return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Everybody vs Chemistry at now & wow Queensnight (pg. 2)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Hitman
Dit gaat waarschijnlijk onze queensnight worden, laat jij het weer afweten Bram... beetje jammer:o


Eh...hoe bedoel je? I dont get it :)

Maar zou er graag zijn, maar Koninginnenach gaat toch voor, vandaar (was elders ook al opgemerkt :))
basvh
waarsch ook aanwezig.


deur beleid beetje streng daar? moet ik er ultra hip uitzien?
Jappio
quote:
Originally posted by basvh
waarsch ook aanwezig.


deur beleid beetje streng daar? moet ik er ultra hip uitzien?


Volgens mij verschilt dat per feest, maar de laatste x toen ik bij een Flirt-feest was werd ongeveer de helft geweigerd (foute schoenen, zie ik daar een t-shirt? enz enz). Zorg gewoon dat je met meer vrouwen bent dan mannen, dan kom je sowieso wel binnen :)

[edit] uiteraard wel knappe vrouwen ;), met 2 draken kan je t ook wel vergeten :toothless [/edit]
magrec
quote:
Originally posted by basvh
waarsch ook aanwezig.


deur beleid beetje streng daar? moet ik er ultra hip uitzien?


met vv geen deurbeleid (iig niet als op een normala avond) met awakenings kwam tim ook binnen :p op zijn gympen.
tijs08
quote:
Originally posted by basvh
deur beleid beetje streng daar? moet ik er ultra hip uitzien?


Als je gewoon eens normale kleren aantrekt in plaats van altijd maar in je carnavals kloffie rond te lopen waarschijnlijk wel!

Ik zal ook wel aanwezig zijn, Line-up inderdaad niet denderend, zoals Lex al zei...
Standaard N&W line up met een (voor mij) erg magere Everybody line-up, maar ach, het is bij mij om de hoek dus dit feest zal ik ook echt niet laten schieten. :)
Phortje
'k denk dat ik hier ook wel bij ga zijn :)
basvh
quote:
Originally posted by tijs08
Als je gewoon eens normale kleren aantrekt in plaats van altijd maar in je carnavals kloffie rond te lopen waarschijnlijk wel!


hehe, He als jij dan i.p.v je container-lossen-overal ook een keer wat fatsoenlijks aantrekt dan zijn we samen best hip
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
met vv geen deurbeleid (iig niet als op een normala avond) met awakenings kwam tim ook binnen :p op zijn gympen.


Idd, wickit met je RoXoRzZ schoenen naar binnen..AAAIGHT!:eek:
Partyhardy!
Ik vind de line-up toch behoorlijk dik! Deep Dish en Sander K maken er altijd een feest van! verder hebben ze een heerlijk soundsytem in de Now&Wow dus dat wordt knallen! :eyespop:
Edwin B
Denk dat ik mijn agenda toch even moet aanpassen voor de 29ste van april :P

SnuggLe
*mompel mompel* DD komt niet in Hotel Arena, alleen in de Now&Wow.... en zet 11 juni in de agenda
magrec
Niet zo moeilijk doen bram...11 juni deep dish in de panama (eigenlijk hun mei optreden maar dat ging niet door)

ziets toch ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement