|
Everybody vs Chemistry at now & wow Queensnight (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Hitman
Dit gaat waarschijnlijk onze queensnight worden, laat jij het weer afweten Bram... beetje jammer:o |
Eh...hoe bedoel je? I dont get it :)
Maar zou er graag zijn, maar Koninginnenach gaat toch voor, vandaar (was elders ook al opgemerkt :)) |
|
|
| basvh |
waarsch ook aanwezig.
deur beleid beetje streng daar? moet ik er ultra hip uitzien? |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by basvh
waarsch ook aanwezig.
deur beleid beetje streng daar? moet ik er ultra hip uitzien? |
Volgens mij verschilt dat per feest, maar de laatste x toen ik bij een Flirt-feest was werd ongeveer de helft geweigerd (foute schoenen, zie ik daar een t-shirt? enz enz). Zorg gewoon dat je met meer vrouwen bent dan mannen, dan kom je sowieso wel binnen :)
[edit] uiteraard wel knappe vrouwen ;), met 2 draken kan je t ook wel vergeten :toothless [/edit] |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by basvh
waarsch ook aanwezig.
deur beleid beetje streng daar? moet ik er ultra hip uitzien? |
met vv geen deurbeleid (iig niet als op een normala avond) met awakenings kwam tim ook binnen :p op zijn gympen. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by basvh
deur beleid beetje streng daar? moet ik er ultra hip uitzien? |
Als je gewoon eens normale kleren aantrekt in plaats van altijd maar in je carnavals kloffie rond te lopen waarschijnlijk wel!
Ik zal ook wel aanwezig zijn, Line-up inderdaad niet denderend, zoals Lex al zei...
Standaard N&W line up met een (voor mij) erg magere Everybody line-up, maar ach, het is bij mij om de hoek dus dit feest zal ik ook echt niet laten schieten. :) |
|
|
| Phortje |
| 'k denk dat ik hier ook wel bij ga zijn :) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by tijs08
Als je gewoon eens normale kleren aantrekt in plaats van altijd maar in je carnavals kloffie rond te lopen waarschijnlijk wel! |
hehe, He als jij dan i.p.v je container-lossen-overal ook een keer wat fatsoenlijks aantrekt dan zijn we samen best hip |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
met vv geen deurbeleid (iig niet als op een normala avond) met awakenings kwam tim ook binnen :p op zijn gympen. |
Idd, wickit met je RoXoRzZ schoenen naar binnen..AAAIGHT!:eek: |
|
|
| Partyhardy! |
| Ik vind de line-up toch behoorlijk dik! Deep Dish en Sander K maken er altijd een feest van! verder hebben ze een heerlijk soundsytem in de Now&Wow dus dat wordt knallen! :eyespop: |
|
|
| Edwin B |
| Denk dat ik mijn agenda toch even moet aanpassen voor de 29ste van april :P |
|
|
| SnuggLe |
| *mompel mompel* DD komt niet in Hotel Arena, alleen in de Now&Wow.... en zet 11 juni in de agenda |
|
|
| magrec |
Niet zo moeilijk doen bram...11 juni deep dish in de panama (eigenlijk hun mei optreden maar dat ging niet door)
ziets toch ;) |
|
|
|
|