return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Everybody vs Chemistry at now & wow Queensnight (pg. 10)
View this Thread in Original format
Roos22
now, rond half 12 binnen en verbaasd gestaan van het feit dat deze clubs nog bestaan. Als een dolle rende we de nog wat lege now en wow door alsof we in een creatieve speeltuin belandt waren. grote banden aan touwen als schommels, een groot hondenhok (doggystyle), mooie graffity, schilderijen, en borden met schreeuwende teksten erop. Helemaal goed dus voor een avond Deep Dish en Sander. Van begin tot eind heb ik genoten van alles om me heen. Goede sfeer, leuke mensen en muziek! Voor mij was het wow!

oh ja en als een echte goupie betaamd nog even met Sander Kleinenberg op de foto! :D Je kon zo de booth inlopen namelijk!
Edwin B
Ja weinig meer aan toe te voegen, het was WOW in NOW ;)

Kan niet wachten tot de 11e juni. Zou niet verkeerd zijn als Sander Sasha weer eens uitnodigt :tongue3
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by SnuggLe
Lol :) Aardige vent is dat, in de Exposure was hij er toen ook (toen je ziek was Sido ;)) & in Belgie ja, lachen vent.

Vind het altijd apart dat het zo 'ons kent ons' is eigenlijk toch. Iedereen kent iedereen op progressive-feesten lijkt het wel. Knoem bv ook een Renske. Vaag dat zovelen elkaar kennen, zonder dat je het weet :)

Hehehe, ik zal Olivier nog eens een linkie sturen van dit forum om 'm te pushen..... :p

Renske zei vrijdag precies hetzelfde als jij Bram, die wilde wel een keer met een leuke groep wat afspreken buiten een feest om. :) Count me in. :toothless

Vond het iig een geslaagde avond! Vooral de locatie vind ik erg gaaf. Deep Dish deed wat je van ze kon verwachten, lekkere drive in hun set, met af en toe een geweldige climax (Say Hello :)). Hoogtepunt voor mij was ook die Edit van Rycky Ryan van Xpander, in tijden niet zo los gegaan op een plaat. :tongue2 Ook leuk om naast Emre, Tim, Jerry, Roos, Emma, ChooChoo, David & broer nog ff Basvh tegen het lange lijf te lopen. :D
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Edwin B
Ja weinig meer aan toe te voegen, het was WOW in NOW ;)

Kan niet wachten tot de 11e juni. Zou niet verkeerd zijn als Sander Sasha weer eens uitnodigt :tongue3

11 Juni wordt Sander K. solo. Heb een tijdje met iemand gepraat van de organisatie en heb de naam Sasha nog een paar keer nadrukkelijk laten vallen, so let's keep our fingers crossed.... ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
11 Juni wordt Sander K. solo. Heb een tijdje met iemand gepraat van de organisatie en heb de naam Sasha nog een paar keer nadrukkelijk laten vallen, so let's keep our fingers crossed.... ;)

Die lui van Full Circle organiseren echt veel....! Heb je gesproken met Erik Bartoo? Die zeik ik ook altijd dik aan zijn kop :D :D

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Hehehe, ik zal Olivier nog eens een linkie sturen van dit forum om 'm te pushen..... :p

Renske zei vrijdag precies hetzelfde als jij Bram, die wilde wel een keer met een leuke groep wat afspreken buiten een feest om. :) Count me in. :toothless

Ah, olivier was de naam ja, i forgot :)
Ha, count me ook in :) Vind het altijd wel gezellig ja!
Renske is er dinsdag btw zeer waarschijnlijk ook bij in de Cocoon...jij ook Sido?
magrec
Zo dan weer terug in good old vaassen....

Vrijdag wilden we dus maar sander kleinenberg in hotel arena maar ja na 2 telefoontjes kregen we te horen dat het uitverkocht was. Dan maar iets dichtbij zoeken....de more....wat een prutstent met slecht geluid is dat toch wel maar het bier smaakte goed :D Om 4:0 keuze maken tussen gaan slapen/jointje of dispuutfeest ergens in een kelder...hebben maar voor het 1e gekozen.

Koninginnedag zelf gevierd op de westerstraat met hele goede muziek en een bende gezellige mensen :) Dekay, kareem, benoit en per draaiden allemaal lekker vrolijk en zomers. Bier smaakte prima (2 euro betalen en als je beker weer inleverd krijg je nog 1 euro terug ook..goedkoop zuipen dus)

's avonds niets meer gedaan..filmpje/wijntje/bier en slapen.
Bouma-Bros
quote:
Die lui van Full Circle organiseren echt veel....! Heb je gesproken met Erik Bartoo? Die zeik ik ook altijd dik aan zijn kop :D :D

Ah, olivier was de naam ja, i forgot :)
Ha, count me ook in :) Vind het altijd wel gezellig ja!
Renske is er dinsdag btw zeer waarschijnlijk ook bij in de Cocoon...jij ook Sido?

Geen idee meer hoe die kerel van Everybody heet. ;) Zal ik ff navragen.

Ik ben er dinsdag helaas niet bij nee.... Morgen start ik met een nieuwe baan, dus lijkt me niet zo'n goeie zet om daar woensdagochtend als een zombie aan te komen.... :toothless
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Zo dan weer terug in good old vaassen....

Vrijdag wilden we dus maar sander kleinenberg in hotel arena maar ja na 2 telefoontjes kregen we te horen dat het uitverkocht was. Dan maar iets dichtbij zoeken....de more....wat een prutstent met slecht geluid is dat toch wel maar het bier smaakte goed :D Om 4:0 keuze maken tussen gaan slapen/jointje of dispuutfeest ergens in een kelder...hebben maar voor het 1e gekozen.

Koninginnedag zelf gevierd op de westerstraat met hele goede muziek en een bende gezellige mensen :) Dekay, kareem, benoit en per draaiden allemaal lekker vrolijk en zomers. Bier smaakte prima (2 euro betalen en als je beker weer inleverd krijg je nog 1 euro terug ook..goedkoop zuipen dus)

's avonds niets meer gedaan..filmpje/wijntje/bier en slapen.

Ik zie dat jij je wel vermaakt hebt :cool:
Wel cool! Zeker flink kleurtje gekregen, niet?
magrec
quote:
Ik zie dat jij je wel vermaakt hebt :cool:
Wel cool! Zeker flink kleurtje gekregen, niet?

valt mee ovderdag in adam was het af en toe zonnig en later zelfs wat regendruppels gehad...

Smoby represent!!!!!!

Dekay draaide erg goed (luther vandross plaatje kwam nog voorbij en bad natuurlijk) Vigo waas stond ook uit zijn dak te gaan bij dekay goede muzieksmaak die gozer ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec

Smoby represent!!!!!!

Vet shirt man :D

Tim81
Het gaat weinig meer over Now & Wow in deze thread... ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Tim81
Het gaat weinig meer over Now & Wow in deze thread... ;)

Oke, ontopic dan:

Dat shirtje van Harmen is WOW :crazy: :eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Privacy Statement