Wow. Een knalfeest in 3 zalen waarbij de NOW in gevuld gaat worden door RUSH en de WOW door EveryBody.
Het resultaat van deze samenwerking is een spectaculaire line-up:

WOW Hosted by EveryBody
- Deep Dish
- Sander Kleinenberg
- Stef Vrolijk
- 16 Bit Lolita’s

NOW Hosted by RUSH
- Victor Coral
- Brian S.
- Monika Elektronica.
- The Flexican
- Leroy Styles
- Nickie Nicole
- R.E.L

SUPERWOW
- LuckyDubz
- Sjors en Sjimmie soundmachine (Howard Komproe en James)
- Clyde
- Seutek

BASH 29/04
Vrijdag 29april 2005
WOW! Everybody RUSH NOW!

Now & Wow
Maashaven ZZ Rotterdam
+ 3110-4771074
23:00 uur – 06:00 uur

Voorverkoop: € 20,- + fee ( voorverkoop via bekende adressen in NL)
Voorverkoop start 21 maart a.s.
Tickets aan de deur: € 25,-


(edit ff titel aangepast en prijs toegevoegd)

20 euro damn das niet duuuuur.
MaGiK54
Conclusie genoeg feessies om uit te kiezen op de 29e :D

Ziet er goed uit, maar zal waarschijnlijk niet gaan, aangezien Mayday de dag erna is :D :D :D :D
emma
geweldig nieuws ! ! ! ! !

Deep dish :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
& sandertje

& nog zoveel andere leuke dingen !

Hier heb ik echt zin in ! :tongue3
Ding Chavez
Hmm ben met koninginnenacht waarschijnlijk in de buurt van amsterdam. Eens kijken of een retourtje rotterdam er in zit...
Dj Lex
Ik vind de line-up niet geweldig, want ben geen fan van Deep Dish, maar een Everybody in Rotterdam skip ik waarschijnlijk niet :D
Wat wordt de prijs?
Bouma-Bros
SUPER! :D

Hoorde ook iets over Deep Dish in Hotel Arena Amsterdam diezelfde nacht, iemand daar info over???
emre
Klinkt errug goed dit ...
Tim81
Ik zeg "WOW"
Matthijs
quote:
Originally posted by Tim81
Ik zeg "WOW"


+1 :D

En inderdaad de prijs valt heel erg mee, toen ik de namen had gelezen begon ik me een beetje zorgen te maken wat dat dan wel niet zou gaan kosten, maar 20 euro is zeker goed te doen! :)
Tim81
quote:
- Sjors en Sjimmie soundmachine (Howard Komproe en James)


:haha: :stongue:

SnuggLe
Hmm... toch wel een erg leuke lineup , en de Now&Wow is ook zeker niet mis. Maar wordt hem denk ik toch niet, ivm Koninginnenach in Den Haag.
Hitman
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar wordt hem denk ik toch niet, ivm Koninginnenach in Den Haag.


Dit gaat waarschijnlijk onze queensnight worden, laat jij het weer afweten Bram... beetje jammer:o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement