|
Everybody vs Chemistry at now & wow Queensnight (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by emre
Ricky Ryan (aka Can Costa) mashup |
Die kennen we al lang uit Can Costa's vorig set op proton. Wel op blijven letten gozers! :clown: Vette track overigens.
en toffe pics en report Tim!  |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Die kennen we al lang uit Can Costa's vorig set op proton. Wel op blijven letten gozers! :clown: Vette track overigens.
|
Jij moet dus ff op blijven letten gozert ;) |
|
|
| Tim81 |
OK, nog een paar foto's dan...
Niet afkijken he ;)
Sander in extase
 |
|
|
| magrec |
Sander is in hotel arena al om 3:15 gestopt....
ik was er niet bij...buizen in de more haha en vandaag earth gechecked in amsterdam vette set van dekay en pff teveel bier weer gezopen...ff kijken wat we vanavond in adam gaan doen.... |
|
|
| SnuggLe |
Gaaf report Tim, en ook gave foto's! :) 
Meesterlijke foto ook van die Berend :D Oh, nice shirt Emre.
Toch wel balen dat ik het gemist heb. Den Haag was ook wel leuk, teveel bier op.... Baalde even toen ze Deep Dish ergens draaide, toen had ik zoiets van "hmmmm..stond ik nu maar in de Now&Wow". |
|
|
| emre |
Als aanvulling op rapport van Tim:
positief:
- muziek was fantastisch
- Now & Wow is qua inrichting een hele vette club
- Sido die eindelijk weer op een behoorlijk Nederlands feest wordt gespot (wanneer wordt 'die kale' nu lid hier?)
negatief:
- Geluidssysteem verzorgt de 'high' niet echt best
- Teveel publiek bij Deep dish en teveel modepoppetjes (m/v) en irritante pillenslikkers/zuiplappen (m/v)
- Stef Vrolijk & 18 bit Sletten die maar een half uur aan knappe platen (laatste halfuur) meehadden maar wel voor langere tijd liepen te klooien met overgangen (Stef moet kennelijk nog maar ff oefenen)
- Boete van e 45,- ivm parkeren :(
- Bij de geplande TA-meeting (1 uur bij basvh) lieten velen verstek gaan :wtf:
All in all maakte de muziek dit tot een superfeest ..... Dubfire opende in mijn ogen dus fantastisch (deep & nasty) waarna Sharam het een beetje opvoerde zonder de cheese te draaien waar ik bang voor was; wel was weer duidelijk IMO dat Dubfire beter is dan Sharam --> hij behield 'de groove' veel beter IMO.
Afsluitende B3B was geweldige 'gekkigheid' van de heren --> beetje klooien en elkaar plaatjes aangeven .... ze vonden het zelf ook duidelijk errug leuk hetgeen misschien ook kan komen door de hoeveelheid Smirnoff die er genuttigd werd :wtf: |
|
|
| emma |
Vond het wel een vet feestje.
Wij kwamen aan rond 1uur, was in begin wel irritant druk en warm !
Begin van Deep Dish's set was een beetje rustig maar zoals jullie al zeiden klonk het ietsje later lekkerder en konden we helemaal uit ons dakkie gaan.
Wij zijn om 04.30u doorgegaan dus Sandertje spijtig genoeg net gemist (maar dat maken we aanstaande woensdag wel weer goed!)
Kheb het erg naar mijn zin gehad daar in Now&Wow maar zoals Emre al zei heel veel showpoppetjes :o
leuk ook om enkele stuitende TA'ers tegen te komen :D |
|
|
| SnuggLe |
- Sido die eindelijk weer op een behoorlijk Nederlands feest wordt gespot (wanneer wordt 'die kale' nu lid hier?)
|
Lol :) Aardige vent is dat, in de Exposure was hij er toen ook (toen je ziek was Sido ;)) & in Belgie ja, lachen vent.
Vind het altijd apart dat het zo 'ons kent ons' is eigenlijk toch. Iedereen kent iedereen op progressive-feesten lijkt het wel. Knoem bv ook een Renske. Vaag dat zovelen elkaar kennen, zonder dat je het weet :) |
|
|
| GrooveCollect. |
| quote: | Originally posted by Tim81
|
Altijd leuk om jezelf op een fotootje terug te zien. :D
Was een leuk feestje idd. Now & Wow blijft alleen een ongezellige saaie toko. In bijv. 't Paard of de Panama waar je niet die irritante loopgraven aan de zijkant hebt en alles veel meer dansvloer gericht is en je automatisch vol in het geluid staat, had het dak er al zeker veel eerder vanaf gegaan. Pas aan het eind van DD begon de zaal los te komen. Daarvoor was het maar een matte bedoeling.
Ali is duidelijk de betere dj van de 2. Hij heeft veel meer lijn in zijn set. Sharam begint altijd al snel met die poppy dingen en die foute remixen van (oude) top 40 hitjes in zijn set te douwen om op een simpele manier de massa aan de gang te krijgen.
Ik hoorde backstage inderdaad al snel dat ze Stef naar Hotel Arena hadden gestuurd om het laatste uur van Sander daar over te nemen (pfff.. je zal maar daar heen zijn gegaan :whip: ), zodat hij nog op tijd in de n&W zou zijn.
Ben zelf om 6 uur weggaan. Geen zin meer en het laatste uurtje ofzo wordt toch meestal gevuld met hitjes (zoals 7 nation army) die eigenlijk niet meer kunnen.
Behalve Bouma niemand van hier gezien verder. :( |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Altijd leuk om jezelf op een fotootje terug te zien. :D
Behalve Bouma niemand van hier gezien verder. :( |
Tja ik heb samen met basvh een meeting gedaan om 1 uur :wtf:
Als je ff zegt welke persoon jij bent op die foto van Tim, dan tackle ik je de volgende keer wel ff als ik je herken ;)
BTW lekker jah dat Stef ff af ging sluiten in Hotel Arena ... ben je ook mooi klaar mee :rolleyes: De Stef + 16 dinges combo vind ik duidelijk sterker producerend dan draaiend |
|
|
| GrooveCollect. |
Tja ik heb samen met basvh een meeting gedaan om 1 uur :wtf:
Als je ff zegt welke persoon jij bent op die foto van Tim, dan tackle ik je de volgende keer wel ff als ik je herken ;)
BTW lekker jah dat Stef ff af ging sluiten in Hotel Arena ... ben je ook mooi klaar mee :rolleyes: De Stef + 16 dinges combo vind ik duidelijk sterker producerend dan draaiend |
ok, beginnend van helemaal rechts:
Staant: Armand (vriend van me en roadie van de 16bit sletjes)
vlak daarnaast zittend: Peter (1 van de 16 bit)
iets meer naar links zittend: ik (met dat bandje om me arm) |
|
|
| SaBi |
| Ook wij waren erg onder de indruk van de now & wow....het undergroud gevoel komt hier goed tot zijn recht . Ons 1e progressive feeste in NL was zeker voor herhaling vatbaar en als Deep Dish er dan ook weer bij zijn , . Wat een set zeg ...lekkere uptempo progressive . We waren bang dat ze misschien iets minder toegangkelijk zouden draaien . Maar niks van dat ...het bleef maar knallen . Ze hadden er ook echt zin in . We vonden het in 1e instantie jammer dat Sander maar 1 uurtje zou draaien , maar dat werd id achteraf goed gemaakt door vroeger te komen en met veel fun achter de draaitafels te staan . Wij hebben iig een topnacht gehad ;) . |
|
|
|
|