|
Everybody vs Chemistry at now & wow Queensnight (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Roos22 |
| Hebben we er nog zin an? :D |
|
|
| Tim81 |
| Deep Dish - Say Hello :toocool: |
|
|
| Yarnie |
ik ga ook \o/ gloof dat phor ook gaat van wat ik hem hoorde zeggen
Heb sander k de laatste tijd al best vaak gezien dus ga dan liever hier heen als hotel arena |
|
|
| GrooveCollect. |
Ik weet dat de meesten er niet van houden, maar kan er niet een meeting komen ?
Ik wil nou wel eens kijken met wat voor die-hards ik hier te maken heb. :nervous: |
|
|
| SnuggLe |
Meeste mensen van hier Jerry die naar feesten gaan kennen elkaar wel, tis maar een select gezellig groepie :) Daarom wordt er meestal niet gemeet, omdat je elkaar toch wel tegenkomt :)
De mensen die gaan: heel erg veel plezier, en 'say hello' to Deep Dish van me :D Ik ga Koninginnenach in DH maar eens een bezoekje brengen....... |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Ik weet dat de meesten er niet van houden, maar kan er niet een meeting komen ?
Ik wil nou wel eens kijken met wat voor die-hards ik hier te maken heb. :nervous: |
TA meeting om 1 uur bij High_energy :wtf: of gaat die niet? |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by emre
TA meeting om 1 uur bij High_energy :wtf: of gaat die niet? |
Volgens mij gaat hij naar Hotel Arena :cool: daar gaat je meeting point! :D |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Volgens mij gaat hij naar Hotel Arena :cool: daar gaat je meeting point! :D |
dammit!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emre
TA meeting om 1 uur bij High_energy :wtf: of gaat die niet? |
LOL! |
|
|
| basvh |
| hoho ik ga ook hier naar toe en ben zelfs nog een beter meeting point dan high nrg. |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by basvh
hoho ik ga ook hier naar toe en ben zelfs nog een beter meeting point dan high nrg. |
Bueno :toocool: Meeting om 1 uur bij basvh |
|
|
| emma |
heb best wel zin in dit feestje eigenlijk !
hopenlijk isset niet te druk . . . |
|
|
|
|