|
Everybody vs Chemistry at now & wow Queensnight (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Niet zo moeilijk doen bram...11 juni deep dish in de panama (eigenlijk hun mei optreden maar dat ging niet door)
ziets toch ;) |
Nee, want het niets met Yooshi te maken. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nee, want het niets met Yooshi te maken. |
hmm ok want die yooshi avond zal nu in juni vallen in de panama ;)
naja zijn er iig ook genoeg leuke dingen in juni te doen :cool: |
|
|
| Tim81 |
Morgen start de vvk!
(om deze thread weer ff omhoog te halen) |
|
|
| Yarnie |
| Ik denk dat ik ook wel ga....ff kijken hoe dat gaat want koningedag is er volgens mij niet echt veel te beleven in rotterdam....jammer dat deep dish ook niet in hotel arena draaien :< |
|
|
| Phortje |
| ik ga ook wel denk ik.... tis tenslotte al een hele tijd geleden dat ik yarnie op een feestje tegen ben gekomen :o |
|
|
| emma |
| kan je kaartjes kopen in free recordshop ? |
|
|
| SaBi |
| Op de site staat dat de kaartjes vanaf vandaag via de bekende voorverkoop adressen verkrijgbaar zijn . Op ticketbox staat iog nog helemaal niks ! |
|
|
| iLLicit |
Ja, ik wil ook graag kaartjes kopen, maar waar?
Denk niet op ticketbox, anders had het er al op moeten staan. Misschien bij de bekende voorverkoopadressen in Rotterdam, dus dan denk ik aan Mid-Town of zo? |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by iLLicit
Ja, ik wil ook graag kaartjes kopen, maar waar?
Denk niet op ticketbox, anders had het er al op moeten staan. Misschien bij de bekende voorverkoopadressen in Rotterdam, dus dan denk ik aan Mid-Town of zo? |
Nee geen Mid-town.
Basic-Beat zal ze zeker hebben :D |
|
|
| SaBi |
| Het zal toch wel zo zijn dat ze door heel nederland verspreid worden....is een beetje moeilijk om vanuit Limburg kaartjes in Rotterdam te scoren . |
|
|
| Matthijs |
| Ik denk gewoon dat de site van ticketbox nog niet geupdate is en dat ze die kaartjes binnenkort heus wel verkopen. |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
verder hebben ze een heerlijk soundsytem in de Now&Wow dus dat wordt knallen! :eyespop: |
Dit wordt idd wel vaker gezegd, maar is dus niet waar. Geluid staat wel erg hard, maar is waanzinnig schel. Pijn in de oortjes gegarandeerd. Veel plezier! :D (ga misschien zelf ook wel ;) ) |
|
|
|
|