return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Everybody vs Chemistry at now & wow Queensnight (pg. 11)
View this Thread in Original format
Tim81
Hij is idd meesterlijk!
Ik zag vrijdagmiddag dit shirt nog hangen, maar 45 euro vond ik ff teveel voor iets wat je maar 1x per jaar aantrekt

SnuggLe
quote:
Originally posted by Tim81
Hij is idd meesterlijk!
Ik zag vrijdagmiddag dit shirt nog hangen, maar 45 euro vond ik ff teveel voor iets wat je maar 1x per jaar aantrekt

Hmm..beetje duur ja...
Ik moet ook weer eens een goede nieuwe leuke vinden!
Teknikol
Nou nou nou zeg, wat een nacht was het! rond 1 uur waren we (wat vrienden en ik) binnen. Stef & 16 Bit Lollies gemist, maja we kwamen dus tijdens bij de start van DD binnen dus we waren het snel weer vergeten allemaal.

Nog even rondgelopen, de Rush zaal was wel ok (die middelste met urban en disco ofzo vond ik helemaal nix). De aankleding was zoals eerder vermeld goed verzorgd. Na het rondje heb ik voorgesteld om weer naar de Everybody te gaan.

Daar aangekomen stond iedereen lekker te swingen op de beats van DD. Het was er het drukst van alle zalen volgens mij en terecht. Toen Sharam (met die baard toch?) ook verscheen kreeg de muziek een nieuwe impuls en het publiek pakte het moeiteloos op.

Ik heb genoeg "uit je dak" momenten gehad. Er was alleen 1 nummer wat DD kerel met baard draaide wat echt meesterlijk was. Ik weet niet hoe de track heet, misschien als ik het omschrijf dat het jullie wat zegt.

Het begon met een redelijk doorsnee progressive (duh) drum/basslijn, maar er sloop een geweldig gitaar riff in wat een beetje mediterraans aandeed. Er zat geen distortion op de gitaar zoals ik heel veel heb gehoord die avond. In de break hoorde je die gitaar bijna solo en toen kwam de beat/bass en alles er weer in. Veel beter kan ik het niet uitleggen, de tracks stond een beetje in contrast met alle andere tracks (die DD draaide) imo, de sfeer was een stukje melodieuzer dan alle andere.

Anyway: vervolgens kwam SK de booth in en stuurde het publiek naar hogere sferen :D Het was geweldig dattie iets eerder was en dan ook nog es b2b met DD. Heerlijke tracks gehoord.

Bij mekaar dus een top avond gehad. Sfeer was goed & de muziek was goed. grzzz
basvh
Eindelijk tijd/zin om een reportje te schrijven:

Het was vet zeg! Vette tunnnnesss. Locatie is echt van grote klasse alleen jamer dat het geluidsysteem om te janken is. Hang er gewoon een function 1 in ofzo.

Stef Vrolijk en de 16 bit lolitas. Wel aardig alleen kan iemand vertellen wat de 16 bit lolitas doen. Ze staan naast stef vrolijk met een laptop?????????

Deep Dish was echt helemaal geweldig. B2B stukje met Sander K was grappig en dan de afsluiting van The Killers met Mr Brightside in de remix van jaques lucont. Toen ging ik echt helemaal los.

Verder natuurlijk veels te veel bier op. Gezellig ff met Emre en Bouma gekletst. Tim81 stond ook in de buurt maar toen kwam er niks zinnigs meer uit me dus heb toen ook maar niet de moeite genomen om hem aantespreken. Haha. In de verte nog paar belgen gezien maar jah me belgisch is niet meer wat het geweest is.

Owjah vrouwlijk schoon was van modepopjes niveau ........ zoooooooooooooooooo lekker :eyespop: :eyespop: :eyespop:
Tim81
quote:
Originally posted by basvh
Tim81 stond ook in de buurt maar toen kwam er niks zinnigs meer uit me dus heb toen ook maar niet de moeite genomen om hem aantespreken. Haha.

Terug in de auto bij mij zaten een paar gasten die heel ver heen waren en ook daar kon ik nog mee communiceren, dus volgende keer mag je me altijd aanspreken ;) :p
basvh
Je stond naast emre en je keek nogal saggie dus ik d8 laat die jongen maar.
Tim81
Ik saggie :conf: Kan het me niet voorstellen op zo'n avond!
Hoogstens wat vermoeid ;)
Tim81
http://dance.phono.nl/albums/album203/evbdrsh_318.jpg

http://dance.phono.nl/albums/album203/evbdrsh_025.jpg

Aardige pics van JP's collega!
Roger
vette foto die laatste zeg!
Tim81
Filmpje

Beelden van Chemistry.nl

Roos22
quote:
Originally posted by Tim81
Filmpje

Beelden van Chemistry.nl

wow! wat een ontzettend koel filmpje zeg! Dat nummer is echt goed eronder.. Hey Tim waar blijven jouw foto's? ;)
Tim81
quote:
Originally posted by Roos22
wow! wat een ontzettend koel filmpje zeg! Dat nummer is echt goed eronder.. Hey Tim waar blijven jouw foto's? ;)

Ik heb er al een paar gepost... of zit je ook nog op 'vage' persoonlijkheden te wachten!?! Ik heb niet echt ruimte ergens waar ik ze on line kan zetten...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Privacy Statement