|
Awakenings festival 2005 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by franzelare
ploert! ga dan zelf gewoon! |
Ga ik ook :clown: maar graag mét timetable ;) Zin in! :cool: |
|
|
| Muppy |
| hey mensen ik hoop voor jullie dat het nog een beetje lekker weer word! have fun!:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ga ik ook :clown: maar graag mét timetable ;) Zin in! :cool: |
Ejh nerd, die dingen worden bij binnenkomst uitgedeeld. :) maak je niet zo druk.
over 20 minuten pak ik de bus, hopen dat hij dit keer wel komt. :p
Feeston!!! whoeehoeee!! |
|
|
| basd |
+ NLTA's altijd gezellig
+ Het weer (een buitje van twintig minuten en wat nonsignificante miezer is stukken beter dan vorig jaar)
+ Shinedoe (lekker setje, zeker het begin was pure klasse)
+ Steve Bicknell (knetterharde nietsontziende techno zonder concessies, technisch perfect)
+ Mensen die niet weten of ze veilig langs eventuele politiecontroles komen en jou dan maar vragen of ze je even inclusief auto bij Sloterdijk willen afzetten
+/- Takaaki Itoh. De man voor wie ik eigenlijk kwam voldeed net niet helemaal aan mijn verwachtingen, zaten een aantal topplaten tussen maar opbouw en structuur waren zo goed als afwezig. Paar rare climaxen ook.
- Cari "Mijn breiende oma is boeiender" Lekebusch
- Minimal is echt geen feestmuziek voor mij
- De uitstraling van de eerder genoemde Steve Bicknell. Hoe kun je zo vet draaien en er bij staan als een paspop?
- Vroeg weg en dus liveset van Sebastian Kramer missen
- Tim die niet wegloopt bij Nathan Fake - The sky was pink. Waar zijn je principes?
Al met al toch iets minder dan voorgaande jaren maar toch wel weer gezellig. Misschien later meer. |
|
|
| New Wave |
Zoooooooo ik was ook weer terug. Mijn laatste bus ging om 23:14 dus ik moest wat vcroeger weg, helaas. Ik had Secret cinema nog heel graag live mee willen maken maar het had niet zo mogen zijn.
Binnenkomst ging prima, nergens lang hoeven wachten. Takaaki Itoh was opzich wel okee, zat goed spul tussen.Alleen wat vage overgangen. Shinedoe effe meegepakt, was zeer relaxed, 1 van d etopsetjes van dit festival. Toen naar Cari lekebusch, voor hem was ik ook wel gekomen ....na 3 platen maar weg gegaan want het was echt bagger slecht. Vond hem in Rotterdam zeer sterk draaien maar dit keer was het vullis.
Effe naar magda gegaan voor wat lekkere minimale techno. Bassie vond het ook schitterend :p. Bart skils effe helemaal meegepakt. Was een zeer lekker setje, respect. Ik wilde snel wegrennen want Michelle de Zey was de volgende. Alleen jammer dat die proghoeren Magrec en Basd bleven staan om mij te dissen. Ik pak jullie nog wel een keer terug! Hoeren! :p
Steve Bicknell was echt zwaar top. Lekkere harde techno. (niet die hardcore die uit Area 2 wat een drama zeg, had niets meer met techno te maken, heel partyflock stond er.) Mixte zeer strak maar hij had geen interactie met het publiek wat ik wel jammer vond. Met dit soort techno kan je zeer goed met het publiek spelen. Darana Sebastiaan Kramer, was opzich wel okee. :) Efef stuk Joris Voorn meegepakt en toen naar huus. Op CS nog wat mensen in het wit in de zeik gezet, betere afsluiter kon niet :p |
|
|
| Partyhardy! |
Goed naar mijn zin gehad, was vooral gezellig, muzikaal okay. Vond vooral in het begin Gabriel Ananda super! Vette electro achtige tracks! :cool: Zijn afsluiter was helemaal een klapper, heb aan hem gevraagd hoe die heet: komt over een paar weken uit op Karmarouge, nr.15 en heet volgens mij "Geiles Stück" vette plaat! :)
Verder vond ik Voorn wel lekker draaien Karotte was top en Villalobos op het einde had wel wat relaxte plaatjes :cool:
Qua weer was het ook nog goed verlopen gelukkig :toocool: en verder wel geinig een onverwachte ta-meeting bij de toiletten :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Qua weer was het ook nog goed verlopen gelukkig :toocool: en verder wel geinig een onverwachte ta-meeting bij de toiletten :p |
mwjha, dat was ook grandioos. :p
Onno, Leon, Harmen, Bassie, Hendrik (M5), Lex, ik en toevallig kwam Verdine ook nog langs. Het was een wonder dat plots iedereen bij elkaar stond :p Was erg geellig!!! |
|
|
| magrec |
Ik ben wakker :o :o
Super gezellig festival weer. Niet zo vet (muzikaal gezien) als vorig jaar vond ik maar heb me meer dan prima vermaakt. Er werd overal wel prima gedraaid shinedoe draaide errug relaxt vond eigenlijk dat pas tijdens de set van steve bicknell er echt lekker werd gedraaid kwa tempo ik bedoel kom ik speciaal naar een tehno feest om ff flink los te gaan zit de helft van de tijd het bpm op hetzelfde niveau als tijdens progfeesten:p :p .......
Op 1 uitzondering na dan die hardtechno tent...bomvo, hitte komt je al 2 meter voordat je in de tent staat tegemoet, 16 jarige sletjes die helemaal losgaan :p op hardcore tempo snoeiharde bassen :eyes: ik zeg latersssssssssssssss (tijdens dj rush dus het ging nog harder daarna (en sneller))
Was gewoon gezellig met alle ta's en na afloop de dis van new wave naar wat sensation gangers helemaal top :haha: ze gingen er nog serieus op in ook...
alle plussen en minnen zijn wel genoemd...
nog 1 minpunt: ze deden wel heel zuinig met de vodka dit jaar.
pluspunt: KAMELEN!:haha: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by magrec
nog 1 minpunt: ze deden wel heel zuinig met de vodka dit jaar.
|
Zelfde met de whisky. Beetje jammer.
Nog een minpunt vergeten: waar waren de maaltijdschotels? Bastards.
| quote: | | pluspunt: KAMELEN!:haha: |
Het heeft twee bulten en je kunt er een ritje op maken..
Inderdaad!
En vertel eens wat er op het station gebeurd is dan want dat kon ik niet uit Tim zijn SMS opmaken.. |
|
|
| New Wave |
Ah was een beetje flauwtjes :p
Ik had zwarte kleren aan. In het kader van : New wave dacht dat dit weekend sesation Black was. Ze gingen er nog zeer serieus op in. je had erbij moeten zijn :p |
|
|
|
|