return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
Everybody vs Chemistry at now & wow Queensnight (pg. 4)
View this Thread in Original format
emma
ik hoorde dat ze pas vanaf woensdag te verkrijgen zijn via ticketbox, nog effe wachten dus.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Dit wordt idd wel vaker gezegd, maar is dus niet waar. Geluid staat wel erg hard, maar is waanzinnig schel. Pijn in de oortjes gegarandeerd.


Ja maar ik ben half doof dus dan is de sound perfect daar! :p

quote:

Veel plezier! :D (ga misschien zelf ook wel ;) )


Tuurlijk ga je mee man! :cool: :)
Ezzzzzzy
ik moet helaas naar Spanje die week :whip:
Little Theseus
quote:
Originally posted by Ezzzzzzy
ik moet helaas naar Spanje die week :whip:


ach gut :rolleyes:
Tim81
Ticket is in the pocket!

Gaat een leuk feestje worden!
Ding Chavez
Hoe zit het nou met z'n set in Hotel Arena en die in Rotterdam? Sander gaat toch niet maar een uurtje draaien in de now&wow???
SaBi
Daar ziet het wel naar uit :mad: .
Tim81
Ik ben inderdaad benieuwd hoe ze dat gaan doen... maar ja, Deep Dish staat ook wel bekend om hun lange sets!
tijs08
quote:
Originally posted by Tim81
Ik ben inderdaad benieuwd hoe ze dat gaan doen... maar ja, Deep Dish staat ook wel bekend om hun lange sets!


Ja daarom wacht ik nog maar even met mijn kaartje kopen... Vind Deep Dish namelijk niet echt vet, en ZEKER niet als ze een set draaien langer dan 2 uur... vind hun sets altijd te diep en eentonig. Geef mij Sander K maar die vind ik stukken beter. Maar zoals het er naar uitziet inderdaad draaid hij maar 1 uurtje en dan ook nog eens van 5 tot 6 ofzo... dan ben ik al weg denk ik. Even kijken of geen goed alternatief is dus. Wel jammer want het is om de hoek :)
Edwin B
Hij zal toch wel langer dan een uur draaien? Daar komt Sander toch niet helemaal voor uit Amsterdam?! Of het gaat gewoon langer door... Sander @ Space Miami morning session maar dan gewoon in de Now & Wow..?

emma
quote:
Originally posted by Edwin B
Sander @ Space Miami morning session maar dan gewoon in de Now & Wow..?


hehe
ja dat zou ook wel fijn zijn.

ze moeten het hele spul gewoon eens ophelderen, een timetablet'tje zou wel fijn zijn.:D
GrooveCollect.
Sander of geen Sander, ik ga hier bij zijn.

Eerste keer weer stappen sinds ik vader ben geworden. :tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement